"Kau tak takut ke isteri kau marah hanya sebab kau nak bahagiakan aku?"
"Hm,biarlah dia. Dia pun tak ingin jumpa aku. Dia dah benci kan aku pun. Takpe takyah risau,aku dah suruh Jay explain semua ni kat Yerim. Aku taknak bertentangan mata dengan dia sekarang sebab kalau jumpa nanti aku asyik bergaduh je."
"Sunghoon?"
"Hm apa dia?"
"Betul ke kau masih sayangkan aku?"
.
."Still tak dapat call Sunghoon ke Jay?"
"Sorry weh,still tak dapat. Aku rasa dia terus tukar number baru lepas dia call aku tadi. Nampaknya dia betul betul ambil hati dengan tindakan Yerim ni. Sunghoon bagitahu,Yerim tak mahu langsung dengan explanation dari dia dah berapa kali dia cuba. Sunghoon ni kalau tahap kesabaran dia tak dapat tahan memang dia terus give up."
"Yah dia tak kesian ke dekat isteri dia tengah sakit nak beranak tu ! Lelaki jenis apa dia tu?" Tempik Gaeul
"You please lah cari Sunghoon tu. Yerim tengah sakit nak beranak tu, I kesian lah tengok dia sakit suami takde nak teman dia. Buatnya nyawa Yerim tak panjang macam mana?"
Yunjin terus jalan ke hulu ke hilir. Pening Gaeul melihatnya.
"Sayang,dont say like that. Ajal,maut dan jodoh ni rahsia Tuhan. Kita doakan nyawa dia panjang. Biar Yerim terus sihat. "
"Eish kau ni Yunjin,cuba duduk dulu. Aku pulak pening tengok kau jalan ke hulu ke hilir."
"Aku tak boleh nak tenang selagi Yerim tak beranak kau tahu?"
.
."Younghoon,kamu ada tanya khabar adik kamu tu macam mana?"
"Taklah pulak eomma. Dia pun lama tak contact dengan Younghoon. Maybe dia tengah selesaikan masalah rumah tangga dia kot. Hoon tak mahu lah ganggu."
"Tapi hati eomma ni rasa tak sedap hati lah. Cuba kamu call kawan kawan dia ke? Kot kot kawan kawan dia tahu apa keadaan adik kamu tu macam mana?"
Tiba tiba satu mesej muncul pada telefon Younghoon.
"Eomma,adik kat hospital. Dia dah nak beranak"
"Okay okay eomma ambil barang eomma kejap"
.
.tbc
YOU ARE READING
(C) Endless Love - Park Sunghoon
Fiksi PenggemarTerpaksa menyembunyikan identitinya demi keselamatan orang lain. Kini,traumanya kembali. Kim Yerim telah bertemu dengan seorang jejaka yang mengingatkannya kepada childhood friend nya. Park Sunghoon,merupakan anak orang kaya dan seorang pelajar ya...