"Lexa seni de bırakalım mı ?"~SM
Genç kız fazla düşünme gereği duymadan kafasını usulca salladı. Yorgundu.
Koridorun sonuna geldiklerinde Stiles ve Lexa sola dönerken Scott sağda gördüğü annesiyle ona yöneldi."Siz gidin , ben size yetişirim "~SM
Lexa kafasını Melissa'nın olduğu yöne çevirdiğinde kadının çoktan onları fark ettiğini ve hafifçe tebessüm ettiğini gördü. Kadına karşılık vermek adına kendini zorlarken çoktan asansörün önüne varmışlardı .
Zaten kendi katlarında olan asansörü Stiles tuşuna basarak açtığında ikiside asansöre bindiler . Lexa asansörün bir tarafını kaplayan aynaya yüzünü dönerken kendini süzmeden edemedi ;
Omuzlarının bir kaç santim altında biten kahverengi dalgalı saçları önceki -belki de iki ?Tam anlamıyla emin değildi - geceden kalma olarak net dalgaları dağınık bir şekilde omuzlarını süslüyor , uzun kirpiklerinin gölgelediği yeşil gözleri bir ormanı andırırken çevresinde ki kızıllıktan yorgunluğunu anlaşılıyordu , dudakları soğuktan çatlamaya yüz tutsa da ; bedeni buna izin vermeden şeftalinin koyu tonlarını taşıyan dudaklarını iyileştiriyordu .
Eliyle dağınık saçlarını düzeltmek için hamle yapsada bunun yersiz olduğunun farkına varıp bileğindeki tokasıyla dağınık bir topuz yaptı.
Daha zemin kata inemeden asansörün tekrardan durması ardından içeriye giren insan topluluğuyla Lexa Stiles'ın olduğu tarafa yaklaştı , başını arkasındaki duvara yaslarken biraz olsun rahatlamış hissetti . Solunda kalan insanların iyice kendisine doğru ilerlemesiyle başını yasladığı anda kapattığı gözlerini aralayacakken bu sefer solunda kalan Stiles'ın onu kendisine doğru çekmesiyle çatılan kaşlarını eski hâline getirdi . Hâlâ omzu birine yaslı olsa da bu sefer o kişinin Stiles olması onu o kadar da rahatsız etmiyordu .
Asansörün açılacağının haberini veren küçük zil sesi ile bu sefer gözlerini araladı Lexa , açılan kapıyla inenlerin arasına karışıp Stiles'ın Jeep'ine doğru ilerlemeye başladı ikili ."Söyle hadi"
Stiles söyleyip söylememek arasında kalsa da Lexa çocuğun bir şey söylemek istediğini rahatlıkla anlamıştı. Bu sırada Jeep'in kapısını açıp çoktan ön koltuğa oturmuştu bile , kendisi ardın sürücü koltuğuna geçen Stiles' a dikmişti gözlerini.
" Sence cidden katil sadece bakirleri mi öldürüyor , öyle mi?"~SS
Stiles kendi fikri olsa da hâlâ kafasında oturmayan parçaları birleştirmeye çalışıyordu ve tâbiki kendini korumaya çalışıyordu.
Bu sırada çalan telefonla Lexa daha konuşmaya başlamadan susmuştu ."Scott?"~SS
"Gidin yapmam gereken bir şey var "~SM
Stiles Scott'ın konuşmasına devam etmesini beklemeden telefonu kapatıp , Lexa'ya haber vermek için döndüğünde onun zaten kemerini takıp kendisini beklediğini gördü.
"Tabi . Kurt duyuları"~SS
Stiles kıza sorduğu soruyu unuttuğunu düşünüp tekrar sorup sormamak arasında kalsa da kendini tutru.
"Bana kalırsa aynı düşüncedeyim Stilinski ama bu şehrin bana öğrettiği en önemli şey hiçbir şeyden emin olmamam gerektiği "~LRB
∅
Lexa tepeden vuran güneşe yüzünü buruşturarak tepki gösterirken söylemeden edemiyordu , içinden.
Bu güneşte koşmayı bırak biraz daha dikilirsem benden geriye yalnızca küçük bir hava kalıcak.
Çalan düdüklü koşmaya başlayacakken hissettiği yoğun sinir hormonları ve bu hormonların Isaac'den geldiğini anlaması ile hızla ona döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fanfiction"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...