1

508 5 4
                                    

Pov. Janek
Wstałem o 12. Bo ktoś do mnie dzwonił. Nie wiedząc kto to dzwoni odebrałem.

-halo?

-część janek. Organizujemy powtórkę  chotelu maffija.

-kiedy?

-za Eee... 2 dni.

- fajnie- ironię w tym słowie da się wyczuć na kilometr

- będziesz?

-będę. a mam inne wyjście?

S- super to do zobaczenia za 2 dni. Cześć! Olał całkowicie drugą część zdania

J- no pa.

Noi super mam 2 dnia żeby się spakować. I jeszcze kupić walizkę po ostatniej podróży.
(Będę mieszać hotel maffija 1 z 2 I dużo żeczy  zmienać lub dodawać)
Udałem się do kuchni zrobić śniadanie. Tosty. Zjadłem i ruszyłem w kierunku sypialni po ciuchy na dzisiaj czyli oversizową koszulkę i luźne jeansy, z którymi udałem się do łazienki. Ubrałem się, umyłem zęby, ułożyłem włosy i byłem gotowy do drogi.

_______________

Wybierałem walizkę. Zależało mi żeby była duża i czarna.

__________

Po 10 minutach znalazłem idealną 420.99zł bez myślenia  wziełem ją, zapłaciłem i wróciłem do domu.

____________

Pov. Mata

Przesiadywali u mnie aktualnie Szczepan, wyguś i tedeo.  Oglądaliśmy komedie pijąc piwo. Tak o 12 bo co?
Zauważyłem że mi dzwoni telefon. Był to solar.

- no co tam?

- no więc powtórka chotelu maffija za 2 dni.

- no to się kurwa pośpieszyłeś. Mam nie całe 2 dnia. Ale i tak będę.

-spodziewałem się tego po tobie hahahhaaahhh.

-hahahhaa... dobra coś jeszcze?
Gdzie będziemy się spotykać?

-*** ***********70*00******

-dobra nauraa

- nauraa

Pov. Solar

Mata był ostatni. Najlepiej się z nim załatwia takie sprawy. Pozytywnie bez wymówek, kłótni to się szanuje.

Pov. Mata
Komedia się skończyła.

- no to kto wreszcie do Ciebie dzwonił? I po co?

-solar po chotel maffija2

Sz(szcepan)- kiedy?

M- za 2 dni.

T(tedeo)- to dzisiaj musimy się najebać!

M. Sz. W.-TAKKK!!

Udałem się do barku starego po coś mocniejszego. Zdobyłem czystą z lodówki wziełem pepsi na popite zaczęliśmy pić.

W- głodny jestem. Zamówimy pizzę?

Sz- jestem za

T- ja też

M- co to kurwa wogule za pytanie zamawiaj. I ja stawiam.

Zaczęli mi bić brawo jak debile.
Którymi są Ale mniejsza.

Dostałem wiadomość, która mnie nie zadowoliła a miniejszym to ze moi starzy wracają bedą za 2 h w domu.

M- KURWA CHŁOPAKI EWAKUŁACJA STARZY NADJEŻDŻAJĄ MAMY 2 H ZEBYM SIE SPAKOWAŁ I ZEBY NAM PIZZĘ PRZYWIÓZŁ.

Głupi Ma Zawsze Szczęscie. Ale Czy Napewno? / mataxjanekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz