Hayatımda hiç tatmadığım duyguyu, aylardır içimi yiyip bitiren, ne olduğunu bir türlü çözemediğim duyguların sebebi olan matematik hocam sayesinde yaşamıştım. Kendime açıklayamadığım o hisleri anlamlandırmıştı bir öpüşüyle. Seviyorum diyemiyordum. Hoşlanıyordum belkide.
Bu duygulu an aslında hiç olmamıştı. Hayal ürünümdü. Ve böyle bir şeyi hayal ettiğim için duygularımı kendi kendime çözebilmiştim. Transtaydım. Kendime gelmemi sağlayansa Suzy hocaydı.
Kolumdan sarsılıyordum. Suzy hoca adımı söylüyordu. Kendime geldiğimde bakışlarımı Suzy hocaya çevirdim. Göz kapaklarımı bir kaç kere kapayıp açarak ne olduğunu idrak etmeye çalıştım.
"Lisacığım, iyi misin? Dans ederken bir anda durakladın."
Kafam karışmıştı. Az önceki o öpücük gerçek miydi, ayakta hayal mi görmeye başlamıştım?
"Kiminle dans ederken?" dedim. Tepkilerim hala transta olsa gerekti.
"Jungkook ile." dedi kıskanç bir vaziyette.
"Jungkook Hoca nerede şimdi?" dedim tepkisini önemsemeden.
"Sen ona tepki vermeyince gitti. Yüzünüz tüm herkese dönüktü zaten. Ne konuştunuz bilmiyorum ama iyi görünmüyorsun." dedi ve elini suratımda gezdirdi.
"Hocam," diyerek durakladım. Ne diyecektim. Az önceki olay gerçekti ve kimse tarafından görülmemişti. Ama ben transa geçtiğim için karşılık vermediğimden öylece çekip gitmiş miydi?
"Lisa, eğer sana kötü bir şey dediyse Jungkook ile konuşabilirim."
___
+82*** numarasını 'jungkook' olarak kaydettiniz
lisa: utanıyorum
lisa: ne demeliyim bilemiyorum
jungkook: Hangi konuda?
lisa: beni öptünüz
jungkook: Beni tahrik etmeseydin.
lisa: bu ne demek
jungkook: Öğrencimle sevgili olmuyorum.
lisa: hata diyorsunuz yani?
jungkook: Öyle diyorum.
jungkook: Öğrencilerimle ilişki yaşamam.
lisa: sizle ilişki yaşamak isteyen mi var
jungkook: Yok mu?
jungkook: Emin misin?
jungkook: Seni öpmemden dolayı aramızdaki bağların değiştiğini falan düşünmedin yani?
lisa: beni tamamen yanlış anladınız.
lisa: ve bende yanlış düşüncelere kapılmadım zaten.
lisa: yaptığınız yanlıştı ve ben dediğiniz gibi sadece bir öğrenciyim.
lisa: dünü unutalım ve bu konuşmayı hiç yapmamış sayalım.
jungkook: Saymıyorum.
-görüldü-
---
jennie: dün sizi gördüm.
jennie: gözümden kaçabileceğinizi mi sandınız ha.
jennie: yakaladım en ateşli kısmı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
x or y | texting
Fanfictionlisa: beni öptünüz jungkook: Beni tahrik etmeseydin. ______ -Lisa & Jungkook- #lizkook 1 - 070822 #taennie 1 - 130822 #liskook 1 - 060922 #lalisa 1 - 090223 #blackpink 1 - 230323 190522 ©2022 | purqlepie