GEORGE POV:
In timp ce eu și Clay mai discutam la masa , mă suna Karl.:
K- ce faciii
G- bine? Dar tu ești ok..?
K- deci! Vreau sa îți fac cunoștința cu iubitul meu! Suntem oficial împreuna ! Ne vedem deseară undeva ?
G- s-sigur .. *zic eu demoralizat .. Clay și cu mine niciodată nu vorbisem despre o relație serioasă *
K- ne vedem la localul X azi la 9 ?
G- bine.. vom fi acolo .
Închid telefonul și realizez ca sora mea urcase sus in camera ei iar Clay se mutase pe canapea . Mă pun lângă el , nu știam cum sa îl întreb .. adică așa ceva măcar se întreabă ? De ce e totul așa complicat..
G- știi .. stau la tine de mai mult de jumătate de luna și mă întrebam ..
C- e totul okay?
G- niciodată nu am vorbit de o relație oficială sau .. măcar ceva serios -
C- nu știam ca ai nevoie de aprobare dar dacă asta te liniștește as vrea sa fi iubitul meu *zice el zâmbind către mine după care mai ia in brațe *
G- știi .. prietenul meu ne-a invitat in oraș sa ii cunosc iubitul , mergem la 9 ?
C- nu cred ca va fi o problema .. prietenul ala de atunci din club ? Cum ziceai ca îl cheamă ...
G- da el e , îl cheamă Karl apropo
C- înainte de asta .. ce ai zice sa ieșim la o plimbare prin parc ? Te-ar ajuta mult ...
Aprob apoi mergem sus sa ne schimbam . Eu iau niște pantaloni scurți bej și un tricou negru iar Clay un tricou alb și niște pantaloni lungi negri. (Casual rau , știu )
Ieșim prin parcul din apropiere .. vedeam atâția tineri lângă partenerii lor și mă bucuram ca am și eu pe cineva alături .. dintr o data Clay se oprește și mă săruta .
G- ce a fost asta? *zic eu râzând *
C- pareai distras de toate astea .. m-am gândit sa te surprind puțin . Am reușit ?
G- daa, cu siguranța ! Mai încearcă odată si ma voi preface surprins !
Clay mă apuca de mijloc si mă trage mai aproape de el apoi îmi șoptește la ureche :
C- nu îmi spune de doua ori .
După care m-a săruta din nou. Simteam cum toată lumea se uita la noi dar nu îmi pasa ! Clay era singura persoana care mai contează acum !
Îmi da drumul si continuam sa mergem pe aleile parcului . Era frumos aici. Trece o ora si ne întoarcem acasa . Eram obosit așa ca ii zic lui Clay:
G- mă duc sa mă culc puțin .. nu ma lasa sa dorm mult.
C- bine bine ! Te trezesc mai târziu .CLAY POV:
George se culca . Aveam ce de discutat cu sora lui, Amy. Merg și bat la ușa camerei ei iar ea răspunde :
A- te pot ajuta cu ceva?
C- de fapt poți . Coboară puțin jos , vreau sa vorbim ceva.
A- ok?
Mergem jos și ne așezăm la masa .
A- de fapt și eu voiam sa te rog ceva.
C- sigur -
A- maine as vrea sa merg pana la părinții mei , crezi ca mă poți duce ? Este in regula dacă vei spune nu, îți înțeleg motivele ..
C- nu i problema , te duc eu . Dar acum altceva ... îmi e frica ca George sa nu cedeze psihic după toate astea .. crezi ca ar trebui sa consulte un psiholog sau doctor ...?
A- nu știu Clay.. trece prin multe iar acum mă bucur ca ii ești aproape .. mai acorda-i timp și poate nu va fi nevoie ..
C- cred ca ai dreptate iar in legătura cu maine , nu îți face griji , te duc eu.*** TIME SKIP: seara la 8:20 ***
GEORGE POV:
Incep sa mă pregătesc și îl aud pe Clay cum mă striga de jos sa mă grăbesc așa ca ii răspund ca mai avem destul timp. El era îmbrăcat la costum , elegant dar eu nu aveam nimic elegant și nu știam cu ce sa mă îmbrac așa ca îl chem sus.
G- nu mai bine te schimbi ? Cred ca ai fi singurul la costum -
C- ai dreptate , mă schimb imediat .
Îmi iau un tricou mov deschis , un hanorac negru și niște pantaloni de trening negrii , Clay ia un tricou alb și niște blugi. Mai vorbim in jur de 10-15 minute apoi coboram jos pentru a pleca. Ajungem la local iar Karl și iubitul lui erau deja acolo . Îl iau in brațe pe Karl apoi îl salut pe iubitul lui. Nu observasem dar Clay și iubitul lui Karl se cunoșteau . Am făcut cunoștiință și am aflat ca îl cheamă Nick. Am mâncat și am vorbit in jur de doua ore după am plecat. Eram fericit pentru prietenul meu iar asta mi-a ridicat moralul.
G- nu știam ca îl cunoști pe Nick.
C- am fost prieteni buni și colegi la facultate dar el s-a mutat in ultimul an și nu am mai păstrat legătura ./////////////////////////////////
Lol acesta a fost și capitolul dar promit mai multă drama in continuareee! Pt întrebări in privat : Instagramul meu: Free.hugz._
❤️💅
CITEȘTI
Nu regret nimic , m-ai schimbat ///DNF💚💙
RomanceOkay Okay! Este prima carte DNF pe care o scriu așa ca nu săriți pe mine , m-am gândit la aceasta poveste de cam o luna iar acummmm o scriu cu adevărat ! #DESCRIEREA: # După ce familia lui George a aflat de orienatarea lui sexuală acesta a fost ne...