-----
Sabah uyandığı sırada yatakta tek olduğunu anlayıp doğrulmuştu Lino hazretleri, Hyunjin ortalıklarda yoktu, ne zaman uyanıp da gitmişti hiç bilmiyordu.
Dün gece dediklerinden sonra ona haksızlık yaptığını düşünmemek elde değildi, bunun vermiş olduğu durgun mod ile ayaklanmış ve odadaki banyoya girip ellerini yüzünü yıkayıp çıkmıştı.
Gecenin ardından kendine biraz olsun gelmişti, çantasından çıkardığı kıyafetlerini bir çırpıda üzerine giymiş ve eline aldığı telefonunun ekranında görünen bildirime bakmıştı.
"' Felixxx1: kahvaltı için aşağıda olacağız gelirsin brom!• '"
Kısaca okuduğu şeyden sonra kapatıp aşağı inmişti.
Herkesin gözü onu bulduğu sırada söze girmişti." Günaydın. "
" Günaydın aşk bahçemmmm!"
" Günaydın Lino."
" Günaydın bebeğim.. "
Hyunjin hariç herkesten günaydın dilekleri geldiği sırada Lino yerine geçmiş ve " Size de günaydın. " demişti.
Kahvaltıya devam edildiği sırada Felix;
" Ee ne yapıyoruz bugün, akşam döneriz değil mi?" diye sormuş bunun üzerine Chan söze girip,
" Akşam döneriz de son olarak bugün biraz eğlenelim ya! " diye karşılık vermişti.
Çoğunluk onu onaylarken onlardan beklenmeyen bir sessizlik oluşmuştu.
Hyunjin'den ses çıkmıyordu, ilk kez bu kadar sessizdi ve Lino hariç herkes biliyormuş gibi hiçbir şey demiyordu.Birkaç dakika içersinde herkes ayaklanmış ve dışarı çıkıp kayak alanına gelmişti.
" Lan Lino bak ne çiziyorum şimdi!"
Jeongin kara çizdiği şeyin üzerine onları çağırmış ve hepsi başına toplanmıştı.
" Bu ne lan? "
" Görmedim sayabilir miyim?"
" Hanginizin siki bu."
" Kara çizmeyen de ne bileyim."
Ortam biraz olsun kendine gelirken Jisung ve Hyunjin ikilisi birbirlerini kara atmaya çalışıyorlardı.
" Kolumu bırak piç!"
" La dur amına koyayım!!"
Kahkahalar eşliğinde yere yatan Hyunjin gözlerini kapatmıştı.
Herkes kendi işiyle uğraşırken Lino fotoğraf çekmek ile meşguldü, bir yandan gözünü ondan da almıyordu.
Hyunjin kendi kendine bir şeyler mırıldanarak öylece uzanıyordu, Lino bu sırada yanına oturmuş ve bir şey demeden telefonuyla uğraşmaya devam etmişti.
Felixxx1:
09 dakika önce:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalıyım Diyorum // {HyunHo}
FanficGötsüzfelix: Hacı şu okula yeni gelecek olan çocuktan haberin var mı? Bize eğlence çıktı lan!!! Okulun belalı kekosu bay Lino hazretleri yeni gelen çıtır Hyunjin'in başına bela olur. Dikkat : Başta cringe krizine girebilirsiniz sakince devam edin.. ...