3 bulan kemudian,

Semuanya memandang pelik ke arah Rosie. Apa dia sudah buat salah ke sehingga pelajar di Universiti Hanguk itu memandang pelik ke arahnya.

"Yah apa pandang aku macam tu? Pelik sangat ke aku harini?"

Dia terdiam saat pelajar di situ berbisik sesama sendiri.

"Tengoklah dia tu ,masih berani nak datang universiti even dia buat tu. Ish geli aku tengok weh ,sumpah"

"Aku tengok dia ni dulu baik je. Rupanya baik ada makna. Macam mana lah Sunghoon sunbae boleh couple dengan dia eh?"

"Dia dah jadi perempuan murah lah tu. Sanggup jual diri kat lelaki lain. Apa lah nak jadi."

Rosie hanya menahan tangisnya dan terus berlari pergi ke tempat lain.

.
.

"Sayang?"

Puas Sunghoon mencari isterinya. Pelik. Pagi macam ni pun dah hilangkan diri. Pergi mana pun tak tahu.

Sunghoon terus mendail nombor abang iparnya.

"Hyung,Yerim ada kat sana tak? Hoon cari dia pagi ni takda dah."

"Hm dia balik sini. Katanya Hoon bergaduh dengan dia. Tapi hyung tak berani tanya dia lebih lebih. Nanti mengamuk lagi teruk hyung pulak kena marah."

"Okay hyung nanti Hoon datang sana dalam petang sikit. Hoon ada kerja sikit kat office ni."

"Okay elok elok ya."

.
.

"Yerim ,nanti bincang elok elok dengan Sunghoon. Jangan sampai bergaduh bagai. Abang tak suka lah macam ni. Yerim ni isteri orang tau bukan budak kecil tau. Yerim dah nak jadi mommy pun. Jangan lah macam ni okay?"

"Tapi Yerim taknak. Dia curang dengan Yerim. Dia tipu Yerim. Dia kata dia sayangkan Yerim. Tapi apa Yerim dapat? Gambar dia tidur dengan perempuan lain. Itu abang kata dia baik?"

"At least bincang elok elok. Mungkin itu salah faham je."

"Salah faham apa lagi abang? Dah terang lagi nyata gambar dia tidur dengan perempuan lain."

Younghoon hanya menggeleng kepala. Emosi mak mak mengandung ni tak terkawal jadi dia diam kan sahaja.

.
.

"Bos,diaorang dah bergaduh teruk nampaknya. Kasi settle je lah terus bos. "

"Tunggu masa sikit lagi. Nanti diaorang dah nak bercerai kita 'cucuk' Yerim biar terhasut terus."

Dia hanya tersenyum sinis.

"Ini baru permulaan Park Sunghoon. Tunggulah kau."

.
.

tbc

(C) Endless Love - Park SunghoonWhere stories live. Discover now