jennie tarafından 48 sesli mesajınız ve 12 çağrınız var.
bam tarafından 6 mesajınız ve 5 çağrınız var.
jungkook tarafından 18 mesajınız var.
Sadece bildirim paneline bakarak geçiyordum. Tabi ki de görüldü atarak saygısızlık yapmak istemiyordum. Sonuçta bugün tekrar yüz yüze bakacaktık.
Babam bugün gelmemişti ama yarın burada olacağından emindim. Ve yarın bu ülkede olmayacağıma da emindim. Fakat benim o gelene kadar şimdilik yapmam gereken tek şey matematik çalışmaktı. O sınavdan yine de tam not almalıydım. O kadar şey yaşanmış olsa da ortada gerçek olan tek bir şey vardı. Matematiği delicesine sevmem ve sınav birincisi olmak istemem. Her ne olursa olsun kendimi kanıtlamalıydım. Bu hocamdan çok kendime verdiğim bir sözdü sonuçta.
Sınav birincisi olsam da artık pek işime yarayacağını sanmıyordum. Sonuçta bugün okulda son günüm olabilirdi. Yarın yola çıkmış ve bir daha ayak basmamak üzere gidiyor olurdum. Herkesle bugünümü güzel geçirmek istiyordum. Sınavdan sonra da direkt okuldan ayrılmak.
Üzerime giyindiğim siyah tişörtü önünden bağlamıştım. Altıma da siyah eşofman giymiştim. Uzun saçlarımı tepeden toplayarak kafama da şapkamı geçirmemin ardından siyah balenciaga ayakkabılarımı giyindim. Simsiyah giyinmek güzel hissettiriyordu. Çünkü moralim sıfırdı ve ne zaman böyle olsa kombinim bu olurdu. Sınıftakilerde anlardı fakat önemi yoktu. Sırt çantamı alıp direkt evden çıktım. Okula bisikletle gidecektim.
---
bam: matçı ile seni gördüm Lisa.
bam: senin kolundan tutup okulun arkasındaki duvara yasladı.
bam: yanınıza gelecektim fakat fazla hararetli bir biçimde konuşuyordunuz.
bam: sonra sen ağlamaya başladın.
bam: ve o seni kolları arasına aldı.
bam: neler oluyor?
lisa: bir şey olmuyor
lisa: yanlış anlamayı düzeltmek istiyormuş
bam: açık açık anlatsana.
bam: çatlatma beni.
lisa: Jungkook'la okul dışında arkadaş olmuştuk
bam: oha ne ara?
bam: biz ne yapıyorduk o sıralar amınakoyim?
bam: shipimiz tutmuş biz uyukluyoruz.
lisa: abartma Bam ya
lisa: neyse işte
lisa: o mesleğine çok bağlı birisi bu yüzden okul ve özel hayatı karıştırma diyip duruyordu
lisa: okulda arkadaşım olmadığını falan söylüyordu
bam: tamam normal bu, sende sınırları aşmamışsındır zaten.
lisa: aşmadım
bam: eee
lisa: sınav sonrası sizin için yalvardım biraz
lisa: işte tüm başarıları düşer bilmem ne
lisa: sonra müdürle konuştu fakat müdür bir kişinin adını istiyormuş illa
bam: sen yine bizim için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
x or y | texting
Fanfictionlisa: beni öptünüz jungkook: Beni tahrik etmeseydin. ______ -Lisa & Jungkook- #lizkook 1 - 070822 #taennie 1 - 130822 #liskook 1 - 060922 #lalisa 1 - 090223 #blackpink 1 - 230323 190522 ©2022 | purqlepie