2.0

248 13 51
                                    

Gelecek bölümlerde olacak olaylardan biri:

Gökyüzüne toplanan kara bulutlardan düşen yağmur damlalarının sesi duyuluyordu sadece. Sırılsıklam olan sarı saçlarının yüzüne düşen kısmını kulağının arkasına sıkıştırdı genç kız.

Dizlerinin üzerinde biten, beyaz puantiyelerle süslenmiş, açık yeşil renkli elbisesinin üzerindeki çamuru temizlemeye çalışarak ayağa kalktı. Bu elbise. Misaki'yle ilk buluşmalarında üzerinde olan elbiseydi bu.

Buraya nasıl geldim.

Dedi kısık çıkan sesiyle. En son Almanya genç takımıyla olan final maçını izliyor ve takımı için tezahurat yapıyordu. Şimdi nerede olduğunu ve ya neler olduğuna dair en ufak fikir yoktu kafasında.

En sonunda yürümüye karar vermiş ve ileriye doğru adımlamaya başlamıştı. Genç kız, yürümeye devam ederken, kulağını dolduran gökgürültüsünün sesi onu ürkütüyordu. Doğru ya. Genç kız, çocukluğundan beri korkardı gökgürültüsü sesinden.

İleride duran ve kendisini izleyen oğlanı farketmesiyle duraksadı. Taro Misaki'ydi bu. Sarışın, hızlanan adımlarıyla oğlanın yanına geldi ve kollarını doladı sevgilisine.

"Neler oluyor Taro. En son maçtaydınız ve 1_1'di durum! Şimdiyse-" "Değildik." Genç çocuk, sarışının omuzlarından nazikçe tutarak kendinden uzaklaştırdı ve maviş gözlerine baktı şevkatle.

"Ben sözümü tutamadım Lila'm."

"Ne?"

"Bir gün. Bir gün ayrı kalmak zorunda kalmayacağız ve o güne kadar seni hiç bırakmayacağım demiştim. Özür dilerim sevgilim. Çok özür dilerim."

"Hayır! Aptal aptal konuşmayı kes Taro!"

"Kendini bensizliğe alıştır sevgilim."

"Ha-hayır." Yağmur damlalarına karışan gözyaşlarını silmeye çalıştı. Ama damlalar dolu gibi düşmeye devam ediyordu.

"Kalbinde her zaman yaşayacağım sevgilim."

○ ○ ○

İkinci yarıda Toho'nun altın ikilisi Hyuga ve Sawada'nın aynı anda röveşata vuruşuyla vurdukları top hızla Muller'e doğru geliyordu. Genç adam, yine kendinden emin şekilde topa doğru uzanırken, Misaki'nin de topa vurmasını beklemiyordu. Misaki, Tsubasa'nın da verdiği destekle topla birlikte dev kaleciyi aşarak kaleye girdi.

"Evet! Japonya ikinci yarının onuncu dakikasında, yenilmez kaledi Deuter Muller'e gol atarak skoru eşitlemeyi başarıyor! Japonya'nın altın ikilisinden harika bi' oyun izliyoruz!"

"İŞTE TARO MİSAKİ!" Olduğu yerde zıplayan sarışın, ellerini çırparken aynı zamanda Misaki'ye tezahurat yapıyordu.

"Gördün mü, gördün mü?" Wakashimazu, kafasının bir geri, bir ileriye gitmesinden bi' hâl olmuş ve kızın kollarından tutarak durdurdu onu.

"Tanrı'ya şükür gözlerim hâlâ iyi görebiliyor Lila. Spiker gibi orada olan her olayı anlatıp durmana gerek yok!"

"Biraz daha eğlence katıyorum olaya işte ne var?"

Wakashimazu, soruyu cevaplamak yerine, ufak gülüşle yetindi. Lila'ysa parlak mavi gözlerini sahadaki takımına dikmiş, tekrar tezahurata başlamıştı.

Mucize~Taro MisakiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin