35 🤡- " Aşk da bir tür sapıklıktır. " -🤡

586 76 42
                                    

" Ne? "

" Daha uzun diyorum, öpemedin mi diyorum.."

" Uyu Hyunjin."

Hyunjin kapalı olan gözlerini açmış ve başını yana çevirip ona bakmıştı.

" Uyuyamıyorum.."

" Kuduruk olduğun içindir."

" Ne alaka be?"

" Çenen durmuyor sus biraz uykun gelir!"

" Ben senelerdir susuyorum Min."

Lino dediği şeyin altında yatan anlamları bildiği için bir şey demeden öylece durmuştu, Hyunjin birkaç saniye beklemiş ardından zorlanarak arkasını dönmüştü.

Canının yandığı belliydi , hem fiziksel hemde ruhsal bir acı çekiyordu.
Ayakta durabilecek miydi..

Lino dakikalar boyunca onun uyumasını bekledi, sabaha az kalmıştı. kalkıp üzerini örtmüş, saçlarını düzeltmiş, sonrasında yine öpmüştü.
Ardından tekrar yerine oturdu, uyuyamıyordu. İçinde ne kadar gizlemeye çalışsa bile her an ona bir şey olacak korkusu vardı.

Kabullenmek istemese bile ilk günkü kadar aşıktı ona .

---

Sabah Hyunjin uyanmadan odadan çıkmış ve diğerlerinin yanına gitmişti, kahvaltı yapmıştı onlarla, ardından hepsi birlikte odaya girdi.

Hyunjin belli ki yeni yeni uyanıyordu.

" Ulan Jinnie iyi misin?"

" Bebeğim benim nasılmış bugünnn!!!?"

" İyi misin lan?"

" Ağrı falan hâlâ var mı?"

Hyunjin derin bir nefes almış,

" Sakin mi olsanız?" diye sormuştu.
Herkes yerlerine geçtiği sırada Chan tekrar,

" İyi misin sen?" diye sorunca Hyunjin " İyiyim hyung çok ağrım yok.." diye cevap vermişti.

Dakikalar birbirini kovalarken doktor girmişti içeriye, Jisung hepsi adına konuşmaya başladı.

" Ne zaman çıkabiliriz, durumu nasıl?"

" Durum çok kötü değil, ama kolay bir ameliyat değildi, ve kanser sebebiyle zorluk çektik, tedaviye burada da devam edebiliriz, kâzanın oluşturduğu hasarlar zamanla geçer, isterseniz taburcu edelim sizi, tabi iyi bakabilecekseniz kendinize. "

Onun oluşturduğu hasarlar peki.. zaman onların da üstünü örter miydi?.

Hyunjin hızla söze girip" Evet evet gerçekten iyi bakarım yeterki çıkayım şuradan! " demişti sıkıntılı bir sesle.

" Daha iki gün olmadı lan."

" Hastane sevmiyorum ne yapayım? "

Doktor onlara dönmüş ve  gözlerini devirip" Ben müptelasıyım zaten..her neyse öyle diyorsanız işlemleri yaptırayım." Demişti. ( y.n: anisi var)

Birkaç kahkaha sesinden sonra Hyunjin gülerek  hızla,

" Ah teşekkürler çok iyi olur!" demiş ve doktoru göndermişti.
Devamı çok klâsik geçti ki diğerleri ona güzel bir kızmıştı, eni sonunda konu Hyunjin'e bakmaya gelmişti.

Chan söze girip, " Ben bakarım tabi ki! " demişti. Ona dönen Jisung hızla;

" Yok canım benim, bende kalacak bir kere! " diye karşılık vermişti.

Belalıyım Diyorum //    {HyunHo}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin