11 🤡 - Paintball " Ben böyle işin ta..." - 🤡

773 93 78
                                    

" BAŞLAYIN BAKALIM!" baek'in  coşkulu sesi ile alanın her bir köşesine dağılan öğrenciler oyuna başlamıştı.

" Lan Hwang Hyunjin şimdi siktim belanı!"

Lino'nun ona seslenişi ile saklandığı yerden gülen Hyunjin ses vermemiş ve ani bir durum için beklemeye başlamıştı.
Hedefleri bayrağı alabilmek olduğu için doğru zaman çok önemliydi, ikiside bu yarışı deli gibi istiyordu.

Sehun yerinden yavaşça ayrılmış ve koşarak diğer bir ağacın arkasına saklanmıştı..

Lino gözlerini etrafta gezdirirken ağacın arkasından çıkan Ji-min' i görmüş ve hızla vurmuştu.

" Offf ama ilk dakikadan olmaz ki bu! " Ji - min öfkesini ondan çıkarmaya çalışırken Lino gülmüş ve

" Hedefim sen değildin ama olsun sırayla." demişti.

" Ben vuruldum!" diyip yerine geçen Ji - min'in ardından Felix hızla yerinden çıkmış;

" Abi güzelim kızı niye vuruyorsunuz ya! " diye bağırmıştı.

Lino ona sesleneceği sırada yerinden çıkıp onu vuran ve anında gözden kaybolan Jisung koca bir kahkaha atmıştı.

" Hay sikeyim sizi ben! "

" Lan gerizekalı mısın kız için niye çıktın yerinden?!"

" ABİ VURULMAZ Kİ AMA MELEK GİBİ KIZ YA!"

" lan bi' siktir git!"

Herkes etrafta dolanıp birbirini alt etmeye çalışırken Lino yerinden çıkmış ve anında görüş alanına giren Hyunjin'e sıkmıştı.
Neyse ki koşarak başka bir alana atlayan Hyunjin onun silahından çıkan boyadan kurtulmuştu..

Dakikalar birbirini kovalıyorken takımlardaki kişiler artık oyunun asıl kurallarını da umursamayarak kendi keyiflerine göre oynuyordu, birkaç kişi tek kalmıştı..
Chan Hyunjin'e doğru " Dikkat et bir sen bir ben kaldık bak! " demiş bunun üzerine Jin başını sallamıştı.

Birkaç dakika sonra yerinden çıkan Lino tam chan'a vuracaktı ki o sırada Hyunjin tarafından takımından birine atış edildiği için Chan elini kaldırmış ve " Mola!" diye bağırmıştı.

Şuan kimse kimseyi vuramazdı.

Hyunjin gülerek lino'nun yanına gitmiş ve etraflarında kimsenin olmadığını fırsat bilip;

" Seni vurmazsam ben! " demişti, Lino bunun üzerine kahkaha atmış,

" Bok vurursun sen önce saçlarını düzelt." diye karşılık vermiş ondan sonra Hyunjin kaskını çıkarıp dağılan saçlarını düzeltmeye başlamıştı.

" Yapamıyorsun gerizekalı."

Silahını yere bırakıp ona yaklaşan lino'dan sonra Hyunjin sesini çıkarmadan beklemiş ve Lino saçlarını düzeltip geri çekilmişti.

" Sağol bela."

" Rica velet."

Hyunjin ona bakmış " Şu laflarını ne zaman bırakacaksın?" demişti, Lino lino gülmüş ve ;

" Erkek olmadığını kabullenene kadar!" diyip öpücük atmıştı..

Derin bir nefes alan Hyunjin onu yakasından tutup birkaç adım ileride ki ağaca yaslamış,

" Bana bak , açar gösteririm burada , görürsün kim erkek. " demişti.

Lino gülmemek için kendini zor tutarken" Göstersene." demiş ve elini onun üzerindeki tulumun düğmesine atmıştı.

Belalıyım Diyorum //    {HyunHo}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin