17 🤡- Film gecesi " Hassiktir bok!" -🤡

827 93 91
                                    

🖤

" Tamam amına koyayım geliyoruz!"

" Tarife ne gerek var lan lino'nun evinin yanı işte AA!!!"

" Tamam kapat kapat! Kapat it oğlu it!"

Felix Chan ile konuşmuş ardından telefonu kapatıp yola çıkmıştı.

Saat akşamı da geçiyordu, bu iki düşman grup bugün onun yüzünden bir araya mı geliyordu yani.. mükemmel riskler.
Lino üzerine rastgele  bir siyah pijama giymiş, onun da üstüne siyah bir tişört giymişti..olmazsa olmazı gri kapüşonlu hırkasını da giyip aşağı inmişti.

Herkes yavaş yavaş Hyunjin'in evine geçtiği sırada Lino biraz beklemiş sonrasında çıkıp yan tarafa geçmişti.
Yakınlığın avantajı.
Hyunjin onları içeri aldıktan sonra üzerini değiştirmiş ardından çalan kapıyı açmak için aşağı inmişti..

Şimdiden sesler geliyordu bile... Başına bela almıştı.

Lino ellerini cebine koyup beklerken kapı açılmış Hyunjin hafif gülüp.

" Sonunda lino hazretleri, gel. " diyip kenara çekilmişti.

Lino onu görmenin verdiği garip his ile bir şey demeden içeri girmişti. Sanki sabah hiçbir şey olmamış gibi...
Herkesin bulunduğu odaya girdikleri sırada Jeongin Jisung'u köşede sıkıştırmış laf yapıyordu.

" Hayır sen ne hakla?!"

" Ne hakla dersin bunu ya! "

" Öldürürüm be seni!"

" Pis köpek!"

Lino girdiği gibi Jeongin'in kolundan tutup onu bir köşeye çekmiş ardından;

" Ne oluyor lan ilk dakikadan!" diye sormuştu.

" Hyung bak bu orospu çocuğu saçıma diş fırçası gibi olmuş dedi sikerim ben bunu!"

Herkes gülerken Lino Jisung'dan dönmüş,

" Öyle deme lan saçına! " diyip koltuğa oturmuştu.

Hyunjin kahkahasını Jeongin'in ona vurması ile durdurmuş ardından yerine geçmişti.

" Hey bekleyin ben eli boş gelmeyin demiştim, piç Lino, hani? elin neden boş? "

Hyunjin'in lino'ya dediği şeyin üzerine Lino ona bakmış:

" Ben geldim yetmez mi amına koyayım! " demişti..bunun üzerine Felix söze atlayıp:

" Seni mi yiyeceğiz orospu! " diye karşılık vermiş Lino önce ona sonra Hyunjin'e dönüp,

" Sizi bilmem ama bazıları...yer gibi? " diyip gülmüştü.

Gözlerini deviren Hyunjin" Bok yerimde seni yemem. " diyip önüne dönmüştü.

" Tamam lan susun, ne yapıyoruz şimdi konuşmak için mi bir araya geldik size okulda katlanmıyormuşuz gibi. "

Jisung'un lafından sonra Chan" Korku, korku filmi izleyelim! " demiş ve onay sesleri gelmeye başlamıştı.

" Ben içecekleri falan hazırlayayım, siz seçin filmi. "

Hyunjin mutfağa geçip atıştırmalık bir şeyler hazırlamaya başlamıştı.

Birkaç dakika sonra onun ardından gelen Lino tezgaha yaslanmış ne yaptığına bakmaya başlamıştı.

" Bak olmaz ama böyle."

" Ne? ne oldu?"

" Bensizliğe dayan biraz!"

Lino duyduğu şeyden sonra kahkaha atmış,

Belalıyım Diyorum //    {HyunHo}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin