Anılar bir çok şeye benzerdi bir girdap , bir film belki de bir çeşit kitap her ne olursa olsun tek ortak noktaları başrolleri değişmiyordu.Her kararın her düşüncen yepyeni bir olaya sebebiyet veriyordu odak noktası sendin ama ya bir anda ipler elinden alınırsa ? O zaman ne olucaktı.Bunu yakından deneyimlemişti genç kız.Bu onun girdabıydı.Bu onun kıyametiydi.
∅
Genç kız hatırladığı anılarla ürperdi ve ellerini hırkasının ceplerine soktu.Durup gözlerini kapattı , sesleri dinledi.Rüzgarla birlikte hareketlenen yapraklar , çeşitli hayvan seslerini , uzaktan gelen insan seslerini derin bir nefes alıp gözlerini açtı.Bedeni kontrolü eline almış gibi yürümeye başladı aklındaki tek şey anılardı , bir süre sonra gördüğü evle duraksadı , kesinlikle benzemiyordu anılarındaki evle.Sırtını ağaca yasladı ve gözlerini tekrar kapattı , kulaklarında çınlayan acı çığlıklarla irkilerek gözlerini hızla açtı , eve doğru ilerlemeye başladı evini yani bir zamanlar evi olan bu yeri böyle görmek acı vericiydi.Gıcırdayan kapıyı hafifçe itti zarar verme korkusuyla hareketleri yumuşacıktı anılarına zarar vermek istemiyordu.Duyduğu nefes sesiyle hızla arkasına döndü , kollarını göğsünde birleştirilmiş kendisine doğru dönük şekilde sırtını kapıya yaslamış adam onu süzüyordu.
"Burda ne işin var?"
"Yürüyordum ve dikkatimi çekti sadece peki ya sen ?"
"Burası benim evim"
Genç kız etrafta gözlerini gezdirmeye devam etti ve en son genç adama doğru çevirdi başını.
"Konuşmak istiyorum Derek "
Derek onu başıyla onayladı ve dışarıyı işaret etti.Lexa onu onaylarcasına dışarı çıkıp onu beklemeye başladı
∅
Önüne bırakılan kahveyi ellerinin arasına aldı ve küçük bir yudum aldı karşısına oturan adamın yüzüne bakmaya başladı , Derek kafa sallayarak onu onayladığında Lexa aklındaki her şeyi sırayla sormaya başladı.
"Scott senin betan mı?"
"Hayır Peter'ın betası , geçen gün yanına oturan adam"
Kızın anlamayan bakışları ardından cümlesine devam etti Derek.
∅
"Şimdi kimin tarafındasın?"
"Belkide hatanız budur"
"Ne?"
"Taraflarınızı yanlış ayırmışsınız , siz aynı tarafta olmanıza rağmen kendi içinizde bile parçalara ayrılmışsınız .Sizden yanayım ama gerçek sizden bahsediyorum.Ayrıca sana can borcum var herhangi bir şey gerektiğinde yardım edeceğimi bil."
Lexa elindeki biten kahve bardağını masanın üzerine bıraktı ve yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledi.Kendini gecenin karanlığı üstünde olan sokağa attı.
∅
"Cidden bu adamın öğrencilerle sorunu ne?"~LB
"Öğrenirsen bana da haber ver"~SS
Lexa ilk dersten burnundan getiren adama baygın bakışlarla bakmaya devam etti.Stiles ile ilk dersleri aynıydı ama ikiside o kadar bunalmıştı ki soru sormak ikisininde aklına gelmiyor tek istedikleri zilin çalması ve sınıftan çıkmaktı.
Çalan zille hızla yerlerinden ayaklanıp sınıftan dışarı attı kendini Lexa bu eziyeti bir ders daha çekmeden önce hava alsa kesinlikle daha iyi olacaktı.Yanına doğru gelen Isaac'i görünce adımlarını yavaştıp yanına gelmesini bekledi.Isaac yaklaştıkça kızın yüzündeki bunalmış ifadeyi görünce kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fiksi Penggemar"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...