If We Could Have This Life For One More Day

23 5 0
                                    


-Louis hagyd abba! Bántani fogod magadat!

Louis megforgatta a szemeit.

-Nagyfiú vagyok Harry, nem kell hogy megmond nekem hogy- aú , baszki!

Harry felugrott, amikor látta, hogy a barátja elvágta a kezét a törött üvegen.

-Bébi, hadd hozzam ide a seprűt.

Amikor Harry visszaért az egyik kezében a seprűt hozta a másikban kötszert. Megrázta a fejét amikor Louis nyúlt a kötszer felé.

-Engedd hogy én.- Harry szorosan a csuklója köré kötötte, mégis olyan óvatosan hogy Louis belseje puhává vált és bizsergett.

-Köszönöm Szerelmem. -súgta.

Harry csak elhessegette.

-Semmiség ahhoz mindenhez képest, amit te teszel értem.

Csendben voltak, amikor Louis összesöpörte a maradék üveget, fát és beleöntötte egy szemeteszsákba.

Louis tudtad, hogy nem számít hogy hány órát tört össze az idő egyre csak telik. Harry kicsúszik a kezei közül, mint a homok a homokórában és teljesen védtelen, hogy megállítsa.

---------------------------

Mindenkinek jó kedve volt ma reggel. Valószínűleg azért, mert jó volt látni, hogy Harry jó hangulatban volt. Niall csinált reggelit és mindannyian a nappaliban ültek amíg ettek és beszélgettek.

Louis nem tudta abbahagyni a Harryre való mosolygást, aki mellette ült a kanapén. Örült, hogy jólérzi ma magát a barátja. Egy lyuk kezdett nőni a gyomrában ahogy próbált nem arra gondolni, hogy valójában mennyire korlátozottak ezek a "jól érzem magam" napok.

Louisnak támadt egy ötlete.

-Menjünk ma valahova. -szaladt ki a száján.

Harry ránézett, felhúzott szemöldökökkel.Louis lepillantott, a kezeivel játszott az ölében.

-Persze csak akkor, ha van kedved hozzá. Csak gondoltam...

Harry közbe vágott.

-Nagyon szeretnék. Jó lenne végre kiszabadulni ebből az átkozott hotelből egy kicsit.

Louis vigyorgott.

-Lehet hogy elviszlek egy rendes randira.

Niall mocorgott a székén.

-Sajnálom hogy ünneprontó vagyok srácok, de bármelyikőtök is kinézett ma az ablakon?

Harry összeráncolta a homlokát.

-Nem, miért?

-Egy rendes hóvihar van odakint. -szólalt meg Zayn. Felemelkedett a székéből és széthúzta a függönyöket, felfedve a tomboló vihart az ablak túloldalán. - Egy saroknyira sem jutnátok ezekkel az útviszonyokkal.

Igaza volt. A földet ellepte a friss vastag réteg hó. A szürke égből ítélve, nem lesz vége a közeljövőben. Louis legyőzötten belesüllyedt a kanapéba és Harry vállára döntötte a fejét. Akinek a kezei automatikusan elkezdték átfésülni Louis haját.

-Semmi baj Lou- mondta- Így is kimehetünk.

Harry -figyelmeztette Liam - az utakon három lábnyi hó áll, nem biztonságos, hogy...

-Tudom-vágott közbe Harry.

Louis feldöntötte a fejét, hogy ránézhessen. - Mire gondolsz?

-Van egy kis tó a hotel mögött kint. Jégkorizhatnánk.

I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy daltWhere stories live. Discover now