"Yani sadece gitti mi ?"
Lexa yaslandığı okul dolabından etrafını izlerken yalnızca kafasını sallamakla yetindi kıvırcık saçlı çocuğa . Herkes mutlu gibiydi , Aiden Lydia ile birbirlerine kur yapıyor , Ethan ve Danny ele ele sohbet ediyor , Scott ve Allison gülüşüyorlardı . Herkes mutluydu . Bir kişi dışında .
"Yani son olanlardan sonra belki de biraz hava almak istemiştir o sonuçta Der-"
"Isaac gerçekten , bunlar için fazla büyüğüm bahaneler gerçeği reddedenler içindir ve biz yeterince hayali olan bir gerçekliği yaşıyoruz. O sadece kardeşiyle bir hayat kurmayı seçti , onu suçlayamam ."
Lexa yüzünü buruşturarak konuşurken elini de olumsuz anlamda sağa sola sallıyordu . Bazı şeyleri çok erken öğrenmişti , örneğin Derek'in bu tavrını . Aynı hataya tekrar düşmemeyi . Isaac kıza ne cevap vereceğini seçemediği için yalnızca belli belirsiz başını sallayıp kızın omzunu yavaşça sıktı . Bir şey söylemesine gerek yoktu , Lexa anlardı . Lexa hep anlamıştı . O sırada Isaac'in gözü kızın arkasındaki bölgeye takıldı .
"Sanırım beni müdür çağırıyordu ."
Isaac'in abartılı bir tavırla aniden kendisinden sırıtarak uzaklaşmasıyla ne yaptığını anlayamayarak dik dik yüzüne baktı Lexa .Bir anda tüm ruh hali değişmişti . Ta ki arkasından gelen tanıdık kokuya kadar . Stiles geliyordu .
"Selam Lexa !"
Stiles heyecanlı bir tavırla hareketlilik gösterirken Lexa ona yavaşça gülümsedi . İçindeki huzursuzluğun neyden kaynaklandığını çözemiyordu . Yine de Stiles'ın iyi geldiğini biliyordu . Aslında belki de bazı kararlarında değişiklik yapması gerektiği düşüncesi zihninde geziyordu .
"Selam Stiles!"
Ona onun gibi neşeli tutmaya çalıştığı sesiyle cevap verirken yüzündeki tebessüm daha samimi bir gülümsemeye doğru kayıyordu . Lexa ne kadar sakinse Stiles o kadar neşeliydi . Ama bundan ikisi de şikayetçi sayılmazdı .
"Ben aslında bilirsin ... Yani konuşmak için , insanlar otururlar . Tabi bir şeyler de içerler , belki de yemek istersin yani . "
"Stiles , sakin ol ."
Lexa gülüşünün sesli bir hal almaması için kendini kassa da , çocuğun ellerini hareket ettirerek jestlerini kullanmasına dayanamayıp elleriyle onları tutup konuştuğunda Stiles bir kaç saniye duraksadı.
"Ve evet , seninle bir şeyler içerim yada yerim de , gidelim mi ?"
Lexa ve Stiles el ele tutuşmasalarda birbirlerine temas ederek koridordan uzaklaşırlarken Scott ve Allison'ın yanına geçen Isaac ise ikisini gülümseyerek izliyordu , aynı ikisinin konuşması için Stiles'ı cesaretlendiren Allison ve Scott ikilisi gibi .
"Bence yakışıyorlar ."
"Stiles'ı Lydia platonikliğinden sonra ilk defa bu kadar heyecanlı ve mutlu görüyorum . Lexa ona iyi geliyor ."
"O da Lexa 'ya ."
Allison , Scott ve Isaac ardarda konuşurken üçü de gülüyorlardı . Isaac aklına gelen şeyle ikiliye dönüp gülümsemesini bozarak konuştu .
"Birinci olarak Lexa ve güçleri ile ilgili ne zaman konuşacağız , ona baskı yapmak istemiyorum ama Nemeton'un buraya ne getireceğini bilemeyiz . İkinci olarak Lexa yine içindeki huzursuzluktan bahsetti ve bunun gerçekleşeceğini bizde biliyoruz ."
Scott da gülümsemesini bozarak iç çekerken o da bu şimdilik olan kazanmışlığın rahatlığının geçici olduğunu biliyordu .
Ve bildiği diğer bir şeyde her ne kadar geçmişi ve güçleri hakkında bilgi sahibi olmadığı Lexa'nın hem hislerine hem de kendisine olan güveniydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise //𝙎𝙩𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙎𝙩𝙞𝙡𝙞𝙣𝙨𝙠𝙞
Fanfiction"Kimsin sen?" "Öldükten sonra kim olduğumun bir önemi kalacağını düşünmüyorum " ∅ "Cadıların insan kurban ettiği doğru mu?" "Daha önce etmedim" "O şey bileğini herhangi bir şeyle kessen de çıkar mı?" "Intihar etmeyi...