Icy Shower

495 36 82
                                    

Bedenine sardığı havluyla buhar yapmış banyosunda aynanın karşısına geçip saçlarıyla ilgilenmeye başladı genç kız .
Kardeş okuldan bir kızın doğum günü partisi vardı ve tüm okul gibi davet edilmişti .
Geldiğinden beri neredeyse hiç kendine özen gösterememişti ve bu gün ki planı sadece kendine özenip deli gibi eğlenmekti , belki de biraz içmek.
Zaten kıvırcık olan saçlarına iyice hacim verip banyodan çıktı, banyonun hemen karşısındaki odasına girip kendini dolabının önüne attı , üzerindeki havlunun küçük bir hareketle yere düşmesini sağlayıp kombinini hazırlamaya başladı

Çıkış kapısının yanında ki aynadan kendini süzüyordu genç kız.
Kıvırcık saçları belirgin bukleleriyle omuzları hizasında mükemmel görünüyordu biraz daha gözlerini aşağıya indirdiğinde siyah hoş işlemeleri olan braleti , yeşil kadife şortu ve taktığı kahverengi kemeri , yeşil kısa converseleri içine giydiği kahverengi çorapları üzerindeki çift beyaz çizgi ve elindeki kahverengi parmaksız eldivenleriyle oldukça uyumlu görünüyordu, kombinini tamamlamak adına boynuna taktığı ametist ve inci kolye , parmaklarına taktığı yeşil ve yavru ağzı yüzükleri en son olarak da kulaklarına taktığı yeşil ve beyazdan oluşan kuru kafa işaretli küpeleri ile mükemmel görünüyordu .
Güzel göründüğüne emin olduğunda köşeye attığı kahverengi düğmeli ceketini üstüne atıp kendini dışarıya attı.
Kapısının önündeki motora baktığında mutlulukla küçük bir kahkaha attı. Hızlı adımlarla motora oturdu ve kaskını takıp motora gaz verdi çıkan sesle dudakları iki yana kıvırılken kaskın camını kapattı ve hızla yola çıktı.

Parti evinin önüne gelip kaskını çıkarıp saçlarını düzeltirken etraftaki tanıdık yüzleri süzüyordu . Saçlarının düzeldiğinden emin olup motordan indiğinde girişteki ikiliyi gördü.
Lexa'nın gördüğü gibi Stiles ve Scott da onu görmüştü. Lexa ağlak bir ifadeyle ayağını yere vurup konuştu.

"Hayır, hayır, hayır kabul etmiyorum. Sadece bir gün kafam rahat bir şekilde eğlenmek istiyorum "~LRB

Ikilinin anlamadığını açıkça ifade eden bakışlarını gördüğünde göz devirerek önden yürümeye başladı.

"Siz ve bela ayrılmaz bir üçlüsünüz , onu diyorum"~LRB

Önden girdiği evde arkasından gelen ikiliyi umursamadan köşedeki içeceklerden bir tane almıştı zaten arkasından parti sahibi olarak tahmin ettiği kızın Stiles'a seslendiğini duymuştu. Sadece bir kaç saniyeliğine arkasına dönüp baktığında kızın Stiles'la öpüştüğünü görmüştü bu görüntü içinde bir yere dokunurken sertçe yutkunup duraksamıştı . Arkada kalan Scott'ın şaşırmış ifadesini gördüğünde hızla toparlanıp elindeki bardağı kafasına diklemişti . Ne diye duraksamıştı ki onu ilgilendiren bir şey yoktu .

Lexa bünyesi gereği zaten sarhoş olmadığı için ve üzerine düşen ağırlığı boşverip uzun zaman sonra delicesine eğlenip eve dönmüştü bir ara kan kokusu alsada sarhoş insanlar diyerekten fazla umursamamıştı.
Şuansa çatı katında Isaac ve Derek ile birlikteydi .

"Bu fikir hoşuma gitmemeye başlıyor . Tehlikeli gibi . Biliyor musunuz ? Bu fikirden ve ondan kesinlikle hoşlanmıyorum "~IL

"Sana bir şey olmayacak "~LRB

"O mu yapmak zorunda "~IL

"O nasıl yapılacağını biliyor . Ben bilmiyorum. Tek başıma yapmaya çalışmam daha tehlikeli olur "~DH

"Lexa ?"~IL

"Üzgünüm Isaac ama bunu yapabileceğimi sanmıyorum daha önce hiç yapmadım "~LRB

Lexa özür dilercesine kafasını hafifçe salladı , Isaac de tekrardan Derek'e döndü.

Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin