ML POV:
Nu mă puteam abține. Îmi era așa dor de el. Amy observa și vine sa mă ia in brațe..
A- haide mama... înțelege, nu ii plac fetele..
ML- nu e asta.. îmi e așa dor de el.. de felul in care îmi vorbea iar .. iar acum m-a urăște ..!
A- ce ai zice sa trezi zilele următoare pe la noi .. voi găsi un motiv ca se le pot spune ..
ML- poți vorbi te rog cu el..? Doamne cât de rău îmi pare!
A- gata mama ..
ML- nu înțelegi Amy ! Te rog...
A- am sa încerc , sa vii zilele următoare la noi .. o sa te sun sa îți dau adresa .
Amy se urca in mașina și apoi pleacă .. le fac cu mâna și incep iar sa plâng.GEORGE POV:
Nu îmi doream ca mama sa vada faza din mașina cu mine și Clay.. și nu îmi doream sa o văd nici pe ea ! Nu am dormit prea bine.. eram obosit .
A- siii ce ați mai făcut ?
G- nimic important .. de ce te interesează ?
A- hai nu fi rau cu mine! Am o bănuiala !
Îmi pun mâna pe gât in scopul de a acoperi semnul lăsat de Clay.
G- Ba sa nu ai.
A- bine bine dar sa nu crezi ca mama nu a observat !
G- nu mai vorbi de ea.
Mă întorc către Clay și văd ca și el era la fel de obosit .
G- putem face o pauza dacă vrei, Clay. Pari obosit .
C- sunt bine .. vreau doar sa ajungem mai repede acasa .***TIME SKIP: au ajuns***
GEORGE POV:
Coboram din mașina , o ajut pe Amy sa își dea bagajul jos apoi merg cu Clay in camera noastră . Ne schimbam și ne punem pe pat. Clay mă ia in brațe ..
C- ce ai zice sa mergem .. nu știu - undeva ? *zice el și rade încet * Voiam sa te invit undeva dar nu știu unde .
G- ce zici de o plimbare prin parc după apus ?
C- mereu ai idei bune ! *zice și mă strânge mai tare in brațe * de asta te iubesc..
G- și eu te iubesc Clay.. mai mult decât orice ..
Adormim , și așa eram foarte obosiți ..
Ne trezim și era aproape seara :
G- mergem sau mai stam puțin ?
C- eu zic sa mergem , mai bine plecam de acum .
Ieșim afara și decidem sa mergem pe jos. Ajungem in parc , care era foarte mare și începem sa ne plimbam . Era foarte frumos.. mă bucur ca eram împreuna cu Clay. Clay se oprește și se apleacă , rupe o floare apoi mi-o pune in par .
C- te iubesc așa mult George ...
G- și eu .. te iubesc Clay !
Clay mă săruta si deja parca simteam toate privirile care erau asupra noastră dar nu mai contau! Erau egale cu zero .. doar Clay conta !
Ne mai plimbam prin parc si incep sa văd ca tot mai multă lume se uita la noi .. mă intimidez puțin si Clay observa asta..
C- ești okay? Pari stresat ..
G- sunt bine.. in timpul liceului multe persoane își băteau joc de mine pentru ca sunt gay .. nu am avut prieteni in-afara de Karl .. încă nu știu cum părinții mei au aflat așa târziu
C- îmi pare rau sa aud asta George .. nu am știut ..
Clay mă ia de mâna si se aseaza pe o banca ..
C- nu vreau ca lumea din jur sa te afecteze .. lasă i sa vorbească ce vor!
Câțiva oameni l-au auzit si si-au întors repede privirile
G- știu știu .. ai dreptate!
Zic eu si fără sa mă gândesc îl sărut pe Clay . Are dreptate ! Mereu lumea va avea ceva de comentat iar asta nu trebuie sa mă mai afecteze..
C- te simți mai bine ?
G- mult mai bine, mulțumesc !
Ne ridicam de pe banca și continuam se ne plimbam . Lângă parc era un lidl (best magazin ever <3 ) , mergem și cumpărăm înghețată , multă înghețată .
G- cum o sa o mâncam pe toată ? *zic eu râzând *
C- nu știu , încercam ! *zice Clay convins pe vorbele lui*
Ne așezăm pe o banca și începem sa mâncam înainte sa se topească . Nici nu știu câte am mâncat , 5-6 ? Cam așa .
G- nu mai pot.. prea multă inghetata !
C- doar atât poți ? *zice el și desface o inghetata *
Mă uit la el , el la inghetata apoi o arunca .
C- bine ai dreptate , prea multă inghetata ! *zice Clay și începe sa râdă *
G- ți-am zis eu!
Stăteam cu Clay pe banca și ne uitam la stele .. era deja târziu dar cui ii mai păsa ..//////////////////////////////////////
Cam scurt capitolul știu darrr pentru asta capitolul 10 vine tot in seara asta! Dacă nu adorm ofc !
Instagramul meu: Free.hugz._
Ne vedem- probabil mai târziu <3
CITEȘTI
Nu regret nimic , m-ai schimbat ///DNF💚💙
RomansaOkay Okay! Este prima carte DNF pe care o scriu așa ca nu săriți pe mine , m-am gândit la aceasta poveste de cam o luna iar acummmm o scriu cu adevărat ! #DESCRIEREA: # După ce familia lui George a aflat de orienatarea lui sexuală acesta a fost ne...