Bölüm 34

923 96 75
                                    

Yıllar geçmiş gibi hissediyorum. Bu kurguma bir türlü son gelmedi. Kötü son yapmak çok istedim ama içim el vermedi. Ve sonunda mutlu sona döndürmeye karar verdiğimden bu bölümümüz tatlış bir şey oldu. Yani en azından bana göre tatlış bir bölüm jdşsndl.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Henüz son değil fakat ne kadar ilgi o kadar düzenli bölüm demek. İlgi görmediğini hissettiğimizde gerçekten yazma isteği gram gelmiyor. Bir çok yazar bu yüzden ya wattpad'i bıraktı ya kurgularını. Çok üzülüyorum bu duruma.

Şimdi tüm performansınızı bu bölüm için harcayın lütfen. Bu kurgunun finali ardından yeni kurgu sizlerle. Kurgularım kapıda. Yalnızca ilgi alaka bekliyorlar.

Ve evet sizi baya özledim😍

Bu aralar telefondan yazdığımdan yazım yanlışlarım affola. İyi okumalar biricik okurlarım.

______

lisa: ne yapıyorsun sevgilim

jungkook: Derse gireceğim birazdan.

jungkook: Sen ne yapıyorsun, kararını verebildin mi?

lisa: verdim

lisa: ama babama nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum

lisa: benim yerime sen mi konuşsan acaba

jungkook: Lalisa, ben konuşamam.

lisa: niye, korkuyo musun babamdan :)

jungkook: Hayır.

jungkook: Ama sevgilin olduğumu öğrenince bize karşı pek olumlu yaklaşacağını düşünmüyorum.

jungkook: Özellikle de bana karşı.

jungkook: Okula geri çağırılma nedeninin ben olduğumu düşünecek falan.

jungkook: Bence beni hiç karıştırmayalım.

lisa: e sensin nedeni zaten

lisa: kovulma nedenimde sendin ama neyse

lisa: bu konuyu açarak kendi canımı sıkmak istemiyorum

lisa: ayrıca öğretmensin fakat benden çocukca tavırların var

lisa: nasıl öğretmen olabildin sen

lisa: ah hatırladım, baba torpiliydi

jungkook: Kalbimi kırıyorsun.

jungkook: Ve baba torpili falan değil.

jungkook: Gece gündüz çalıştım.

jungkook: Şuan sana karşı tavırlarım öğretmen değilmiş gibi gelebilir fakat hatırlatırım sevgiliyiz.

jungkook: Ayrıca okulda öğretmenim diye dışarıda kendim olmayı bırakacak da değilim.

jungkook: Eğer öyle olsaydım sana ilk adımı falan atmazdım.

jungkook: Sonuçta öğrencimdin ve hala öğrencisin. Her öğrenciye sana davrandığım gibi davranmıyorum sonuçta.

lisa: ileri gittim.

lisa: özür dilerim.

lisa: ama okuldan atılma konusu aklıma gelince sinirimi kontrol edemiyorum.

x or y | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin