Just How Fast the Night Changes

68 4 5
                                    


Harry érezte magát változni. Még a jó napjain sem nevetett már ugyanúgy. Nem mosolygott , se beszélt már ugyanúgy. Csak folyamatosan fáradtnak érezte magát mindentől , mintha a világ elszipolyozott volna tőle mindent amilye volt. Ellopott apró darabokat belőle. Így érezte magát Harry. Csupán darabkái annak az embernek aki valaha volt.

Louis észre vette. Látta Harry szemeiben. Hallotta a hangján. Érezte az érintésében. Harry elkezdett kicsuszni a kezeiből és ő csak annyit csinálhatott hogy tehetetlenül nézi.

Végre kiengedték a kórházból és a fiúk mind megkönnyebbültek. Csak Louis nem. Ő jobban tudta.De úgytett Harry kedvéért , kényszerítette magát hogy mosolyogjon amikor kinyította a kocsi ajtaját Harrynek.

-Menjünk haza kicsim.- mondta egy árnyalattal túl magasan.

A kocsiút haza zavaróan csendben telt. Louis meglepődött ,hogy Harrynek nem volt több mondani valója, figyelembe véve ,hogy az elmúlt öt napot alvással töltötte. De nem beszélt, csak üres tekintettel bámult ki az ablakon és nézte ahogy a hópelyhek elolvadtak amikor az üvegre estek.

Louis utálja az ilyen fajta csendet. Azt a fajtát ami annyira nehéz ,hogy szinte kézzelfogható , sikoltozza a dolgokat amiket senki más nem mer kimondani.

Nem bírta tovább elviselni.

-Hogy érzed magad Haz?

Harry olyan halkan válaszolt,hogy Louis majdnem nem halotta.

-Jól , azt hiszem.

Louis sóhajtott egyet.

-Nézz rám Harry .

Harry úgy tett mint aki nem hallotta és elhitte. Helyes. Nem akart Louisra nézni , mert tudta hogy Louis úgy tud olvasni a tekintetéből ,mint egy könyvből. És a tekintete ma nem igazán mesélt boldog történetet.

Harry nem volt jól. Harry betegre aggódta magát ,de inkább tartotta meg magának a fájdalmát , mint hogy Louist is bántsa.

--------------------

December 24

-Kelj fel kicsim!- rázta meg Harry Louis vállát , arcán egy hatalmas bolondos vigyorral- Tudod hogy milyen nap van ma !

Louis ugyanazzal a lelkesedéssel mosolygott vissza , mert ma volt a szülinapja. Sőt ennél is fontosabb ,hogy ma volt a szülinapja és Harry emlékezett rá. Louisnak azonnal volt egy mentális listája a dolgokról amit együtt akart csinálni Harryvel ,hogy ünnepeljenek. Lesz egy különleges reggelijük , ha Harrynek lesz kedve hozzá természetesen. Megnézik Louis kedvenc filmjeit. Este pedig tortázni fognak a többi fiúval ,mint mindig.

Eszébe jutott hogy ez lesz az utolsó év amikor ezt mind együtt megtehetik , de hamar elhesegette ezt a gondolatot. Ma nem lehetett egy rossz gondolat sem. Élvezni kell a mai napot.

Harry megfogta a kezeit és szeretetteljesen megszorította őket.

-Boldog Szent Estét Lou.

Oh.

--------------------

Így is filmeket néztek ,de Karácsonyiakat és Harry elaludt az elsőnek a felénél.

Amint az első gyenge horkolást meghallotta Louis a göndör haju barátjától óvatosan kibontakozott a takarókbol álló kis fészkükből és kiment az előszobába.

Azonnal elővette a mobilját és tárcsázta Nialt.

-Szia haver- vette fel - miujság?

-Niall. Szia. Figyelj , lehet róla szó hogy mégse hozod a tortát ma este?

I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy daltWhere stories live. Discover now