Cap. 8

95 6 0
                                    

***A doua zi- undeva la 3p.m ***

GEORGE POV:
Amy își dorea mult sa meargă acasa la părinții noștri așa ca l-a rugat pe Clay sa o ducă și normal ca acceptat . Am decis sa merg și eu , nu pentru a-i vedea . Amy se agita prin casa iar eu și Clay stăteam pe canapea . Intr un final e și ea gata , ne urcam in mașina si plecam. Nu sunt încântat de ideea de a merge din nou acolo dar o fac pentru sora mea chiar dacă nu am iertat-o complet.

***TIME SKIP: au ajuns ***

POV - mama lui George si Amy —-
O asteptam pe Amy si am ieșit afara când am văzut mașina... aceeași mașina cu care a plecat si George.. Ma doare sufletul ca nu pot face nimic . Amy coboară si merg sa o imbratișez. Pe locurile din fata ii văd pe George si pe băiatul cu care se săruta atunci in acea poza.. nici măcar nu a întors capul spre mine.. îmi e greu cu alegerile făcute atât de el cât si de mine si soțul meu. Băiatul care mai era cu ei se da jos din mașina , ma saluta si apoi o ajuta pe Amy sa descarce un bagaj mic din porbagaj .
C- eu si George mai rămânem in oraș, ne suni când ești gata.
A- bine ! Pa-!
C- pa!
Asteptam ca băiatul sa se urce in mașina si sa plece .
Mama Lor- cine era?
A- iubitul lui George . Acum locuiesc împreuna
Mama lor- a.. înțeleg
A- stau la ei pana restul săptămânii -
Mama lor- cum s-au comportat cu tine?
A- foarte frumos ! Dar simt ca George nu m-a iertat complet ..
Mama lor- hai sa nu vorbim de el deocamdată , tatal vostru are multe de comentat despre asta. Hai înăuntru !

AMY POV:
Intram iar tata ma aștepta cu masa pusă ! Ne așezăm si începem sa discutam -
( TL- tatal lor , ML-mama lor)
TL- era si ala cu tine?
A- of doar de asta îți pasa..? Și da, era.
TL- ce nemernic ! După toate câte am făcut pentru el- sa își bată așa joc!
ML- haide ca nu e chiar așa...
TL- iar începe sa îți para rau ? Doamne .. băiatul tau se linge cu alți băieți si sa nu mai zic ca, cred ca fac si mai multe ! Nu ai niciun cuvânt de spus?!
ML- iar începi .. nu l-ai mai văzut de aproape o luna ! Chiar așa ai ajuns?
TL- si nici nu vreau sa îl mai văd. Cine era ala care s-a dat jos din mașina ?
Mă uit in farfurie neștiind cum sa ii zic.
A- era- era iubitul lui..
TL- exact ce ziceam ! Nu ii ala cu care se săruta in parcare ?
A- b..ba da
ML- ne spui si noua cum îl cheamă ?
TL- auzi la ea! Dar nu te duci tu draga sa îl intrebi ?!
A- îl cheamă Clay..
Tata nu mai zice nimic . Continuam sa mâncam .

*** TIME SKIP : aproape de 10p.m ***

GEORGE POV:
E târziu și Amy tot nu mă suna . Am petrecut ziua cu Clay in oraș - am mâncat , ne-am plimbat , am vorbit .. a fost așa frumos. Și uite și apelul care îmi întrerupe gândurile , Amy.
A- hey George ... uite e cam din scurt dar rămân aici peste noapte ..
G- a, okay..
A- mama ar vrea ca tu și Clay sa dormiți aici .. și voi .. ce zici?
G- scuze dar nu. Rămânem in oraș pana maine și plecam la prânz , e bine ?
A- da.. *zice ea și oftează *
Închid telefonul și ii zic rapid lui Clay ce am vorbit cu Amy.
C- și ce facem?
G- mergem in club ? Apoi venim la mașina și dormim aici , pe bancheta din spate .
C- nu i o idee rea.
  Ajungem la club și stam pana pe la 3 dimineața apoi ne întoarcem in fata casei părinților mei și ai lui Amy. Coboram jos și ne urcam in spate , Clay s-a întins iar eu m-am pus la el in brațe.. nu voiam sa dorm, voiam altceva. Îmi dau tricoul jos și mă las mai aproape pe pieptul lui Clay. A înțeles ce vreau așa ca am făcut schimb de locuri , s-a pus la mine în brațe . Îmi lasă un semn pe gât și apoi .. (nu detaliez asta îmi pare rau) . Terminam și ne îmbrăcăm la loc. Revenim la pozițiile inițiale , eu pe pieptul lui Clay . Adormim .

*** TIME SKIP : 11 dimineața ***

AMY POV:
Nici Clay dar nici George nu dau niciun semn . Probabil dorm, îmi iau la revedere de la tata și merg către mașina , știam ca nu au unde sa doarmă așa din scurt . Mama a ieșit după mine.
ML- unde sunt?
A- probabil dorm pe bancheta din spate , verifici pana pun eu asta in porbagaj ?
Am regretat instant ce am spus dar nu mai puteam schimba nimic.

MAMA LOR POV:
Mă întrept către ușa din dreapta și văd ca era închisă de pe interior , ocolesc și merg la cealaltă ușa , o deschid și Amy avea dreptate .. cei doi dormeau . George era in brațele lui Clay.. nu zic nimic , eram trista , furioasa dar îmi părea așa de rau caci pentru un lucru ca asta , băiatul meu a ajuns sa mă urască atât pe mine cât și pe soțul meu . Intr un final o anunț pe Amy ca cei doi dorm și mă dau mai in spate ca sa ii fac loc. In loc sa tipe sau ceva , a început sa îl tragă pe George de picior in speranța ca se trezește și a mers doar ca George s-a speriat rau.
G- termina !
A- acum ești treaz. Cu placere ! Trezește-l și pe Clay dar mai repede ca trebuie sa plecam!
G- bine bine!
Nu cred ca George m-a observat .

GEORGE POV:
Mă întorc către Clay și îl sărut încet pe frunte .
G- Clay.. trezește-te , haide e timpul sa plecam .
C- încă 5 minute ..
G- haide! *zic eu și incep sa îl gâdil *
C- gata gata sunt treaz! *zice Clay și ma trage spre el pentru a ma săruta *
Terminam și ma cobor încet din mașina . Super mama a văzut întreaga faza . Trec pe lângă ea fără sa schițez nicio emoție și ma urc in fata .
In schimb Clay o saluta politicos și ii spune lui Amy ca plecam in 10 minute .

MAMA LOR POV:
Am văzut ca Clay l-a sărutat pe George și sa nu creadă ca nu am observat semnul de pe gât .. nu aveam ce sa ii fac dar am cedat când a trecut pe lângă mine de parca nu eram acolo.. îmi da o lacrima pe obraz și regret tot ce i-am zis pana acum.. îmi lipseau atât de mult vorbele lui dulci și îmbrățișările calde ...

////////////////////////////////////////
Asta a fost și capitolul ! Următorul vine in timp scurt , nu știu dacă tot azi dar dacă nu , maine mai mult ca sigur !
Instagramul meu: Free.hugz._
Va iub<3

Nu regret nimic , m-ai schimbat   ///DNF💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum