Damn Whistle

341 36 187
                                    

Duran servisle Stiles'ın arkasından indi Lexa, en arkada oldukları için herkes inmişti zaten. Karşısındaki motele göz gezdirirken ürperdiğini hissetti , evet otel boktandı ama sebebi bu değildi ve Lexa sebebini öğrenmek istediğinden çokta emin değildi.

"Daha kötülerini görmüştüm"~SM

"Nerede gördün"~SS

Koç'un düdüğünü çalmasıyla Lexa yüzünü buruşturdu , bu gün o düdüğü kırmayı o kadar çok istemişti ki .Eline geçen ilk fırsatta da yapacaktı.

"Dinleyin. Tanışma yarına ertelendi. Sizin gibi dejenereleri yerleştirebileceğimiz en yakın ve en boş motel burasıydı . İkili kalacaksınız akıllıca seçin. Ve siz küçük sapıklardan herhangi bir cinsel olay duymak istemiyorum. Anlaşıldı mı ? Kendi küçük, pis ellerinizi kendinize saklayın ."

Lexa Koç'un elinden rastgele bir anahtar alırken kiminle kalacağı çokta umrunda değildi . Sol yanında Isaac ve Boyd ikilisi olsa da önlerinden yürüyen Scott ve Stiles'ın duyacağını bilerek konuştu Lexa.

"Buradan hoşlanmadım"~LRB

"Buranın sahibi bile burdan hoşlanmıyordur Lexa , emin ol "~IL

"Hayır, öyle bir şey değil. Bir şey olacak gibi hissediyorum ve iyi olmadığına eminim "~LRB

"Dün gece senin için zor geçti Lexa üzerinden atamamış olabilirsin . Hem sadece bir gece , git ve uyu tamam mı? İyi gelecektir"~SM

"Bir gecede de bir sürü şey olabilir "~LRB

"İsterseniz birlikte kalın benim için önemli değil "~B

Boyd Lexa ve Isaac'e bakarak konuşurken , Lexa başını olumsuz anlamda salladı ve adımlarını hızlandırıp geçenlerde ders notlarını verdiği kızın yanına ilerledi , birlikte kalacaklardı .

"Sadece , dikkatli olun yeter "~LRB

Lexa hissettiği hareketlilikle gözlerini araladı, bir kaç saniye nerede olduğunu idrak etmeye çalıştı . Otelde olduklarını hatırlayınca tuttuğu nefesini bırakıp tekrar gözlerini kapatacakken tekrardan , bu sefer yatağında hissettiği hareketlilikle hızla doğruldu .

"Hassiktir"

Lexa donmuş bir şekilde yatağında duran kurda bakıyordu. Simsiyah tüyleriyle dışarıdan gelen sokak lambasının ışığına rağmen hiç gibiydi , kıpkırmızı parlayan gözlerini saymazsak . Lexa direkt olarak gözlerine baktığı kurdun kim olduğunu çok iyi biliyordu .

"Bu bir rüya, gerçek değil, gerçek değil"~LRB

Sırtı yatak başlığına yaslıydı, kırdığı dizlerini ne kadar kendine doğru çekse de aynı yatakta oldukları için hâlâ dibinde gibiydi . Bir anda kurdun üzerine atlamasıyla tam göğsüne denk gelen pençe izlerini hissetti. Gerisi acı bir çığlıktan ibaretti. Bir anda odanın aydınlanmasıyla kendine geldi .

"Lexa , iyi misin ?"

Karşı yataktaki kız merakla Lexa ya bakarken , Lexa tırnaklarını çıkardığını ve göğsünü çizmek üzere bağırdığını gördü, kızın görmemesi için elini hızla yanına saklarken deli gibi titriyordu.

"Evet , evet iyiyim. Basit bir kâbus" ~LRB

"Su ister misin ?"

"Hayır, teşekkür ederim "~LRB

Kız Lexa'ya kafa sallayıp zaten ayılamadığı uykusuna dalarken , Lexa'nın kafasından çok farklı şeyler geçiyordu; evet bir kâbus olabilirdi ve kâbusta bir rüyaydı, rüyalarda acıyı hissedemezdiniz. Ayrıca Lexa kendine zarar vermeye teşebbüs etmişti resmen .
Hızla ayaklanıp yatmadan önce çıkardığı hırkasını giyinip odadan çıktı. Bu normal değildi , sanrı görmemişti. Isaac'lerin kaldığı odaya koşarken kafasından onlarca senaryo geçiyordu.Kapının önüne geldiğinde banyodan gelen seslerle oraya yöneldi ayaktaki ıslak Boyd ve korkudan gerilemiş Lydia ve Stiles'ı gördüğünde duraksadı .

Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin