Bu bölüm geçmişte geçmektedir . Ara bölüm gibi düşünebilirsiniz.
∅
"Hadi ama o sadece bir çocuk bu kadar korkak olma "
"Az önce beni duvara fırlattı Tanrı aşkına kolum hâlâ iyileşiyor "
Küçük kız büyütmüş gözleriyle sevimli olduğunu umduğu bakışlarıyla karşısındaki iki gence bakıyordu. Genç adamlar karşılarında duran kıza bakmaya devam etti. Büyük olan konuştu.
"Yani o bütün gün bizimle mi olucak"
"Sanırım, evet "
"Harika "
∅
"Hadi ama küçük kız nerdesin?"
"Bahçede yok "
"Evde de "
İki gençte bakışlarını batmaya başlayan güneşin turuncu ışıklarının süslediği ormana çevirdiler. İkiside duraksamadan hızlı adımlarla ormana doğru koşmaya başladı.
"Sadece bir dakika arkamı dönmüştüm sen ne yapıyordun ki ? Kıza bir şey olursa annem ikimizide mahveder "
"Yardımcı olmuyorsun "
İki gençte duydukları güçlü uluma ile kafalarını sesin geldiği yöne doğru çevirdi ve akıllarına gelen şeyle ile koşmaya devam ettiler . Birden kesilen kükreme ile etraflarına bakmaya başladılar sesin kaynağında olduklarına emindiler ama etrafta ne kurt ne de küçük kıza dair bir şey vardı. Bir anda omzuna gelen okla büyük olan sarsıldı ve yanındaki diğer gence çarptı.
"Siktir "
Kendi karnında da hissettiği okla o da farklı bir tepki veremedi.
"Siktir"
İki gençte hızla okları çekip savurdu ve yanlarındaki ağaçları kendilerine siper aldılar.
"Aslında buraya gelme amacımız çok farklıydı ama bu küçük kızı alarak da kötü bir karar verdiğimi düşünmüyorum değil mi çocuklar ? " ~GA
Kolunu yaşlı adamdan çekmeye çalışan küçük kızın görüntüsü girdi bakış açılarına. Küçük kızın da sol kolu ve sağ omzundan kan akıyordu, küçük bedeni acıya karşı yenik düşmemek için çırpınsada gücünün azalmasına mâni olamıyordu. İki gençte bakışlarını birbirilerine dokundurup hızla koşacakken duydukları sesle oldukları yerlerde durdular.
"Gerard biz çocuklara zarar vermeyiz . O daha çok küçük "~CA
Chris kendi kızıyla yakın yaşlarda olduğunu tahmin ettiği küçük kıza baktı üstündeki kanı ona yakıştırmamıştı , hiçbir çocuk kanı üstünde taşımayı hak etmezdi.
"Bırak onu "~CA
"Hadi ama Chris bu kadar merhametli olma . Emin ol ona çok iyi bakarız ."
Dişlerini sıktı genç adamlardan büyük olan avcılarla çok kez burun buruna gelsede şuanda kendi canından önce düşünmesi gereken canlar vardı . Duydukları acı inilti ile ikili oldukları yerden hızla çıktı ve avcılara doğru koşmaya başladılar. Chris küçük kızı hızla kendi arkasına çekmiş ve Gerard'ın onu görmesini engellemişti . Bunu fırsat bilip tartışan baba oğlu es geçerek kalan dört avcıya baktılar . İkiside avcıların dağılmış dikkatleriyle onları ağaçlara fırlattılar . Bu sırada kendisine doğru koşarak , daha çok koşmaya çalışarak gelen çocuğu kucağına aldı gençlerden küçük olan . Küçük kız yorgunlukla başını çocuğun omzuna yasladı ve derin soluklar almaya devam etti , bu sırada etrafındaki hızlı rüzgardan ve sarsılmalardan koştuklarını anlayabiliyordu . Bu sırada gözünü açtığında arkalarında kalan bir avcının onlara ateş edeceğini gördüğünde gözlerini büyütmüştü haber vermek için konuşacakken . Avcının yere düştüğünü gördü bu sefer bakış açısına giren adının Chirs olduğunu öğrendiği adam oldu. Chris küçük kıza göz kırpıp güven verircesine gülümsedi ve hızla arkasını dönüp onların ters yönünde yürümeye başladı . Küçük kız adamın arkasından bakarken gözleri yavaşça kapanmaya başladı hissettiği acı, korku ve adrenalin onu yormuştu , yaraları hâlâ iyileşmemiş kanıyordu . İki gençte küçük kızın nefeslerinin yavaşladığını hissetmişti.
"Hey biz tanışmadık değil mi ? "
"Öldükten sonra kim olduğunuzun bir önemi kalacağını sanmıyorum"
"Ölmeyeceksin ufaklık "
"Bu yüzden ben Derek , Derek Hale yanımda gördüğün çirkin herifte Peter kendileri dayım olur yani çokta yaşlıdır bu da bu da ek bilgin olsun ". ~DH
"Lexa Rose Black "
"Bizde memnun olduk ufaklık "~PH
"Çok konuşkansın bizimle tanıştığın için teşekkürler "~DH
İyice yavaşlayan nefesleriyle bilincini kaybedeceğini anlayan ikili adımlarını iyice hızlandırdı. Derek Rose'un başının düşeceğini hissettiğinde bir eliyle boynunu tutarak küçük kızın başını omzuna yerleştirdi ve daha sıkı tutarak yoluna devam etti.
∅
"Bir kurtu korudun Chris bu bize ihanet etmen demek . İhanetinin bir sonucu olmayacağını mı sanıyorsun? "~GA
"Ben bir şey yapmadım . Çocuk kaçtı sonuçta dediğin gibi o bir kurt hızlı koşması muhtemel ayrıca evet asla bir çocuğu öldürmeyeceğim ister kurt olsun ister başka bir şey bu eğer ihanetse o zaman işler değişir tabi kurallarımızda çocuklara dokunmayacağmız yazmasaydı"~CA
Chris camdan gördüğü kızıyla gülümsedi. Bunu kendi için değil kızı için yapmıştı kızına yapılsa ortalığı ayağa kaldıracağı bir şeyi başkasına yapamazdı kurt olması önemli değildi o masumdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fanfic"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...