Cap. 14

66 6 0
                                    

CLAY POV:
Ma trezesc undeva la 2 dimineața .. știam ca termenul lui George e aproape de sfârșit și nu eram pregătit pentru moartea lui..
Inca îmi tineam mâna peste a lui.. tocmai ce am simțit cum s-a mișcat !? Probabil e doar creierul meu obosit și îndurerat ... strâng cearceaful cu cealaltă mâna și mă uit la George.. aveam dreptate ! Își revine! Avea ochii închiși dar tremura .. încerca sa se miște ! Fug afara sa îl chem pe doctor care parea ca se aștepta sa vin cu vesti proaste . Plângeam și tremuram de fericire .
Doctor- e treaz. Te poate auzi dar o sa mai dureze puțin pana mușchii corpului își vor reveni complet.. a avut mare nororc. Sincer nu credeam ca se mai trezește.
Nu am zis nimic doar am dat ușor din cap in semn de aprobare. Doctorul pleacă și merg sa îl strâng in brațe pe George. 
C- am crezut ca o sa te pierd! Nu știu ce mă făceam fără tine! *zic eu și incep sa plâng din nou*
Îl simt cum tremura și îmi dau seama cât de forța sa se miște. Abia a reușit sa își deschidă ochii.
C- nu te forța. O sa te faci bine..
George se oprește din tremurat , mi-am dat seama ca , chiar mă aude!
C- o sun pe Amy imediat !
Iau telefonul lui George deoarece al meu era inca la reparat si trebuia sa merg după el. O sun pe Amy iar ea pe un ton dezamăgit îmi spune.:
A- îmi pare rau Clay..
C- nu Amy ! Stai ! George s-a trezit!
A- vorbești serios?!
C- da.. haideți aici!
A- crezi ca e bine sa o aduc si pe mama? Mai bine aștepta aici pana când George poate sa vina acasa.
C- cred ca așa e cel mai bine.
Închid cu Amy si mă pun iar jos lângă pat..
C- totul o sa fie bine.. ai sa vezi!
  Trec maxim 20 de minute si ajunge si Amy.
A- nu îmi vine sa cred!
C- ne poate auzi si vedea dar nu se poate mișcă deocamdată ..
De când George a intrat in coma , Amy a fost mereu cea puternica dar acum o văd copleșită de fericire ..
Amy se apropie de George și îl ia in brațe . George era atât de calm , nu se mai forța .. doar clipea ..
O rog pe Amy sa ieșim puțin din camera sa vorbesc ceva in privat cu ea.
A- da?
C- trebuie sa îl anunțam și pe tatal vostru.
A- de ce? Lui nu ii pasa..
C- vreau sa știe ..
A- eu nu vreau sa mai vorbesc cu el.. ii spui tu dacă vrei .

////////////////////////////////
Îmi pare rau ca e așa scurt capitolul dar nu mai am baterie !!
Instagramul mei: Free.hugz._
❤️❤️

Nu regret nimic , m-ai schimbat   ///DNF💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum