"Pekâlâ Black at o topu"
İkinci pekâlâ da Lexa'dan gelicekti birazdan evet kesinlikle reflekslerinin gelişmişliği onu asla zorlamıyor rahatlıkla oynamasını sağlıyordu ama onluk bir spor değildi lakros . Başında kontrolü kaybettiği anda ona müdahale etmek için duran Stiles ve Scott cidden sinirlerini bozuyordu ne sanıyorlardı beni yeni dönüşmüş Scott mı ? Hiç sanmıyorum . Sinirlerini bozan diğer şey sürekli onunla dalga geçen Isaac 'di , eğer antrenman biraz daha devam ederse topu Stiles ve Scott'a sopasınıda Isaac'e yedirecekti . Bu düşüncesini gerçekleştirmesini engelleyen şey çalan çıkış zili olmuştu . Koç arkasını döndüğü anda dönüp Isaac'in karnına yumruk attı , Isaac karnını tutarak gülmeye devam etti canı acımıştı ama kesinlikle kızın bu sınırlı ifadesi onu güldürmeye yetiyordu . Lexa Isaac'in hâlâ gülmeye devam eden yüzünü görünce daha da sinirlenip arkasını dönüp hızla okula girip , soyunma odasına girdi . Isaac gülerek kızın peşinden okula girdi .
∅
Lexa evinin önüne geldiğinde duyduğu kalp atışları ve kokularla duraksadı sanırsın kapıyı çalsalar açmayacağım alışkanlık hâline getirecekler en son . Lexa eve girip koltukta oturan Scott , Stiles , Derek ve Isaac'i gördüğünde dişlerini sıkarak gülümsedi.Ve gözlerini Scott ve Stiles'ın üzerine dikti.
"Alışkanlık hâline mi getirdiniz?"~LB
Olayı bilmeyen Derek ve Isaac kaşlarını çatarak gözlerini üçlünün arasında gezdirdiler.
"Her neyse , neden evime izinsiz girdiğiniz öğrenebilir miyim?"~LB
∅
"Tamam yardım ediceğimm , ne zaman ?"~LB
"Yarın akşam "~SS
Lexa kafasını onaylarcasına salladı ve ayaklanan Derek ile o da ayağa kalktı. Derek kafasıyla kıza selam verdi ve Isaac ile birlikte kapıya doğru ilerlediler , Isaac kıza tebessüm etmeyi unutmamıştı. Arkasını döndüğünde hâlâ oturan Scott ve Stiles'ı gördü.
"Pizza söyleyelim mi?"
∅
Lexa Derek Isaac ve Scott üçlüsünün konuşmasından bir şey anlamayıp sadece dinliyordu . Onu plan yapmak için çağırdıklarını söylemişlerdi.
"Veteriner nerde ,yardım edecek mi?"~DH
"Bu değişir, arkadaşın Jackson onu öldürmek mi istiyorsunuz yoksa kurtarmak mı?"~D
Siyahi adamı fark etmesiyle ilgisini oraya çevirdi genç kız adam kesinlikle ona tanıdık geliyordu ama hatırlıyamıyordu , onun aksine siyahi adam genç kızı gördüğü anda tanımıştı şaşırsada kıza tebessüm etti kendisini hatırlamadığını gözlerinde görebiliyordu
Derek'in gözlerinden de kızı hatırlamadığını , bu duruma kaşlarını çattı yinede gülümsemesini bozmadan devam etmişti. Bu sırada yanında olan kargaşayla kafasını o tarafa çevirdi."Öldürmek"~DH
"Kurtarmak "~SM
Scott bir kaç defa daha tek kelimelik cümlesini tekrar etti .Bunun üzerine hızla iç kısma geçtiler
Önündeki demir sedye tarzındaki şeyin üstündekilerde gözlerini gezdirdi Lexa çoğu tanıdık bitkiler , otlardı ."Neye dokunduğuna dikkat et"~DH
Isaac'in kolunu yakalayıp konuştu Derek . Bir süre daha Isaac'in sorularını "saçmalamalarını" dinledikten sonra siyahi adamın konuşmasıyla onda olan ilgisini daha da yoğunlaştırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fanfiction"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...