Servis camına yaslı duran başıyla ne kadar rahat gibi görünse de, her an tetikteydi Lexa ; Isaac ikizlerle dalaşacak mı? , Boyd kontrolü kaybedecek mi ? Ve en önemlisi bela mıknatısı olan Scott ve Stiles ikilisi yine neye sebep olacak (!)
Tâbi her gözünü kapattığında hatırladığı sahnelerde işin cabasıydı .
Flashbacks (Yakın Tarih):Sık nefesler eşliğinde soluklanırken eliyle karnına baskı yaparak yürürken bir yandanda hissettiği duyguları bastırmaya çalışıyordu, bu hissi biliyordu , bu histen nefret ediyordu .
Gözleri hızlıca etrafı tararken, aradığını bulamamanın verdiği huzursuzlukla zaten çatılı olan kaşlarını iyice çattı.Tâbi gördüğü şeyle donana kadar.
Yerde Derek'i tutmaya çalışan Scott ve daha fazla dayanamayıp Deucalion ile kendini bırakana kadar hızla onlara doğru koşarken zihni pekte aydınlık değildi, zaten anılardan çok hissettikleri netti.
Flashbacks Sonu
"Hâlâ iyileşmedin mi?"~LRB
Lexa aldığı kokuyla arkasına dönerken bir yandanda yüzünü buruşturmakla meşguldü, bu sıralar o kadar çok kana maruz kalmıştı ki kokusu bile midesini kaldırıyordu.
En arkada oturan ikili de hemen önlerinde tek başına rahat bir şekilde oturan kızın onlara dönmesiyle dikkatlerini ona verdiler ."Bir bakmama izin ver "~SS
"Ben iyiyim"~SM
Scott'ın yükselen sinirli sesiyle Lexa tek kaşını kaldırarak çocuğa alayla baktı. Bu hâlde dalga mı geçiyordu?
"Sadece bakmama izin ver tamam mı?"~SS
"Pekâlâ"~SM
Scott tişörtünü kaldırıp hâlâ kapanmayan ve temizlenmesine rağmen üzerindeki kanı koruyan yarayı gösterdiğinde , Lexa sadece başını çevirdiği bedenini hızla kaldırıp tamamen onlara döndü. Garipti.
"Dostum-"~SS
"Kötü , biliyorum. Çünkü alfa yüzünden böyle oldu . Daha geç iyileşecek"~SM
"O zaman Boyd ve Isaac nasıl iyiler . Lexa ?"~SS
"Normal değil başka bir sebebi olmalı , elbette ki alfa yarası olması iyileşmeyi yavaşlatır ama öyle olsaydı hepimiz aynı olurduk "~LRB
Scott tekrardan kafasını cama yaslarken bakışları baygındı.
"Öldüğüne inanamıyorum. Derek'in öldüğüne inanamıyorum"~SM
Lexa sadece bakmakla yetinirken Scott'ın kendi tepkisini beklediğinin farkındaydı. Ona istediğin vermedi , sadece sakince yerine oturdu . Bir kaç saniye içerinde kendisine doğru uzatılan suyla kafasını kaldırdı. Stiles kıza küçükte olsa tebessüm ederken ona karşılık vermeden edemedi . Stiles anlamıştı.
Lexa gözleriyle ve küçük tebessümü ile teşekkür ederken sudan küçükte olsa bir kaç yudum içip çantasına koydu.
Tekrardan başını cama yaslarken , gözleri tekrardan aynı geceye gitti .Flashbacks:
Yüzüne doğru gelen yumruğu hızla savururken ardından hızla gelen ikinci yumruktan da eğilerek kurtuldu hızını kesmeden bu sefer kadının bacaklarına vurup onu yere düşüren kendisiydi . Kadının ayaklanmasına izin vermeden kafasını hızla yere vururken kolundan hızla çekilip ileriye doğru savrulmasıyla yere düşmeden toparladı.
Gözlerindeki renk karmaşasını hissediyordu gözleri aynı anda iki rengi barındırıyordu , bir beta sarısı ve bir alfa kırmızısı.Flashbacks Sonu
"Hey arkadaşını uyarmak ister misin ? Çünkü canlı bir bomba ve yanındaki diğer bombayı tetikliyor "~SS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fanfiction"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...