Cap. 12

67 5 0
                                    


CLAY POV:
Stateam lângă patul lui George .. Amy era undeva mai departe ..
Trece timpul și într-un final ajung și părinții lui Amy și George. Mama lor se apropie plângând de mine -
(Mama lor - ML :mama lui George și Amy // Tatal lor - TL   :Tatal lui George și Amy )
ML- ce s-a întâmplat ?! E bine ? Te rog spune-mi ca e bine..
  Nu știam cum sa ii spun așa ca trag aer adânc in piept și zic.
C- am avut un accident de mașina .. poliția încearcă sa acceseze camerele de filmat din zona..
ML- doamne.. tu ești bine ?
  L-am văzut pe tatal lor cum își dădea ochii peste cap dar l-am ignorat.
C- eu sunt bine dar.. George e in coma.
ML- poftim?! *tipa mama lor și începe sa plângă mai tare..*
  Rămân șocat . Tatal lor era trist dar nu a vărsat nicio lacrima ? Ce monstru .
C- și încă ceva.. dacă nu se .. dacă ..
  Nu îmi pot continua propoziția ca incep și eu sa plâng . Dar continua Amy..
A- dacă nu se trezește in următoarele 48 de ore.. nu îl mai pot salva.
  Nu îmi doream sa aud asta chiar dacă știam care e situația .. mama lui George vine și mă ia in brațe..
TL- și asta e doar vina lui -
C- poftim ? *zic eu fără a-l lasă sa continue *
TL- așa pățiți dacă mergeți ca descreierații ! Unde ați mai văzut relații între băieți ?! La drum nu te puteai uita ? Îți place ca băiatul meu e in coma ?
C- auziți, știu ca nu mă plăceti dar sunt câteva lucruri care trebuie spuse. Nu îmi e frica de dumneavoastră .
ML- Clay- te rog nu..
C- veniți la mine sa mă criticați ! Acum e băiatul vostru ? Când l-ați dat afara din casa nu era băiatul vostru? Știi in ce hal l-ai bătut ?
TL- da sigur .. minciuni ca abia l-am atins.
  Mă enervez și caut in telefon pozele făcute de mine. Le avea și George pe telefonul lui.
I le arat atât lui cât și mamei lui George care rămâne socata .
ML- nu e adevărat ... doamne cât de rau îmi pare!
C- doar eu știu prin câte a trecut George din cauza voastră! Timp de aproape o luna se trezea țipând in fiecare noapte ! L-am luat de atâtea ori din grădina , stătea plângând și rugându-se sa încetați .
  Mama lui Goerge mă imbratiseaza iar.
ML- mulțumesc.. se pare ca am eșuat in rolul de mama..
TL- da ce sa îți spun .
ML- auzi dar tu chiar ești dobitoc ? *zice mama lor către tatal lor*
TL- ia taci! Și mai zi Clay - ce ai mai făcut tu?
C- cred ca întreceti limita .. acum ca nimeni nu poate garanta viața lui George îl criticati ? Chiar așa mare problema aveți cu faptul ca nu ii plac fetele ?
TL- normal ca am!
ML- sa rămâi cu probleme tale! Eu îmi voi accepta băiatul atât timp cât asta îl face fericit !
TL- acum sper ca glumești .
ML- da vai, mor de ras. Tu chiar nu realizezi ce faci ?
Ii las pe părinții lor sa se contrazică și mă pun pe pat lângă George. Îl mângâi pe frunte apoi îmi mut palma peste mâna lui.
C- vreau sa se afle cine e nenorocitul care ți-a făcut asta.. și in curând se va afla și ca mergeam regulamentar . * ii șoptesc lui George chiar dacă nu eram sigur ca am aude *
Amy se apropie de părinții lor.
TL- bine ca măcar tu Amy mai ești întreaga la cap și aprobi cu ce spun. Așa ii trebuie lui George dacă ii place de cine nu trebuie.
O văd pe Amy cum ii da o palma tare tatălui ei.
A- nu sunt de acord cu tine. Tot ce a spus Clay e adevărat , tot ce ai făcut a fost sa îl traumatizezi pe George iar dacă a-și putea da timpul înapoi
l-as anunța pe George sa plece cât mai repede.
Dacă George se trezește - poate sta mama la voi o vreme ? *ma intreaba Amy*
C- d..da
A- deci! Tu pana nu te gândești la ce dracu a-i de făcut, nu mai ai familie ! Sau cel puțin copii.
TL- nu pot sa cred! *zice el și pleacă nervos trântind ușa *
ML- Amy! Ce ai făcut ?
A- ce trebuia făcut. E doar vina mea ca George a fost data afara din casa.
ML- și Clay .. mulțumesc .. Îmi pare rau ca am avut o impresie proasta despre tine.
C- nu-i nimic...
A- cât mai putem sta?
C- nu mult .. pana la 4 p m cred .
A- putem merge la tine acasa ? Rămâi aici cu George , cred ca ești oricum foarte obosit și nu o cearta este ceea ce îți trebuia.
C- puteți merge ..
  Ele pleacă și mă pun pe jos cu capul pe patul lui George . Eram foarte obosit și adorm fără sa îmi dau seama.

/////////////////////////////////////
Deci - da. O sa mai urmeze ceva trist/dramatic in următoarele capitole ! :D
Instagramul meu: Free.hugz._
❤️😱

Nu regret nimic , m-ai schimbat   ///DNF💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum