"Scott yanlış anlayadabilirsin ama cidden sayılı günlerden oluşan tatilimi koluna iki çizgi çektirmek için mi getirdin beni? Ayrıca sana söylüyorum olmayacak"~LRBLexa ona ters ters bakan ikiliye , Scott ve dövmeciye sadece omuz silkmekle yetindi. Ikiside kıza bir süre bakıp konuşmaya devam ettiler dövmenin tarihi bla bla... Dövmecinin dövmeye başlaması ve Stiles'ın kendini geriye doğru bırakması aynı anda gerçekleşmişti . Lexa geriye doğru düşen çocuğu refleksle yakaladı ve köşedeki koltuğa doğru çekti.
Stiles kendine gelmesi ve Scott'ın dövmesinin bitmesi -ki Scott'ın dövmesi daha erken bitmişti - ile jeep' e binmişlerdi.
"Iyi misin ?"~SS
"Biraz yanıyor"~SM
"Evet . Az önce bir iğne derine bin kere falan batırıldı da ondan "~SS
"Evet ama bence böyle hissettirmemesi gerekir "~SM
Lexa gözlerini devirip sözüne gelmelerinin kazanmışlığıyla arkasına yaslandı . Scott koluna giren sancı ile hareketlendi , onun hareketi ile ikili ona döndü.
"Tanrım. Evet , kesinlikle böyle hissettirmemesi gerekiyor . Bu şeyi çıkarmam lazım "~SM
"Hayır, hayır, hayır Scott. Lexa biraz yardımcı olabilir misin !? Scott, yapma lütfen"~SS
Lexa sargısını açan çocukla dövmeden çok büyük bir yaraya benzeyen ize baktı ve yüzünü buruşturdu .
"Olamaz , nasıl olur ? Hayır, hadi . Hadi"~SM
Scott'ın tamamen iyileşen koluyla Scott konuştu.
"Iyileşti"~SM
"Hadi be nerden anladın"~LRB
"Tanrıya şükür. Hiç beğenmemiştim zaten "~SS
Scott Stiles'ın konuşması ile ona ters ters baktı, kendisinde olan bakışları fark eden Stiles hızla konuştu.
"Özür dilerim"~SS
Lexa durumun saçmalığına gülüp duruma açıklık getirmek adına konuştu.
"Bir kurt dövmesinin böyle olabileceğini sana düşündüren ne ? Teknik olarak yaralanıyorsun iyileşmesi çok doğal . Biz bunları daha farklı yollardan yapıyoruz"~LRB
"Bunu şimdi mi söylüyorsun?"~SS
"Ama ben söylemiştim"~LRB
Lexa'nın omuz silkerek arkasına yaslanmasıyla Stiles Jeep'ini çalıştırdı ve yola çıktılar. Lexa şuan neden Scott ve Stiles ile olduğunu bilmiyordu ama kesinlikle eğleniyordu.
∅
Yolun gerisi Scott'ın dramatik aşk hikayesini dinlemekle geçmişti. Işıklarda durduklarında Lexa gözlerini kısarak yanlarındaki arabaya baktı ve kaşlarını kaldırdı.
"Hayır, yaz boyunca mesaj atmayacağımız ve birbirimizi atmayacağımız konusunda anlaştık"~SM
"O zaman okula geri dönmeyeceğini nereden biliyorsun?"~SS
"Onca şeyden sonra geri döner mi bilmiyorum"~SM
Lexa eli ile Stiles'ın omzuna dokundu ve başıyla yan arabayı gösterdi. Stiles kızın yönlendirmesiyle karşı arabaya baktı görüldüğü yüzlerle konuştu.
"Bence gelir"~SS
"Bencede , hatta bundan eminim bile diyebilirim"~LRB
"Yüzde yüz oranında"~SS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fanfiction"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...