" WOHOWWWW"
" ABOOW"
" VAR BUNLARDA BİR ŞEY BEN DİYORUM SİZE!"
" ANANİ SİKEYİM MESAFE YOK!"
Lino gözlerini açtığı sırada korkutucu bakışlarını dörtlünün üzerinde gezdirmeye başlamıştı, Felix zorla susmuş bir halde söze girmiş ve;
" Niye öyle bakıyorsun oğlum?" diye sormuştu titreyen sesiyle.
Hyunjin uyanıp hızla geri çekildikten sonra sarıldığını fark etmişti, Lino son kez onlara bakıp ayağa kalkmış ve kemerini çıkarıp,
" Hanginizi önce siksem onu düşünüyorum sus." diyip Felix'e dönmüştü.
Chan hızla " Lan ne yaptık sanki!?" Diye sorunca Jeongin ve Felix onun güçlü bedeninin arkasına saklanıp,
" Lee Minho.. namı diğer Lino hazretleri.. uykusundan uyanırılmaktan nefret eder!" demişlerdi aynı anda.
Hyunjin uykulu bir şekilde ayağa kalkmış, " Sabah sabah bu ne gürültü oropsu evlatları!" diyip hepsine birer birer vurmuştu..
Jeongin yerinden çıkıp lino'yu sakinleştirmek adına sarılmış " Tamam brom bişiy yok bişiy yok bişiy yok bişiy yok bişiy yok sakin olll" diyip kemeri yavaşça alıp bir köşeye atmıştı. Aksi takdirde güzel dayak yerdi..
" Kes lan! asıl sizin bu haliniz ne , uyanmak değil asıl sorun!?"
" Yo en büyük sorun o? "
Jisung'un dediği şey üzerine Lino cevap verip tekrar yerine uzanmıştı.
Herkes bir bir oturduğu sırada Chan sakince,
" Biri bir şey diyebilir mi, hayır neden dün gece herkes tek dağıldı da şimdi ikinizi sabahın köründe aynı koltukta sarılmış bir şekilde uyurken buluyoruz? " diye sormuştu.
Herkes birbirine bakmış Hyunjin derin bir nefes alıp ;
" Büyütülecek bir şey değil, sadece dün gece korktum sonra Lino geldi, ondan sonra da ... Nasıl uyudum bilmiyorum. " diyip topu ona atmıştı.
Lino hızla ona baktığı sırada" Lan piç!" diye girmişti söze..
Felix ayağa kalkmış,
" Waaaayyy be brooom bize bunu da mı yapacaktın...biz seni elin adamı ile aynı yatakta da mı bulacaktık!" demiş Jeongin araya girip,
" Yatak değil koltuk. " diye düzeltmişti.
Lino Felix'e dönmüş" Gerizekalı her boku bize bağlama dur şimdi! " diyip bakışlarını Hyunjin'e çevirmişti.
" Sen benim burada kalmamı istemedin mi amına koyayım, valla yalan söylüyor, kendisi sarıldı gitme dedi kal dedi birlikte uyuyalım dedi! "
Hyunjin hızla ona bakıp" Ne? oha ama Lino! ne kadar yalancı çıktın, sen kalmak istemedin mi amına koyayım senin, yalan yapma lan! " diye karşılık vermişti.
İkili birbirlerine laf yaparken Jisung'un hızla" Kesin lan! sonuç olarak biz bu sabah yanlış bir şey gördük o yüzden susun kimin neyi, kimin suçu sikimizde bile değil?!" diye bağırmıştı.
" Çok haklı piç! "
Herkes sessiz kaldığı sırada Hyunjin" Taşşak geçiyorum be, ben istedim kalmasını, korkuyordum. " demiş bunun üzerine Chan" Beni arayabilirdin.. " diye eklemişti.
Lino gülmüş ve " Ben vardım işte abartmayın o kadar da büyütmeyin,saat kaç?" diye sormuştu.
" Dokuz yirmi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalıyım Diyorum // {HyunHo}
FanfictionGötsüzfelix: Hacı şu okula yeni gelecek olan çocuktan haberin var mı? Bize eğlence çıktı lan!!! Okulun belalı kekosu bay Lino hazretleri yeni gelen çıtır Hyunjin'in başına bela olur. Dikkat : Başta cringe krizine girebilirsiniz sakince devam edin.. ...