GEORGE POV:
Clay m-a sărutat .. din nou .
C- s-scuze .. eu- adică
G- vorbești prea mult.. *zic eu și îl sărut înapoi*
Dupa ce terminam îmi iau la loc tricoul pe mine și merg sus sa mă schimb. (Sa zicem caaa- tricou gri și pantaloni negri ? Nu am inspirație )
G- eu trebuie sa merg pana in oraș .. o sa caut ceva de închiriat - nu mai stau mult pe capul tau . *zic eu și ies pe ușa făcându -i cu mâna *CLAY POV:
Sa se mute? Cum sa ii spun ca vreau sa rămânem împreuna .. poate o sa ii se para ca sunt disperat .. oricum merg sa mă schimb și după plec pana la farmacie sa văd ce ii pot lua lui George pentru răni .. săracul cred ca a fost foarte speriat .***TIME SKIP: peste câteva ore***
GEORGE POV:
Nu am găsit nimic .. doamne ce mă fac ? Nu pot rămâne pe capul lui așa mult timp! Merg și mă așez pe canapea lângă Clay .
C- George știi ... mă gândeam - eu vreau sa rămânem împreuna !
G- serios? Credeam ca sunt doar o aventura sau așa ceva..
C- in puținul timp pe care l-am petrecut cu tine am realizat cât de mult te plac.. as vrea sa rămâi la mine..
G- nu as fi crezut niciodată ca băiatul pe care îl urmăream prin club o sa ajungă sa îmi spună asta..
Clay zâmbește apoi se ridica și merge către partea de bucătărie .
C- pot sa îți mai văd rănile ? Am cumpărat ceva crema care sper ca ajuta .
Îmi dau tricoul jos și mă întorc cu spatele iar Clay începe sa o aplice pe vânătăi și alte răni care se opriseră din sângerat .
C- acum întoarce-te cu fata .
Mă întorc și începe sa mă dea pe piept și brațe . Simt cum îmi ridica bărbia cu mâna și îmi aplica putina și pe fata .
C- nu te mișca , merg sa aduc un plasture pentru rana de pe frunte.
Îl aștept cu ochii închiși pentru ca nu voiam sa îmi între crema in ochi.
Îmi lipește plasturele pe frunte iar eu ii mulțumesc .
C- încă nu pot sa îmi dau seama cum a putut sa îți facă asta , sigur nu vrei sa mergem la spital sau măcar la un control? Poate e ceva grav...
G- mai bine mai asteptam câteva zile..***TIME SKIP: 17 zile ***
GEORGE POV:
In tot acest timp m-am apropiat mult de Clay.. am ieșit și cu Karl . Mă îngrijorează faptul ca rănile & vânătăile încă nu au dispărut dar nu vreau sa îl sperii pe Clay care acum era plecat la cumpărături .
Aud o bătaie la ușa așa ca îmi iau repede un tricou și merg sa văd cine e. Nu mă uit pe vizor pentru ca mă asteptam sa fie un vecin sau ceva-
Deschid ușa și rămân șocat! Era Amy, sora mea- sau mai bine zis vrăjitoarea care m-a urmărit !
G- ce vrei ?
A- mi-am făcut atâtea griji ..
G- rămâi cu grijile tale- *zic eu și dau sa închid ușa dar Amy insista *
A- te rog.. asculta ce am de zis și după poți face ce vrei..
G- bine.
A- nu am știut in ce ma bag! Nu ma asteptam sa te dea afara.. sau ca tu sa nu te mai întorci
G- uite ca nu ma mai întorc.
A- chiar îmi pare rau! Nu trebuia sa ma amestec in viața ta.. putem sta sa îmi povestești ce ai mai făcut..?
Rămân nemișcat câteva secunde- oare sa am încredere in ea? O sa o invit înăutru iar relația noastră frate-sora va consta in ce mai are de zis.
G- intra.
Amy se mai înveselește și intra . O conduc in bucătărie unde ne așezăm la masa..
A- nu ma asteptam ca tata sa te bată in halul ala..
G- și totuși nu ai intervenit .
A- am crezut ca fac ce trebuie! Dar am fost o proasta .. ma vei putea ierta vreodată ? Dacă ai nevoie de ceva - chiar dacă nu vei vrea sa mai vorbești cu mine ..
Nu deschid bine gura sa răspund ca se aude ușa de la intrare - venise Clay. Mă ridic de la masa și merg către el. Îl sărut. Nu îmi pasa ce crede sora mea ca e corect ! Nu am sa îl pierd pe Clay doar pentru mofturile ei.
Ii explic repede cine e iar el îmi răspunde ca ma așteaptă sus. Mă reîntorc la masa .
A- el cine e? Adică - e okay daca nu vrei sa îmi spui.
G- e.. el e Clay. *zic eu realizând ca niciodată nu am vorbit cu Clay dacă suntem oficial un cuplu*
A- e iubitul tau?? *zice Amy cu ochii sclipitori*
G- oarecum..
A- ați făcut și s*x ??
G- Amy!
A- haideee răspunde !
G- tch.. nu încă .
A- uite lăsând astea.. mă poți ierta?
G- pe tine.. poate. Dar pe ei? Niciodată ! Vrei sa vezi ce mi-a făcut ?
A- d..da cred.
Simteam cum ii tremura vocea poate chiar ii pare rau . Îmi dau tricoul jos și mă întorc cu spatele , unde aveam mai multe răni.
A- nu pot sa cred.. încă le ai?
Îmi iau tricoul înapoi și mă întorc cu fata către ea.
G- da..
Amy se apropie și mă i-a in brațe - apreciez faptul ca avut grija sa nu mă strângă pentru a nu mă durea.
A- uite .. nu mă interesează și dacă fac o ora cu mașina! Dacă ai nevoie de ceva sa mă suni.. nu știi cât regret .. e doar vina mea!
G- asta e.. nu mai poți schimba ce a fost.
A- scuze trebuie sa ajung la facultate - am practica in oraș aici pentru restul săptămânii .
Se aude o voce din spatele nostru -
C- nu vrei sa rămâi la noi pana se termina practica ?
A- nu as putea sa va stau pe cap..
G- nu cred ca e o problema ..
Ce-i drept nu prea aveam chef de ea după tot ce a făcut dar oamenii se schimba și poate merita încă o șansa .. și in plus era deja miercuri deci trecuse deja din săptămâna .
C- îți aduci lucrurile și haide sa îți arat unde o sa dormi.
A- revin in 30 de minute maxim !
Ii facem cu mâna apoi mă așez la Clay in brațe pe canapea ..
C- scuze ca nu te-am întrebat dar poate e mai bine dacă e aici și sora ta măcar pentru puțin timp..
G- ai dreptate și îți înțeleg motivele pentru care a-i chemat-o
Închid ochii și adorm pe Clay. Nu peste mult timp se aude ușa la intrare și o aud pe sora mea mai mare strigând - sau cel puțin mie așa mi s-a părut fiindcă eram adormit - ca a ajuns .
Clay încearcă sa mă trezească încet iar eu deschid ochii-
G- ce- am adormit ?
C- da *zice Clay râzând apoi ridicându-se *
Îl urmez către ușa iar sora mea avea doar un geamantan .
C- hai sus.
Urcam iar el o conduce in a treia camera pe stânga .
C- nu prea am avut timp sa o decorez dar cred ca e buna-
A- mulțumesc mult !
G- te lăsam sa îți despachetezi .
Plecam din camera ei jos , la bucătărie iar Clay se pune sa facă paste. Mă așez pe blat și îl privesc atent - nu de alta dar eu nu prea mă descurc .***TIME SKIP: seara pe la 23/11 ***
GEORGE POV:
Eu și Clay eram in camera noastră iar Amy bănuiesc ca in a ei. Dintr-o data ii simt mâna lui Clay atingându-mă pe picior. Nu mă opun și cred ca știu ce vrea.
Se urca deasupra mea și se apleacă pentru a mă săruta . Scăpăm de haine și- știți voi ce a urmat .///////////////////////////////////
Hey! Scuzați ca acest capitol a apărut așa târziu dar ieri seara am adormit și am uitat sa îl scriu !
Detaliez puțin in capitolul următor ce făceau:)
Instagramul meu: Free.hugz._
🐸✨
CITEȘTI
Nu regret nimic , m-ai schimbat ///DNF💚💙
RomanceOkay Okay! Este prima carte DNF pe care o scriu așa ca nu săriți pe mine , m-am gândit la aceasta poveste de cam o luna iar acummmm o scriu cu adevărat ! #DESCRIEREA: # După ce familia lui George a aflat de orienatarea lui sexuală acesta a fost ne...