"Aku tahu kau tengah usaha untuk cari papa dan mama kau kan? "

"Yelah ,aku usaha untuk cari siapa lagi kalau bukan diaorang. Aku faham diaorang bagi aku kat eomma and appa aku yang jaga aku sekarang sebab tak mampu. Dan appa aku bagitahu aku kena sorokkan identiti aku sebab besar kemungkinan orang orang tu akan cari papa dan mama aku dan bunuh aku kalau aku tak diserahkan ada eomma dan appa dari dulu. Buat masa ni ,aku kena sorokkan identiti dan nama baru iaitu Alexender Ethan Kim. "

"Dan tu nama yang mana pulak?"

"Nama sebenar aku dari eomma dan appa aku. Nanti kau akan tahu lah ,Yeon. "

"Baiklah,aku akan tolong kau cari papa dan mama kau tu okay? Kawan aku ramai yang bijak IT ni."

"Thankyou,Yeon."

.
.

"Hoon,eomma ajak kita makan lunch kat rumah awak harini. "

"Saya dah kenyang,Rosie. Awak jelah pergi."

"Tapi apa eomma kata nanti?"

"Rosie Kim,please. Saya kata taknak tu taknak lah. Kenapa terus terusan awak nak paksa saya?"

"Hoon..."

"Saya dengan awak hanya pasangan kekasih tanpa cinta. Ingat tu. Saya hanya bersetuju sebab parents saya saja. Tak lebih dari tu. Saya harap awak faham. Kita hanya kekasih sebab appa awak berhutang dengan appa saya je."

Rosie hanya menghantar kepergian Sunghoon dengan anak matanya.

"Kenapa susah sangat awak nak terima saya Sunghoon?"

.
.

Yerim hanya mengulang kaji di universiti kerana sebentar lagi dia akan ada business class. Jadi,dia mahu melelapkan mata sebentar kerana matanya terlalu berat dan mengantuk.

Sedar tak sedar ,lagi 10 minit kelas akan bermula. Yerim yang terjaga dari tidur itu terus bergegas keluar dari library.

"Ya Tuhan ,macam mana lah aku boleh tertidur ni? Nasib baik lah kelas start lagi 10 minit,kalau tak mahunya membebel Mrs. Jang tu nanti kalau aku lambat ni,haih."

Tiba tiba,dalam kelam kabut Yerim terlanggar dengan seorang jejaka iaitu Park Sunghoon. Dia amat kenal dengan Sunghoon,dia merupakan pelajar bijak dalam Universiti Hanguk dan anak orang ternama di situ.

"Maaf,saya tak sengaja. Saya nak cepat tadi. Saya minta diri dulu ya?"

Sunghoon hanya diam dan melihat gadis itu masuk ke kelas tersebut.

"Comel."

.
.

tbc

(C) Endless Love - Park SunghoonWhere stories live. Discover now