"Bu normal mi ?"
Lexa stresle saçlarını çekiştirirken Isaac'in sorusuna verecek bir cevabı olmadığı gerçeğiyle sustu . Neden saatlerdir kendilerine gelmemişlerdi ? Sadece bir kaç dakikalığına olmalıydı .
Konuşmalarının üzerine bir anda hareketlenen bedenlerle Isaac , Lexa , Deaton ve Lydia dörtlüsü hızla ayaklanmışlardı . Lexa köşede duran havlulardan birini alıp küvetlerden çıkmayan üçlünün yanına gidip Stiles'ın yanına ilerledi .
"Gördüm . Nerede olduğunu biliyorum ."~SM
"Evet , geçtik . Koca bir ağaç kökü var .Artık o kadar büyük değil .Kesilmiş . Ama hala büyük . Çok büyük ."~SS
Lexa hızla çıkan Stiles'ın etrafına havluyu dolasa da çocuk heyecandan soğuğu bile hissetmeyi bırakmıştı bir kaç dakikalığına .
"Cesedi aradığımız gece ."~SM
"Isırıldığın gece"~SS
"Ben de annemle oradaydım . Az daha birine çarpıyorduk ."~AA
"Bana . Az kalsın bana çapıyordunuz .Orayı bulbiliriz"~SM
Onların araınsada geçen konuşmaya kimse katılmadan izlese de dörtlü işin iyice kötüleştiğinin bilinciyle bir şey diyemiyorlardı . Vakitleri çok kısalmıştı .
Onların bu durumunu fark eden üçlü de yavaşça durulduğunda gelecek olan haberin olumsuz olduğunu anlamak için Lexa olmalarına ihtiyaç yoktu .
"Ne?"~SS
"Uzun süredir baygındınız ."~IL
Lexa iç çekerek, kendisine fazlasıyla yakın duran Stiles'ın bakışlarını hissettiğinde kafasıyla onayladı .
"Ne kadar uzun zaman ?"~SS
"On altı saat ."
İşte bu diğer üçlünün de neden herkesin bu kadar gergin olduğunu anlamalarını sağlamıştı . Vakitleri daralmayı bırakmıştı , bitiyordu .
"Ne on altı saat suda mıydık ?!"~SM
"Kötü haberleri sürekli veriyor olmaktan sıkıldım ama dört saatten az bir süre sonra dolunay çıkacak ."
Evet . Kesinlikle batırmışlardı . Bunun hepsi bilincindeydi ve Lexa bir kez daha onlar sudayken kendini telkin ettiği cümleyi aklına getirdi .
Bir şekilde kurtulacaklardı .
Devamında Lexa Stiles'ın kurulanması için hatırlatmada bulunup diğer havluları da diğerlerine fırlattı .
Artık birileri kendine gelebilir mi ?!
Bir kaç dakika sonra hemen hemen herkes toparlandığında Lexa köşeye Isaac'in yanına geçti bedeninde fazlasıyla ağrılar vardı . Ve bu uzun süredir yarı kurt olan biri için rahatsız ediciydi . Ve Lexa bu hengamenin arasında bunu atladığının bilincindeydi . Yine de fikri yok değildi . Ay tutulması kurt tarafını etkiliyor olabilirdi . Ama bu kadar erken olması , işte bu hiç normal değildi .
Aynı şu anda Scott'ın diğerlerini bulmak için Alfa sürüsünün yanına dönmek istemesi gibi . Stiles bu konudan çok da memnun değildi .
"Hayır , dostum . Yine yanlarına gitmeyeceksin ."~SS
"Deucalion ile anlaştım ."~SM
"Bunun , şeytanla anlaşma olduğunu düşünen var mı ?"~SS
"Ne önemi var ki ?"~IL
"Onlar olmadan Jennifer'ı yenebileceğimizi sanmıyorum ."~SM
"Sana herkesten çok güvenir . Yanıldığını söyle ."~AA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fanfiction"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...