34 🤡- " Çok acıyor.." -🤡

661 77 58
                                    

" Ne zamandır içeride?"

" İki saat olmuştur."

Lino oturduğu hastane koltuğundan kalkmış ve Chan'ın yanına gitmişti. onlara da yeterince kızgındı ama şuan iyi durmuyorlardı.. sonuç olarak en yakın arkadaşları hatta kardeşleri trafik kazası geçirmişti. Yaklaşık iki saattir ameliyattaydı, ödü kopuyordu bir şey olacak diye.

Yanına oturmuş ve anında Chan  başını çevirip ona bakmıştı.

" İyi misiniz?"

" Lino kaldır şu resmiyet duvarını şirkette değiliz."

" Ah neyse, iyi misin?"

" Sence?"

" Değilsin."

" Korkuyorum , Hyunjin benim için çok değerli biliyorsun.. birlikte büyüdük nasıl olsa, küçük kardeşim.. ameliyat başarılı geçsin istiyorum sadece."

" Hala kansermiş.."

" Sen nereden biliyorsun? "

" Söyledi bana geç oraları, sadece hâlâ devam ettiğini bilmiyordum."

" Üçüncü evre..."

Lino onu dinlerken neredeyse ağlayacak gibiydi, bu kadar kötü müydü ki..
Trafik kazasını aşırı hız yüzünden yaptığını öğrenmişti, bu onu ayrıca üzüyordu çünkü onun yanından ayrılıp bu kazaya yakalanmıştı.

İkili dakikalar boyunca sustu, Jisung bir köşede duvara yaslanmış derin düşünceler içinde oturuyor, Felix ve Jeongin ikilisi onlardan biraz uzak bir yerde öylece sessiz sedasiz duruyordu.

Herkes kötü haldeydi, kiminin arkadaşı, kiminin kardeşi, kiminin de aşkı olan Hwang Hyunjin'in canı ile olan savaşı hepsini deli gibi korkutuyordu.
Hemşirenin aniden ameliyathaneden çıktığını gören gençler hemen ayağa kalkmıştı.

" Hey ne oluyor?!"

" Acil kan gerekiyor çok riskli bir ameliyat geçiriyoruz."

" Kan, kan grubu ne? "

" 0+ "

Herkes deli gibi etraflarlarda dönerken hemşire gitmişti, Chan onlara bakmış,

" Yok hiçbirimiz ile uyuşmuyor! hay sikeyim.." diye bağırıp başka bir alana geçmişti.

Onlar kendi aralarında konuşurken Minho birkaç saniye durmuş ardından hızla hemşirenin girdiği alana girmişti.

" Ben, ben kan verebiliyorum. "

" Ah uyuşuyor mu sizinle? "

" Evet. "

" Acil sizi buraya alalım hızlı olmamız gerekiyor. "

Lino onun dediğini yapmış ve hiç beklemeden koltuğa geçmişti.

---

Aradan geçen bir saatin sonunda herkes yine aynı alanda bekliyordu.
Lino'nun vermiş olduğu kan işleri daha kolaylaştırmaya yaramıştı, ama kendisi şuan dışarda oturuyor sigarasını içiyordu. Gecenin bir yarısı yaşadıkları bu aksiyon yetmiyormuş gibi..

Felix onu aramış ve Hyunjin'in odaya alındığını haber etmişti.
Lino sonunda derin bir nefes alıp sigarasını söndürmüş ve kalkıp hastaneye girmişti.

Hemşireden öğrendiği oda numarasından sonra üst kata çıkmış ve gözleriyle arayıp bulduğu odaya girmişti.

Herkesin bakışları anında onu buldu. Hyunjin de dahil.
Lino kapıyı kapatmış ve onların yanına geçmişti.

Belalıyım Diyorum //    {HyunHo}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin