0.9

416 23 149
                                    

"Maça yeni giren Taro Misaki, italyan oyuncuları ard arda geçiyor!"

Misaki harika hareketlerle topu almaya çalışan oyuncuları geçerek kaleye doğru ilerlerken topu hemen yanında olan Tsubasa'ya pasladı. Altın ikilinin muhteşem oyunu nihayet üç yıl sonra yine başlamıştı. Üç yıl geçmesine rağmen paslaşmaları hâlâ harikaydı!

"BU İKİSİ MÜKEMMEL!" Heyecanlanmaya başlayan Lila bağırarak dedi. Wakabayashi'yse elini kulağına götürdü  söylenerek. "Bağırma lütfen!"

"Kaleci Hernandez topu Misaki'den almaya geliyor!"

Misaki topu Tsubasa'ya doğru pasladı. Topu havada karşılamaya hazırlanan Tsubasa tekrar Misaki'ye verdi topu. Hernandez Misaki'nin kafayla vurmaya çalıştığı topu almak isterken, Misaki şut çekme işini her zamanki gibi Tsubasa'ya bıraktı.

"GOL OLUYOR! JAPONYA ALTIN İKİLİNİN MÜKEMMEL OYUNU SAYESİNDE SKORU EŞİTLİYOR SAYIN SEYİRCİLER!"

"EVEET!" Diye sevinçten olduğu yerde zıplamaya başladı genç kız.

"Tsubasa ve Misaki gerçekten harika bir ikili." Dedi Misugi sevinerek. Bu arada genç prens maçlarda sınırlı süre de olsa 24 numaralı formayla oynayabilecekti.

Maç tüm aksiyonuyla devam ediyordu. İtalya takımı paslaşmasınlar diye Tsubasa & Misaki ikilisini durdurmaya çalışıyorlardı ama ikili bir şekilde onlardan kurtulup topu aldılar.

Paslaşarak hızla kaleye yaklaşıyorlarken İtalya'nın 5 numaralı oyuncusu Misaki'nin dengesini bozdu. Diğer bir oyuncuysa daha fazla kaleye yaklaşmaması için Tsubasa'nın formasının kolundan yapıştı.

Ama bu hareket Ozora'yı durdurmaya yetmemişti. Tsubasa formanın kolunun yırtılmasına rağmen bile şutunu çekti.

"Hernandez topu yakalıyor! Şimdi İtalya'nın hücumu izliyoruz!"

İtalyanların hücumu sonuç bulamadı. Kaleci Wakashimazu topu yumruklayarak doğruca orta sahaya yolladı. Topu alan Tsubasa, Hernandez'e ard arda şutlar çekti ve son şutunda Hernandez'in eli sakatlandı.

Maçın son şutunu Kojiro Hyuga çekti ve top ağlarla buluştu!

"Gol oluyor! İşte hakemin son düdüğü de duyuldu. Japonya maçı kazanıyor!"

○ ○ ○

"Bizimle hazırlık maçı yapmak zaman kaybı olur diyenlere ilk maçta bize yenilmeleri şoku!" Diyerek gülme krizine girdi Soda.

"Hyuga'nın son golüne ne demeli? Dostum aşırı havalıydı!" Dedi havlusuyla yüzünü silen Wakashimazu.

Hyuga sırtını duvara yaslamış, kollarını da göğsünde birleştirmiş gülümsüyordu. Wakabayashi ve Misugi her zamanki gibi sessiz ama mutlu hâlde arkadaşlarını izliyorlardı.

Tsubasa da takımı gaza getirmeye çalışıyordu. Kısacası, çocuklar sevindiklerini belli eden şeyler söylüyor ve kendi aralarında şakalaşıyorlardı.

Lila'ysa maça girdiği gibi tüm oyunu değiştiren Misaki'nin etkisinden çıkamamıştı.

Kızın sessizliğini farkeden birisi, Lila'nın beklemediği bir anda onu kolunun altına aldı. Lila, Matsuyama'nın biraz fazla samimi hâllerine tepki vermedi. Arkadaşçaydı sonuçta değil mi?

"Menajerim, biz kazandık ve sen sessiz sessiz duruyorsun. Övgülerini bekliyorum."

"Hepiniz harikaydınız arkadaşlar." Dedi sarı saçlı kız.

Mucize~Taro MisakiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin