Глава 17

223 6 0
                                    

Герміона Ґрейнджер відчувала щось до Драко Малфоя. Це був незаперечний факт, який вона більше не могла ігнорувати чи вдавати, що не відчуває цього. Не після Бібліотеки і точно не після Лісу. Вона не була точно впевнена, коли вони почалися, але зараз вони були тут, і їй довелося зустрітися з ними. І в якийсь момент їй доведеться зіткнутися з самим Малфоєм.

Їй навіть було важко зосередитися на уроках, що було дуже несхоже на неї саму, вона почала задивлятися на обрій за вікном, на темну смугу дерев і уявляла, як знову пролітає над ними. Денне світло обрамляло темний Ліс, куди він її привіз, Герміона все ще відчувала тепло на кожному дюймі її шкіри, як він цілував її і позначив.

Вона не могла перестати думати про це. Бути з Драко, так, Драко, було неймовірно. Він зовсім не був схожий на хлопця, якого вона знала багато років, і вперше вона відчула себе дівчиною, просто маючи можливість проводити час із хлопцем, який їй подобається. Чи подобалась вона йому? Він був п'яний і лише сказав, що вона йому не не подобається. Але почути це від Драко було, мабуть, занадто. І все ж... коли він дивився на неї, його димчасті очі показали їй проблиск у його глибинах. Глибини, які вона одночасно боялася і прагнула досліджувати.

Драко був... вау. Весь цей день був вау. Від того, як він торкався її, коли вони злітали в небо, до того, що він робив своїм ротом... просто вау. Увесь недільний вечір Герміона була в заціпенінні, навіть не слухаючи Джіні, коли вона розповідала про те, як «Чудернацькі Сестри» скасували свій тур через збільшення кількості інцидентів і нападів. Незважаючи на те, що його рот був її «нагородою» за те, що вона погодилася політати з ним, здавалося, ніби він майже планував весь цей день для неї.

Вона знала, що це не зовсім правда, але все одно це було таке відчуття. Він був дружелюбним, грайливим і пустотливим; навіть відповідаючи на її запитання про його минулий досвід. Вона почувалася дивно, запитуючи про це, але не змогла зупинити свою цікавість, що вона взяла верх над нею. Вона погодилась на ризик того, що він розсердиться на неї, заради можливості пізнати його трохи краще. Зрештою, вона втратила цноту з ним і майже нічого не знала про нього. Він сказав, що не любить говорити про себе, і це виявилося правдою, незважаючи на це, вона почала його пізнавати. Можливо, не факти про нього, але... уявлення про те, якою людиною він був насправді. Або, принаймні, міг бути, якби хотів.

On the nature of daylight (UA). Про світло дняWhere stories live. Discover now