23 🤡- Planlar planlar " Gülsene." - 🤡

730 90 98
                                    

Tam bir hafta... lino'nun o gün dediği şeyin üzerinden tam bir hafta geçmişti, ikili o akşam sahilde konuşmuş ardından lino'nun dediği üzerine ortalık sessizliğe bürünmüştü.

Lino durur muydu... hayır.

O gün bir şekilde evirmiş çevirmiş ve dediği şeyi yok saydırmaya çalışmıştı, Hyunjin ne kadar umursamadığını söylese de aklının bir köşesinde duruyordu.

O gün öyle bir şeyi neden demişti... Buna bir hafta boyunca anlam veremedi.

Lino akşama doğru arkadaşları ile onların evinde otururken susmuş ve onların da susmasını beklemişti, ne kadar imkansız olsa da...

" Lan Lino seni sikeyim ben!"

" İyi bok yedin gerizekalı çocuğa o kadar laf et sonra aşık ol!"

" Sendeki döneklik varyaaaaaa inekte yok."

" İnek ne alaka lan?"

" Bilmiyorum dönen hayvan olarak aklıma ilk o geldi."

" Felix inek dönüyor mu kanka?"

" ULAN LİNO AŞIK OLMUŞ SEN BUNA MI TAKILDIN?"

Minho onları izlerken ikili birbirine laf yetiştirmeye çalışıyordu.

" Beyler aşık olduğumu söylemedim?"

" Kes lan OROPSU!"

" Şu küfürü düzgün et, orospu o."

" Nesin sen TDK falan mı?"

" Anan!"

Felix ayağa kalktığı sırada;

" Lan sorun bu mu!!!! Bizim Lino " ... " Bakın Lee Minho, namı diğer Lino hazretleri , okulun en popüler çocuğu, girdiği her ortamda illaki tanınan, umursamaz ve buz dağı ha bide artı aşktan nefret eden bizim Lino.. "

" Sadede gel sikim. "

" Aşık olmuş..."

Lino artık dayanamayıp" Mal! Ben öyle bir şey DEMEDİM! " demiş ve Jeongin ayağa kalkıp, " Bekleyin hallediyorum. " dedikten sonra içeriden ayaklı beyaz tahtasını ve kalemini getirmişti.

" Analiz vakti en sevdiğim, sıç ağzına aşkımmmm benim! " Felix onu desteklemeden duramazken Jeongin yerine geçmiş ve;

" Bakın şimdi. " diyerek bir şeyler çizmişti.

" Bu başrol Minho siki. "

" O kadar çirkin miyim lan?"

" Takılma çizim yeteneğim yok. Yoksa daha çirkinsin. "

" Tamam devam. "

Çizdiği şeyler üzerinde bir bir anlatmaya başlamıştı..

" Şimdi bu Lino, bizim Lino. "

" Eee..."

" Önce okula gelen bu üçlüden nefret ediyor!"

" Doğru ee.."

" Sonra bunlara ister istemez yakınlaşıyor, yani daha doğrusu üçlünün başı ile! "

" Tabiii sikin başı daha dikkat çeker devam anam!"

" Ahahahaha sonra aha bu ikili baya baya yakınlaşıyor  mu?"

" Evetttt! "

" Bu Lino aha diyor! Amına koyayım lan diyor! Aşık oluyorum diyor! Omen tanrım yaniii! "

" Öyle bir şey demed-"

" Kes lan dinle! "

Jeongin onu susturmuş ve tam gaz  devam etmişti.

Belalıyım Diyorum //    {HyunHo}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin