Gözlerini bildirim sesi ile açan Minho güzel bir siktir çekmiş ardından komodinin üzerindeki telefonunu almıştı. Hala uykulu olduğu için açmak dakikalarını alsa da sonunda başarmış ve yatakta doğrulduktan sonra kendine gelip bakmıştı.
" Götsüzfelix kişisinden üç mesajınız var."
Yazıyı görmesi yeni bir olay olduğunu açıklıyordu, hızla mesaja girmiş ve okumaya başlamıştı.
Felix& Minho
Gotsuzfelix:
Hey minho
Okula yeni gelecek olan çocuktan haberin var mı?
Bize eğlence çıktı lan!!!!Tassaklarinakurban:
Gerizekalı
Sabah sabah ne rahatsız ediyorsun ki beni
Ama doğru ne zamandır yeni insan yok
Vakit bela olma vaktidir..Tabi oğlum offf çok eğlenceli olacak bu sene.
Son senemizi güzel geçiririz be!
Neyse neyse Jeongin bile uyanmış ayaklan
Okul çoktan başladı.
Off tamam amına koyayım
Çıkarım birazdan
Görüşmek üzere.
-----Minho duyduğu güzel haberin sonunda ayağa kalkmış ve hızlıca banyoya girmişti.
Kısa bir duşun ardından çıkıp üzerine rastgele bir şeyler giymek yerine okul üniformasını giymişti, ondan beklenmedik bir hareketti bu ..Lee Minho.. diğer lakabı ile Lino hazretleri.. okulun belalı çocuğu...
Ama o bela dediğimizde aklınıza gelen klâsik bad boylardan değil.. o cidden bir bela.Aşağı inip kısa bir kahvaltı yapmış , sonrasında kahvesini alıp dışarı çıkmıştı, saat çoktan 10 olmuştu bile... Ama umursamadan yavaş yavaş yürüyordu. Asla kendini yoramazdı.
Dakikalar sonra vardığı okula bakmış, sonrasında hızla girmişti.Sınıfa geldiği gibi dikkatini çeken Felix ve Jeongin ikilisi olmuştu.
Felix koşarak sırtına atlamış, Jeongin gelip ikisinin de üzerine atlamıştı.
" Yavaş olun amına koyayım öldüm burada!"
Jeongin gülerek aşağı atlamış Felix çoktan inmiş üzerini düzeltiyordu.
Hepsi sırayla birbirine sarıldığı sırada hasret gidermişlerdi. Bu sırada herkesin gözü onların ve Minho hazretlerinin üzerindeydi..
" Of çok özledim lan sizi!"
" Allah'tan her gün görüşüyoruz jejo."
" Napayım amına koyayım seviyorum sizi aaa!"
Felix kahkaha attığı sırada hoca içeri girmişti, ilk gün olduğu için geç gelmeleri normaldi.
" Beyler yerlerinize! "
Minho onu umursamadan yerine geçtiği sırada herkes ayağa kalkmış, hocanın izni ile hepsi tekrar oturmuştu.
Hoca elindeki eşyalarını masaya koyduktan sonra gençlere şöyle bir göz gezdirmiş ardından beklemeden söze girmişti.
" Evet millet, bu dönem yeni öğrencilerimiz var ve şimdi içeri alacağım, lütfen bizi utandırmayın, uslu durun.. Lee Minho! Özellikle de sen ve tayfan... okulun adı çıkmasın lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalıyım Diyorum // {HyunHo}
FanficGötsüzfelix: Hacı şu okula yeni gelecek olan çocuktan haberin var mı? Bize eğlence çıktı lan!!! Okulun belalı kekosu bay Lino hazretleri yeni gelen çıtır Hyunjin'in başına bela olur. Dikkat : Başta cringe krizine girebilirsiniz sakince devam edin.. ...