Pov Karolina:
Po około 20 minutach usłyszeliśmy mocny huk. Damiana mina odrazu się zmieniła. Posmutniała.
Do jego pokoju wparował jego ojciec również nawalony bez kontaktu.
Damian wyszedł z nim do kuchni ja po cichu zakradłam się do kuchni o schowałam za ścianą. Ojciec Damian strasznie na niego krzyczał wyzywał go przeklinał. Nie wiedziałam o co chodzi. Nagle zaczął go popychać Damian błagał go żeby się opanował. Lecz ten go nie słuchał. Uderzył go w twarz. Mówiąc że ma nie pyskować. On z bulu się wywrócił lecz wstał po chwili. Wyciągnął z spodni pas o zaczął go okładać byle gdzie. Strasznie się wystraszyłam potem jego ojciec poszedł dalej pić z matką. On zapłakany wytarł łzy. I poszedł do mnie. Ja szybko udałam się powrotem na łóżko. On spokojnie też usiadł.
Spytałam jak idiotka czy wszystko okej. On odpowiedział że tak. Spytał się czy chce żeby mnie odprowadził pokiwalam głową na potwierdzenie. Szybko wyszliśmy. Byłam przerażona.
Pov Damian:
Miałem nadzieję z Karolina tego nie widziała. Wszystko mnie bolało ale szłem żeby nie wzbudzać podejrzeń.
Lecz Karolina zadała mi jedno pytanie była przygnębiona. " Damian... C-czy ciebie bije ojciec". Spojrzałem się na nią i pokiwalam głową. Ona na to że muszą coś z tym zrobić. Krzywo się na nią spojrzałem.
CZYTASZ
Nieznajomy
AcciónLidia i Karolina pewnego dnia poszły do parku. Napotkały pewnego chłopaka. Z ogromną tajemnicą . Jak to się skończy.