Not yet

241 24 111
                                    


"Derek!"~SS

Lexa'nın Derek'e attığı tokatlara rağmen uyanmayan Derek'le yumruk atmak için elini sıktı .

"Uyanman gerekiyor , hadi ."~LRB

Yumruk yaptığı elini sertçe öne doğru uzatıp vuracağı esnada kolunu tutan Derek'le derin bir nefes aldı .

"Nerede o?"~DH

"Jennifer mı?"~SS

"Scott'ın annesiyle gitti."~LRB

"O da mı ?"~DH

"Evet , bu yeterli değilse Scott da Deucalion'la gitti "~SS

Lexa ellerini gözlerine çıkarıp ışığın sürekli gidip delmesinden kaynaklı olan ağrıyı gidermek adına sertçe ovuşturdu .

"Seni buradan çıkarmalıyız .Polisler geliyor ve çıkarmalıyız."~LRB

Derek'e elini uzatıp kalkması için destek verdiği esnada Derek'in yarı yolda duraksamasıyla Stiles da Lexa gibi Derek'e bakmaya devam etti.

"Peki ya Cora?"~DH

İkilinin cevap vermemesiyle Derek koşarak arabasına gitmek için koşmaya başladı .

"İkiniz polisleri oyalayın !"~DH

Derek koşarak uzaklaştığında Lexa kısa bir süre Derek'in arkasından bakmış ve göz devirmişti .

Daha fazla ayakta duramayacağını hissettiğinde rastgele bir koltuğa kendini atıp belini öne doğru çekerek sırtını esnetmeye çalıştı . İkizler gerçekten de sert çarpmışlardı .

"Sen iyi misin?"~SS

"Mükemmelim."~LRB

Stiles kızın yüzündeki canın yandığını belli eden ifadeye bakıp yanına yaklaşıp bitişiğindeki koltuğa oturdu .

"Giderek batıyoruz."~SS

"Bilmiyorum , o kadar çok şey oluyor ki . Neye yetişeceğimi seçemiyorum . Kime yardım edeceğimi seçemiyorum . Yardım ettiğim de ortada zaten ."~LRB

"Ne zaman anlatacaksın ?"~SS

"Buradaydım .Çok küçükken "~LRB

Stiles gözlerini kapatıp kafasını duvara yaslamış kıza baktı . Bir şeyler anlatacağını anlamıştı , Lexa her kendiyle ilgili bir şey anlatacağında yüzündeki o soğuk ifade yer ediniyordu .

"Hale Malikanesinde ."~LRB

"Dur , ne!?"~SS

Stiles şokla yerinde diklendiğinde Lexa'nın yüzünde değişen bir ifade yoktu.Stiles sorularını söylemek için ağzını açsa da kızın gözlerini açmasıyla hiçbir şey söyleyemedi . Kızın yüzünden hiçbir duygu okunmasa da gözleri bir çok şeyi anlatıyordu .

"Küçüktüm ama her şey çok net. Onlarlaydım ; Derek'le , Peter'la ."~LRB

"Ama onlar-"~SS

"Hatırlamıyorlar ."~LRB

Lexa'nın yüzüne küçük bir tebessüm yerleştiğinde Stiles gerçekliğini sorgulamadan edemedi .

"Nasıl?"~SS

"Çok şey oldu Stiles . Şu an ne yeri ne de vakti ."~LRB

Stiles dilinin ucuna kadar gelen soruları yutmak zorunda kalsa da birini sormadan rahat edemezdi .

"Lexa sadece bir şey soracağım . Gözlerin neden çift renk parlıyordu yani hayal görmüyorduysam öyleydi ."~SS

"Ben aslında-"~LRB

Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin