4 🤡 - " Bok yerim de seni yemem" - 🤡

898 128 25
                                    

Gecenin bir yarısı aniden uyanan Hyunjin balkona çıkmış ve karşı balkonda uyuyan Minho'ya bakmıştı, şans eseri takılmıştı gözü.

Minho koltuğunda üstü çıplak bir şekilde uyuyor, ve kedileri onun üzerinde yatıyordu.
Hyunjin gönderdiği kızın ardından kahvesini içmiş ve uyumuştu. Ama fazla uzun sürmeyen uykusu gecenin dördünde bozulmuş ve onu balkona sürüklemişti.

Tekli koltuğuna oturmuş ve başını geriye atmıştı.
Günlerdir yaşanan şeyleri gözden geçiriyordu..

Kavga yüzünden okulundan atılmış, tek o da değil iki arkadaşı ile birlikte atılmıştı.
Sonrasında yeni bir okula gelmiş ve burada da bir bela edinmişti.

Lino hazretleri denen herif çok sinir ediyordu onu, ama bir bakıma da eğleniyordu..

Yanına gelen köpeğini kucağına almış ve onunla oynamaya başlamıştı. Aniden havlayan köpek yüzünden uyanan Lino ve kedileri ona bakmıştı.

Kediler saçma sapan sesler çıkararak balkondan kaçmaya çalışırken Lino üçünü de tutmuş, ardından içeri koyup kapıyı kapatmıştı.

O sırada köpeğine sarılan Hyunjin'e dönmüş,

" Lan çüksüz velet, gecenin bir yarısı ne rahatsız ediyorsun bizi!" diye seslenmişti.

Hyunjin ona bakmış sonrasında köpeğini indirip ayağa kalkmıştı.

" Ben mi havladım amına koyayım hemen de rahatsız ol!"

Minho gözlerini devirmiş" Sende havlıyorsun , şuan bile. " demişti.

Hyunjin onu umursamadan yerine oturduğu sırada Minho tekrar" Ayrıca daha ilk günden evine kız atıp beni inleme seslerine maruz bırakma gerizekalı. " demişti.

Hyunjin ona dönmüş" Sanana be, istersem seni bile inletirim bay Lino hazretleri. " diye karşılık vermişti.

Lino gülerek yerine oturduğu sırada orta parmak çekmiş;
" Bok yaparsın.. " diyip telefonunu eline almıştı.

O sırada ona ve yapılı vücuduna bakan Hyunjin" Test edelim istersen?" Diye sormuştu.

Lino gülerek ona dönmüş" Ne? " diye sormuştu direkt, ardından ayağa kalkmış ve yandaki tişörtünü alıp giymişti.

" Namussuz herif yiyecek gibi bakıyorsun! "

Hyunjin gülmüş ve " Bok yerim de seni yemem. " diye karşılık vermişti.

Minho gözlerini devirmiş" Hatırlatırım bu lafı. " diyip içeri girmişti.

Hyunjin dakikalar sonra içeri girmiş ve uykuya dalmaya çalışmıştı. çünkü yarın parti vardı ve onlar için aşırı güzel geçmek zorundaydı.
-------
------
----

" Oğlum hayır dur lan bi!"

" Bak o olmadı al şunu tak."

" Götüne sokarım bunu jejo!"

" Ya lütfen yap.."

Minho içeri girdiği sırada Jeongin ve Felix ikilisine bakmış, " Siz hala hazır değil misiniz?!" diye bağırmıştı.

Aniden ona dönen ikiliden sonra Felix ayağa kalkmış " Ya hyung, hangisini takayım?" diyerek elindeki küpeleri göstermişti.

Minho yanına gelmiş " Reisim neden takıyorsun ayıptır sorması?" diye sormuştu, Felix gözlerini devirip " Başlama yine bak, seç hadi!" diye ısrar etmiş Jeongin bunun üzerine kalkıp elinden birini almıştı.

" Bak bunu ben alıyorum, diğerini sen , en iyisi oldu."

Minho Jeongin'in anlından öpmüş " Lan ben boşuna demiyorum bu çocuk tek akıllımız diye!" demişti..

Felix gülüp küpesini takmış ve üçlü artık tam anlamıyla hazır hale gelmişti..

Hepsinin üzerindeki siyah takım elbiseler onları çok şık görünümlü yapıyordu. Onlar zaten öyleydi.
Beraber evden çıktıkları sırada hiç beklemeden arabaya binmişlerdi.

Felix o sırada onlara dönmüş, " Reis bir..." demişti.

Minho hızla ona döndüğü sırada " Buyur canım ciğerim.." demiş, ve Felix bunun üzerine "Reis iki.." diyip Jeongin'e bakmıştı.

Jeongin hemencecik " Evet yavrum benim!?" demiş ve Felix gülerek,

" Parti bizim için nasıl geçecek?" diye sormuştu..

Birkaç saniye olan sessizliğin ardından üçü birden " Belalı!!!" diye bağırmıştı.

Ruh hastaları.

Minho gülerek önüne dönmüş, telefonunu çıkardığı gibi  ig'e girmiş ve yeni atılan gönderilere bakmaya başlamıştı. Çoğu parti ile ilgiliydi.
O sırada Hyunjin yeni bir gönderi atmıştı..



-------

Vote ve yorum istiyorum anwksnksmw ama istemek yetmez.
Her neyse birkaç gündür sorun oldu bölüm atmadım,

Bir sonraki bölümde beklenmedik bir şey var, haberiniz olsun.
Fici bırakmayı düşünüyorum ama ondan önce elimdeki bölümleri atayım anskwmskmsks

Kendinize cici bakın.

Belalıyım Diyorum //    {HyunHo}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin