Final bölümü de geldii! Son bölüm olduğu için elimden geldiğince uzun olmasını sağladım, umarım sizler de beğenirsiniz!
Oh, neredeyse unutuyordum! Yorumlarda hikayeyle ilgili düşüncelerinizi yazmayı unutmayın lütfen!
İyi okumalar💫
Hepsi inanmayı bırakmış gibiler. Doktorlar bile. Belki bir mucize gerçekleşir ve tekrar gözlerini açar, hayatına kaldığı yerden devam eder.
Burada bitemez!
"Hâlâ nabız yok!" Dedi hemşire kafasını sallayarak.
"Son kez deneyeceğiz." Dedi doktor, elindeki şok cihazını tekrar kullanmaya hazırlanırken.
"1,2,3!" Tekrar şok cihazını uyguladı doktor.
Kaybettik.
Doktor içerden çıkınca hepsi yanına toplanacaklardı. Hepsinin yüzünde korku ve endişe dolu ifadeler varken, son bir umutla iyi haberi bekleyeceklerdi doktordan. İchiro, korkudan titreyen sesiyle oğlunu soracaktı. "Kurtardınız değil mi?"
Ama doktor hüzün dolu bakışlarla adama bakarak adama oğlunun ölüm haberini verecek ve yanlarından ayrılacaktı.
"Ha-hayır!" Sarışın, ellerini kulaklarından çekerek ayağa kalktı. Oh. Hayır, hayır. Korkusu geçmemişti, hâlâ korkuyordu.
Ama en önemlisi içindeki son umut kırıntısı hâlâ kendi varlığını korumaya devam ediyordu. Taro'nun bunu atlatacağına, tekrar yanlarına döneceğine inanıyordu. Dayan Taro.
"Taro!" Diye çığlık attı sarışın. Elini şeffaf pencerinin üzerine koydu ve konuşmaya başladı. "Hadi Taro! Dayan lütfen! Lütfen...lütfen beni bırakma! Yanımda kal!
Ve unutmayın ki,
Umudun olduğu yerde; mucizeler çiçek açar...
Mucizeler ansızın gelirler, herşeyi değiştirirler.
"Nabız geldi!" Hemşire kadın sevinç dolu sesle söyledi.
Doktor, rahat bir nefes alarak elindeki şok cihazını yerine bıraktı. "Tanrıya şükürler olsun." Dedi genç oğlana bakarak.
"Neler oluyor orada, biri birşey söylesin!" Dedi Yumiko.
"Yüzleri gülüyor baksanıza. Demek ki i-iyi birşey oluyo herhâlde." Diyerek açıklamaya çalıştı Matsuyama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize~Taro Misaki
RomanceKaptan Tsubasa hikayesidir. ° ° ° Nankatsu'nun iki seneyi aşkındır menajerliği ile uğraşan genç Lila, Tatsuo Mikami'nin kararı ile Gençler Takımının da menajeri olur ve futbol merakıyla ilgili farklı bir yol aralanır. Aynı zamanda zamanla onun için...