Tanıtım

662 33 23
                                    

Kıd. Üstğm. Aslı GÜRLER

>Kod Adı: Açina

>27 Yaşında.

>Şehit Yzb. Selim GÜRLER'in kardeşi.

>Annesi ev hanımı, babası emekli ağır ceza hakimi.

>Özel Kuvvetler Komutanlığına bağlı bir subay.

>Hançer Timinin tim komutanı.

>Hançerle kardeşten ötedirler. Timi Aslı'nın her şeyi olduğu gibi bu diğerleri için de geçerliydi. Birbirlerini kardeşten öte görür ve gerekirse birbirlerine kendilerini siper ederlerdi ki bunu defalarca kez yapmışlardır.

>En yakın arkadaşı Özge Akdağ. Onunla liseden beri arkadaşlar. Sınav döneminde Özge veterinerlik fakültesi için başka bir şehre gittiğinde Aslı Ankara'da Kara Harp Okulunda kaldığından dolayı ayrıldılar.

>Timi ve yakın arkadaşlarının yanındayken şen şakrak olan, esprileriyle arkadaşlarını ve  kardeşlerini güldüren ve sohbet eden bu kadın, yabancı olduğu ortamlarda ve tanımadığı kişilere karşı biraz daha temkinli ve soğuk yaklaşır.

Hançer Timi

> 7 Kişiden oluşan bir tim

> Mardin/Karabayır ÖKK'nın en önemli timi
  >Timin elde ettiği başarılar tüm birliklerin ve dağdakilerin dilinde. Timin adı dahi geçse dosta güven düşmana korku salmakta Hançer Timinin üstüne yoktur.

>Kıd. Üstğm. Aslı GÜRLER
  > Kod Adı: Açina

>Üstğm. Gökhan KAÇAR - 26
  >Kod Adı: Yıldırım

>Teğm. Ali ÇAÇAR - 24
  > Kod Adı: Çaçar

>Teğm. Salih KORUCU - 24
  > Kod Adı: Şahin

>Bşçvş. Bahadır DOĞRAR - 34
  >Kod Adı: Baytar

>Üstçvş. Serdar TUNCER - 27
  >Kod Adı: Bombacı

>Uzm. Çvş. Fırat KALAYCI - 23
  >Kod Adı: Çömez - Kara

Oğuz Akdağ

>29 Yaşında.

>Karabayır Devlet Hastanesinde Genel Cerrah

>Bir kız kardeşi var. Özge Akdağ

> Çocukluk arkadaşı Ahmet ve fakülteden hala konuştuğu birkaç kişi ile oldukça samimidir ve Oğuz Ankara'da olduğunda neredeyse sürekli buluşurlar. 

>Yeni tanıştığı insanlara da samimiyetini göstermekten çekinmeyen ve mesleğine aşkla bağlı olan bir doktordur.

>Babası emekli okul müdürü annesi ise emekli öğretmen.

AÇİNA ¦ Vatana Meftun Kadınlar Serisi I Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin