" Ne saçmalıyorsun?"
Lino onun önünde sırıtarak bakarken Hyunjin durumu toparlamak adına söze girmişti.
" Ne anlıyorsan o. "
Hyunjin onun ellerini itip uzaklaşmış " Ne bok yiyorsan ye , ne yapıyorsan da yap gram da sikimdeydi sanki." diyip kapıyı açmış Lino hemen ona bakıp;
" Senin si -.." diye söze girmişti, yarıda kesen şey Hyunjin'in kapıyı sertçe kapatıp ardından kilitlemesi olmuştu.
" Lan ne yapıyorsun?"
" Göstereyim rahatla."
Elini pantolonunun düğmesini attığı sırada Lino kahkahasını tutamamış;
" Cidden gösterecek misin?" diye sormuştu.
Hyunjin onu tezgaha ittiği sırada tam önünde durmuş ve açtığı düğmenin ardından fermuarını hafif indirmişti.
" İnanmıyorsun değil mi, bekle bekle."
Lino'nun bakışları onun yüzünden aşağı kaydığı sırada gördüğü
" Calvin Klein" yazısı yutkunmasına sebep olmuştu." Tamam gerizekalı , mal mısın gösterme istemiyorum."
Ellerini tutup onu durdurmasının üzerine Hyunjin ona aynı tavır ile bakmış,
" Bir daha söz et bak ben sadece gösteriyor muyum yoksa ..." Diyip geri çekilip üzerini düzeltmişti.
" Yoksa ne , ne yaparsın?" lino'nun gülerek söze girişinin ardından Hyunjin kapıyı açmış çıkmadan önce,
" O minik ağzın biraz zorlanır, anlarsın ya. " diyip çıkmıştı.
Hem donup kalan hemde hala anlamaz bir şekilde gülen Lino " Oha.. " diyebilmişti sadece.
Bu arsız hallerine kesinlikle bayılıyordu..Onun ardından birkaç dakika sonra çıktığı sırada sınıfa girmiş ve yine klasik manzara ile karşı karşıya kalmıştı.
" Abi kim neden söyler anlamıyorum!" yeji onlara dert yanarken Lino öğretmenler masasına oturmuş çok rahat bir şekilde,
" Ben. " demişti.
Tüm sınıfın bakışları onu bulduğu sırada Jeongin " La oğlum sen ne piçsin, hayranım!" diyip yanına gelmişti.
Yeji hızla yanına geldiği sırada " Sebep ne? " diye sormuş Lino omuz silkmişti.
" Ben şöyle söyleyeyim bebeğim.." Hyunjin'in söze girişi üzerine Lino ve tüm sınıf ona dönmüştü.
" Birileri bazı şeyleri kendine yediremiyor, ve acısını başka şeylerden çıkartıyor, bilmem anlatabildim mi?" diyip ayak ayak üstüne atmıştı.
" Oooo ne oluyor oooo!!!!"
Felix'in söze girişi tüm sınıfın tepkisini temsil etmişti resmen..
" Hadi ya neyi kendime yediremiyorum canım?"
Lino'nun onları durdurup Hyunjin'e dönmesi bir olmuştu.
" Bilmem.." Hyunjin oldukça sakin bir tonda cevap vermişti.
" Beyler mesaj geldi, sadece sınavdan kalıyoruz o kadar disiplin yok." diye araya giren Chan üçünü de huzura erdirtmişti.
" Oh be bu da bir şeydir!"
Jisung'un geriye yaslanıp söylediği şey üzerine yeji derin bir nefes alıp yerine geçmişti, Hyunjin bunu beklediği için büyük bir kahkaha atmış ardından;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalıyım Diyorum // {HyunHo}
FanficGötsüzfelix: Hacı şu okula yeni gelecek olan çocuktan haberin var mı? Bize eğlence çıktı lan!!! Okulun belalı kekosu bay Lino hazretleri yeni gelen çıtır Hyunjin'in başına bela olur. Dikkat : Başta cringe krizine girebilirsiniz sakince devam edin.. ...