11

57 5 7
                                    

"Yerim,prom night nanti nak abang hantar or bakal boyfriend yang ambil?"

"Apa kau merepek ni Younghoon? Boyfriend? Lambat lagi okay. Kau jelah hantar aku. Macam tak biasa pula nak hantar aku. Kau dengan aku kena jaga identiti juga wahai Alexander Ethan Kim."

"Yelah wahai Adriana Edrina Kim"

"Yah apa main sebut sebut nama aku? Suka hati dia je."

"Yelah yelah sorry."

Younghoon melihat pemandangan di langit yang ketika ini dipenuhi dengan bintang.

"Yejin-ah,abang rindu Yejin. Yejin bahagia ke kat sana? Nasib baik Yerim terus terusan tak salahkan diri dia bila Yejin mati. Abang hampir putus asa nak pujuk dia dulu. Tapi Yejin selalu cakap kat abang kalau nak pujuk Yerim,perlu cakap baik baik dan sentiasa sabar. Selamat malam adik abang, Amylia Erina Kim. "

.
.

"Weh Yerim tu Sunghoon datang."

"Ada apa apa ke mamat ni tiba tiba je ni?"

"Yerim,awak takde partner ke nanti untuk prom night?"

"Eung,takde lagi. Tak tahu nak ajak siapa."

"Apa kata awak je jadi partner saya?"

Yerim terkelu. Biar betul mamat ni.

"Yerim,terima jelah. Bukan senang kau nak dapat partner dengan dia ni."kata Gaeul.

"Okay saya terima. Awak tak payah ambil saya okay? Saya akan pergi sendiri dengan abang saya. "

"Okay. Tapi kan..."

"Tapi apa?"

"Bukan ke awak sepatutnya partner dengan Rosie? "

"Oh tak jadi. Haritu dia minta saya jadi partner tapi saya yang taknak so saya ajak lah awak. "

.
.

"Amacam progress kau dengan Yunjin tu?"

"Okay je. Aku dah ajak dia jadi partner for prom night and dia setuju."

"Fuh member aku dah maju siak. Kau Minhee bila nak ada girlfriend?"

"Eish sabar lah dulu. Tak sempat sempat betul korang ni. Lek lek sudahlah. Slow and steady dulu. Cepat cepat buat apa ?"

"Ceh kau. Elok lah tu kau dengan Sunghoon sama je. Sama sama memang jenis berlagak. Baguslah. Sebab tu korang memang ditakdirkan berkawan baik."

"Halah halah abe Jay nak aku bagitahu kat eomma ke?"

"Kau tak habis habis nak bagitahu eomma. Eyy aku lempang kang."

.
.

tbc

(C) Endless Love - Park SunghoonWhere stories live. Discover now