We Will Find a Way Through the Dark

23 3 0
                                    


Január 5

-Csak azt szeretném ha beszélnél hozzám. Bárcsak visszaengednél közel magadhoz.

-Nem tudlak Louis, tudod ,hogy nem tudlak , szóval hagyjál már békén baszd meg, oké!

Louis meglepődött. Soha nem látta ezt a mérgező oldalát Harrynek és soha nem is akarta. Louis tudta hogy nem szabad magára vennie. Tudta hogy Harrynek fájdalmai vannak és hogy ez egyiküknek sem a hibája. De néha tudni valamit nem változtat azon ahogyan érzel. És Louis most úgy érezte mintha arcon csapták volna.

-Felejtsd el hogy valaha megemlítettem- emelkedett fel a kanapéról- Megyek megvacsorázok. Csatlakozol hozzám?

Harry megrázta a fejét.

Louis tudta hogy nem szabad erősködnie. Tudta, de mégis...

-Miért ? Miért Harry? Azért mert mérges vagy rám?- küzdött hogy megtartsa a nyugalmát- Az nagy butaság lenne ugye tudod. Azt nézve hogy egyáltalán semmit sem tettem. Semmit sem csináltam, csak itt voltam neked, úgyhogy ne viselkedj úgy mint egy szemét.

Harry arcára rávolt írva a fájdalom. Kipirult az arca. Egy szem könnycsepp gurult le az arcán.

Basszus basszus basszuss basszus

Louis gyomra görcsbe rándult.

Nem így értettem...

-Haz , sajnálom- kinyúlt hogy letörölje a könnycseppet, de Harry elhajolt előle.

-Ne érj hozzám.

Louis úgy érezte minta újra megpofozták volna.

-Gyerünk Harry, kérlek ne legyél mérges rám. Menjünk és csatlakozzunk a fiúkhoz vacsorázni , oké?- ösztönösen kinyúlt a Harry kezéért, de ő elhúzta.

-Azt mondtam hogy nem akarok vacsorázni, és azt mondtam hogy kibaszottul ne érj hozzám!

Kiviharzott mielőtt Louis megtudta volna állítani, becsapva maga mögött az ajtót.

--------------------------------

-Haz?

Harry félig felfogta hogy egy kéz rázza a vállát a majdnem alvó állapotában. Lassan ült fel összezavarodva.

-Liam?

-Miért veszekedtetek Louissal?- kérdezte

Liam soha nem kerülgette a dolgokat.

-Miért nem nyílsz meg neki most már Haz? Csak segíteni akar. Mind azt akarunk és ezért nem kéne haragudnod egyikünkre sem.

Harry nyelt egy nagyot.

-Nem vagyok, mérges...Én csak...Nem tudok megnyílni, mert csal bántani fogja... tudni az érzéseket amik bennem vannak.

-Hát túl késő.-mondta Liam- mert már így is bántottad. Sír kibaszott órák óta. Mióta befejezte a tányérok összetörését.

Harry torka összeszorult és küzdött a válaszolással.

-Csak annyira félek Li.

Liam bólintott, megállva egy pillanatra. Amikor végül megszólalt a hangja lágy volt.

- A haláltól fész?

Harry megdöbbent a közvetlenségén. De valami furcsa módon értékelte is.

-Igen azt hiszem- erőltetett ki magából egy apró nevetést- Kibaszottul rettegek ha őszinte vagyok.

I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy daltWhere stories live. Discover now