Cap. 18

59 5 1
                                    

GEORGE POV:
  Oare câte chestii s-au mai întâmplat cât am fost in coma.. Era undeva la 7 seara și Clay se tot agita sus in camera dar sincer nu am nici o idee de ce..  mama și Amy erau in camera lui Amy și nu păreau deranjate de gălăgia făcută de Clay. Mă întind pe canapea și închid ochii. Totul se petrece atât de repede într-un timp așa de scurt . Lovesc perna din dreapta, frustrat apoi mă calmez..

CLAY POV:
  O sa îl scot pe George in oraș și relația noastră o sa fie mai buna! Totul o sa fie perfect .. așa trebuie ! Amy și mama lor au auzit ca vreau sa merg cu George pe plaja după și au zis ca vin și ele la o plimbare .. nu prea îmi place ideea dar ce sa fac. Mă îmbrac casual , vreau ca totul sa fie relaxant și normal , nimic extravagant . Cobor jos și ii zic lui George:
C- hai ridica -te ! Am o supriza !
  George tresare - probabil adormise sau ceva dar se apropie și mă săruta .
G- ce surpriza ?
C- o sa veziii.. AMY!! haideți și voi jos!
  Amy și mama lor coboară , m-au rugat sa le duc pana la un mall local și sa le iau când mergem pe plaja.
  Urcam in mașina și le las pe ele la mall.
G- unde mergem ?
C- o sa vezi !!
Ajungem in parc și îl iau de mâna . Fugim într-un loc mai retras deoarece nu vreau ca ceilalți oameni sa îl intimideze sau sa îl facă sa se simtă prost. Îl ridic in brațe și îl sărut ! Îmi era dor sa petrecem puțin timp doar noi doi ...
G- ce a fost asta ..? *zice el râzând in timp ce mă strângea in brațe ..*
C- iubire .. *zic eu si îl mai sărut *
  Ne mai plimbam puțin prin parc apoi plecam pe jos pana la un restaurant deschis recent . Luam o masa si comandam spaghete (sa mor de le am cu mâncarea ) . Am vorbit mult , îmi era dor sa îl văd plin de viața .. in ultima vreme a fost foarte deprimat iar acum ca îl văd zâmbind mă îndrăgostesc mai mult de el..!
  Terminam de mâncat , era undeva la ora 10 jumătate seara si plecam sa le luam pe sora si mama lui de la mall.
G- mulțumesc .. aveam nevoie de o ieșire după tot timpul asta in care am stat in casa..
C- mă bucur ca am putut sa îți fiu alături ..
G- ce vrea sa însemne asta ? *zice George râzând dar ii putem simți teama din voce *
G- doar.. doar nu ai stat cu mine doar pentru ca îți era mila..? *zice George și îl văd cum se apleca și își pune mâinile in cap, nu prea am putut sa văd bine pentru ca sunt atent la drum*
C-  George nu! Doamne ! Nu la asta m-am referit .. nu m-am exprimat corect..
G- sigur ..?
C- George te iubesc mai mult decât orice pe lume și as fi pierdut fără tine! Sa nu te mai gândești la asta niciodată ! *zic eu și pun o frâna brusca*
George se ridica brusc speriat. Era sa lovesc o femeie pe trecerea de pietoni dar noroc ca am oprit la timp.
G- î-imi pare rau- eu te-am făcut sa nu mai fi atent la drum.
C- nu-i vina ta, a apărut de nicăieri .. doamne ce m-am speriat!
Îl văd ce George cum răsufla ușurat apoi pornesc din nou. Ajungem la mall și Amy și mama lor urca in spate . George nu știa ca mergem la plaja asa ca atunci când a realizat ca nu o luam in direcția casei mă întreabă :
G- unde mergem ??
C- supriza !
G- haiii serios ?
Aprob din cap și de data asta nu mă mai las distras de la drum. Stăteam aproape de plaja , la aproximativ 10-20 de minute de făcut cu mașina asa ca ajungem relativ repede . Parchez cât de aproape pot și mă dau jos. Plaja era frumos luminata de niște felinare .. îl iau pe George in brațe și fug către apa . Îl pun jos , întins și mă întind lângă el. Amy și mama lor pleacă sa se plimbe asa ca am așez deasupra lui George .

GEORGE POV:
  Nu știam ca marea e asa aproape ! E asa frumos !! Clay s-a urcat peste mine și înainte sa mai zică ceva îl sărut ! Clay îmi lasă niște semne pe gât. Nu puteam sa o facem aici deoarece mama și Amy se puteau întoarce oricând dar era plăcut sa petrec timp doar cu Clay.

////////////////////////////////
Deci acum ca am scris asta parca am așa un deja-vu de la Heartstopper jur. Anyway sper ca va place.
Instagramul meu: Free.hugz._

Nu regret nimic , m-ai schimbat   ///DNF💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum