Lexa yanındaki iki çocukla soyunma odasına doğru ilerledi arkalarından gelen şerifin sorgusu için verebileceği mantıklı cevapları düşünüyordu , tabii kendide olayların mantıklılığını sorguluyordu . Jackson neden kendini öldürmüştü? Gerard'ın amacı neydi? Stiles neredeydi? Scott ve Isaac içeriye girdiklerinde Lexa bedenini duvara yasladı. Şerif Lexa'ya içeriyi kafasıyla işaret ettiğinde Scott ve Isaac'i işaret ettiğini anlayan Lexa, Şerif'e onun gibi cevap vererek kafasını onaylarcasına salladı. Şerif de Lexa'ya ayak uydurarak sırtını duvara verdi.
İçeriden duyduğu tanıdık sesle yerinde doğruldu ve Şerif'e de kafasıyla işaret vererek içeri girdi.
"Gel " ~ IL
Peşinden gelen Şerifle maçtan çıkıldığı belli olan soyunma odasına burun kıvırarak girdi. İğrenç kokuyor. Yanlarına geldikleri iki çocuğun ortasına geçti.
"Jackson'a ne olduğunu anlamak için adli tıp doktoru ile konuşmam gerek. Stiles için de kayıp ilanı çıkartmam gerek. Cipi hâlâ otoparkta duruyor, bu demek oluyor ki... Bunun ne demek olduğunu bilmiyorum. Bakın, telefonunu açarsa e-postalarına cevap verirse, eğer herhangi biriniz onu görürse " ~ŞS
Karşısında duran adamın gözlerindeki korkuyu görebiliyordu, gerçi görmesine de gerek yoktu hissediyordu. En azından adamı rahatlatmak adına cevap verdi.
"Sizi ararız" ~LB
"Muhtemelen gördüğü ilgi yüzünden korkmuştur." ~SM
"Onu bulacağız!" ~LB
"Evet. Sonra görüşürüz, tamam mı? " ŞS
Lexa yavaşça soyunma odasını terk eden adamın arkasından kafasını umutsuzca iki yana salladı. Stiles'ı o da merak ediyordu. Arkasını kapıya doğru dönüp ikiliye baktı. Konuşmasına fırsat olmadan Koçun konuşmasıyla kelimeleri boğazına dizildi . Ve dolaba yaslanan Isaac'in yanına geçti ve onu taklit etti.
"McCall Sana takımda ihtiyacımız var tamam mı? Gelecek dönem notlarını yükseltemezsen seni oynatamayacağımı biliyorsun" ~K
"Evet biliyorum Koç" ~SM
"Pekâlâ... Çok sık bağırdığımı biliyorum ama sizden nefret ettiğim için değil çocuklar . Greenberg'den biraz nefret ediyorum ama o farklı bu farklı , o Greenberg . Demek istediğim takımda sana ihtiyacımız var , takımda sana ihtiyacım var . Notlarını yükselt"~K
"Yükselteceğim"~SM
"Biliyorum"~K
Giden Koç'un arkasından bakmak yerine başını dolaplara yasladı ve Scott'ın konuşmasıyla ona cevap verdi.
"Herkes gitti mi" ~SM
Yanındaki Isaac'in ayaklanması ile derin bir nefes aldı ve kendini dolaba doğru iterek doğruldu.
"Sanırım"~LB
Hemen yanındaki dolaptan gelen gürültüyle hızla geri çekildi . Scott dolabı sökmüştü ? Scott dolabı sökmüştü? Çatık kaşlarıyla orantılı olarak delici bakışlarını çocuğun üzerine dikti. Dolabın içinden gelen kokuyu aldığında çatılı kaşları yavaşça gevşedi Stiles .
"Onu kokusundan mı bulacaksın?"~IL
"Evet , üçümüz bulacağız "~SM
Lexa Scott'ın verdiği gri bol hırkayı burnuna yaklaştırdı , duyumsadığı kokuyla gözlerini kapatıp ciğerlerini kokuyla doldurdu . Onun bu hareketini bölen şey Isaac'in konuşması oldu.
"Neden sen tişörtünü alıyorsun da ben ayakkabısını alıyorum?"~IL
Lexa duyduğu tanıdık kalp atışlarıyla kafasını kapıya doğru çevirdi . Genç adam kollarını arkasında birleştirmiş dik bakışlarla karşısındaki üç çocuğa bakıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fanfiction"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...