Cap. 2

138 5 2
                                    


AMY POV:
Îmi este frica ca dacă mă voi apropia prea mult mă va observa .. aștept ca cei doi sa între in club și merg spre intrare - deschid ușa și rămân socata (nu , nu era un club de striptease ) in spate era un bar care servea doar băuturi scumpe - erau plasate mese de biliard și pe dreapta aparte de jocuri de noroc ! Totul era sub o lumina schimbătoare dar ce lumina ca avea vedeai . Am făcut rapid câteva poze și am ieșit afara . Nu am stat sa mă gândesc la nimic doar am plecat , eram scârbită de ce văd .

GEORGE POV:
Am intrat in club . In timp ce eu mă învărteam pe lângă băieții care jucau biliard Karl s-a dus la bar unde încearca toate combinațiile posibile de băuturi. In timp ce mă plimbam lângă mese cineva m-a atins pe spate , moment in care m-am speriat sincer . Și am mers mai repede fără sa mă uit in fata , motiv pentru care m-am lovit de cineva moment in care m-am dezechilibrat si am căzut la picioarele persoanei respective . Era un băiat .. înalt , blond - știam cine era si îmi era mai  rușine ca niciodată . Era un băiat cu care mai filtram câteodată căci nu prea venea des.. nu cred ca mă place oricum , știu doar ca îl cheamă Clay.
G- Scuze.. nu te-am văzut .. *spun eu încercând sa nu fac contact vizual *
C- E Okay .. *zice el și îmi întinde mâna pentru a mă ajuta sa mă ridic *
Ii mulțumesc tipului dar spre surprinderea mea acesta mă trage intr -un colț al clubului .

CLAY POV:
După ce George se lovește de mine îl ajut sa se ridice - era șansa mea sa îl cunosc mai bine .. cam de asta am venit iar aici , așa ca îl trag intr-un colț mai ferit pentru a putea vorbi fără ca cineva sa audă..

GEORGE POV:
Clay se pune jos pe o mini canapea și dau sa mă pun lângă el dar mă trage de încheietura mâinii sa mă așez la in brațe . Nu mă opun doar îl plac.. nu sunt prost . Mă pun iar el începe sa se joace cu parul meu .. încep sa mă înroșesc la fata și tot ce sper e sa nu fie vreo gluma proasta . Am stat in tăcere câteva momente pana când Clay rupe tăcerea :
C- și .. spune-mi mai multe despre tine, de exemplu câți ani ai? Cu ce te ocupi ? Știi tu -
Aștept câteva momente sa îmi vina glasul și apoi ii răspund
G- Am 20 de ani și .. sunt student la facultatea de informatica dar fără frecventa (dracu știe dacă exista așa cv dar in cartea asta exista 😈💅) . De ceva timp incarc content pe YT și .. cam atât .
Îl aud cu rade încet și incep sa mă panichez - dacă am zis ceva greșit .. poate fi ultima mea șansa !
C - drăguț ... sunt Clay am 23 de ani .. am terminat facultatea anul asta (imposibil știu dar nu am chef ca școala sa îmi strice cartea așa ca treceti cu vederea ) și m-am apucat și eu de YT anul trecut .
G- știu cum te cheamă *zic eu și îmi las capul ușor pe spate*
Vorbind cu Clay , Karl se apropie de mine și îmi spune
K- trebuie sa ajung acasa , mama se simte rau . Dacă nu vrei sa mergi pe jos hai odată !
Ii arunc o privire urâta și îmi iau la revedere de la Clay care părea puțin confuz . Ajuns la mașina realizez ca am uitat sa ii cer numărul .
G- știi Karl.. am nevoie urgentă la baie. Sunt sigur ca mama ta mai poate aștepta câteva minute in plus
Karl își da ochii peste cap iar eu iau asta ca pe un da. Clay plecase de pe canapea și era la bar. Alerg printre mulțime și ajung lângă el.
G- am uitat sa te întreb ceva!
Clay părea tare surprins sa mă vadă din nou.
G- îmi dai numărul tau ? * zic eu încercând sa par cât mai puțin disperat *
Clay zâmbește apoi scoate o foaie din buzunar unde notează ceva.
C- poftim acum grăbește-te , prietenul tau părea agitat .
Ii mulțumesc și plec . Tot drumul la întoarcere Karl îmi repeta cât de inconștient sunt sa merg la baie in asemenea momente dar m-am bucurat ca obținusem ceea ce voiam.
Ajuns acasa urc la etaj , îmi descui camera , intru și apoi o încui la loc. Nu vreau ca nimeni sa intre și nu pentru ca era dezordine , ci pentru ca aveam un flag mare pe perete legat de sexualitatea mea (George era gay nu bi , sorry not sorry ) și pe lângă asta dulapul meu era plin de haine sexy pe care le purtam noaptea prin club . Mă pun la somn .

***TIME SKIP: dimineața ***

GEORGE POV:
Mă trezesc pe la 10 și cobor in bucătărie unde o văd pe sora mea pregătind ceva .
G- neața ! Mama și tata au plecat deja? E sâmbătă nu aveau program de la 12?
Singurul lucru pe care îl aud de la ea este un nu știu după care pleacă .
G- îmi faci ceva de mâncare ? *tip eu după ea dar nu primesc nici un răspuns*
Îmi era foame așa ca îmi fac repede lapte cu cereale și intru pe Instagram sa văd ce mai e nou..

///////////////////////////////////////
Cam acesta a fost și capitolul 2 dar și următorul capitol apare tot in seara asta dar puțin mai târziu căci am rămas fără baterie !
Pentru întrebări in privat - Instagramul meu:
Free.hugz._
Pa<3

Nu regret nimic , m-ai schimbat   ///DNF💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum