Cap. 3

138 5 6
                                    


GEORGE POV:
In timp ce mâncam sora mea se comporta foarte ciudat. Trecea pe lângă mine și îmi arunca priviri pline cu ura și scârbă .. nu înțeleg ce are dar dacă are ceva ar trebui sa îmi spună .
G- ești okay ? Te comporți cam ciudat..
Bineînțeles ca m-a ignorat dar de data asta a plecat in camera ei. Nu m-am deranjat sa merg după ea , orice ar avea ii trece

AMY POV:
Nu îmi vine sa cred! Asta e fratele meu?! Cum se poate comporta atât de normal! Practic ne minte pe toți și am un plan .. o sa vadă e el!

*** TIME SKIP: undeva la 7-9 seara ***

NARATOR POV:
Părinții lui George și Amy ajung de la serviciu iar in casa era surprinzător de liniște , George se uita la televizor in sufragerie (aveau Bucătărie - sufragerie open -space ) iar Amy era in camera ei . Când ii vede George merge sa ii salute iar Amy doar iese din camera .

GEORGE POV:
Trebuie doar sa adoarmă și ei și o sa pot pleca . Lui Amy nu ii pasa ce fac și oricum nu cred ca se culca mai târziu de 12.. Dacă mă vede ii zic ca lătrău câini pe afara și am plecat sa văd ce e .
Se face 12:09 și ii scriu lui Karl dacă mă poate duce din nou la club dar aparent era ocupat iar atunci îmi trece prin cap o idee - cum ar fi sa ii scriu lui Clay! Așa mai petrec și timp cu el.

NARATOR POV:
George îl întreabă pe Clay dacă vine la club și in seara asta iar acesta răspunde afirmativ.

GEORGE POV:
Clay vine! Ar trebui sa mă pregătesc .. in final am ales niște pantaloni scurți roșii lucioși , ciorapi de plasa roșie si un tricou scurt negru . Îmi iau repede un hanorac maro peste si niște pantaloni de trening negri . Îmi încui camera si pentru a nu lua cheia cu mine o ascund undeva prin grădina.

AMY POV:
Îl urmăresc din nou ! Eram sigura ca pleacă iar.. a ascuns cheia in grădina , sa vedem ce are de ascuns . Merg sa iau cheia si ii descui încet camera , nu îmi venea sa cred! Mă asteptam la ceva rau.. dar ca fratelui meu sa ii placa băieții - la asta nu mă asteptam ! Cobor jos la părinții noștri si le explic ce se petrece apoi ii conduc in camera lui George . Ii las sa caute prin lucrurile lui după care plec sa văd ce face de data asta .

GEORGE POV:
După cam 40 de minute in care am mers pe jos ajung la club . Îmi las hainele undeva afara într-un boschete si intru . Clay era acolo. Am petrecut toată seara cu el! A fost minunat..

*** TIME SKIP: ora 2:45 ***

NARATOR POV:
George se pregătea sa plece iar Clay iese cu el in parcare .

GEORGE POV:
Clay s-a oferit sa iasă cu mine si nu l-am refuzat. M-a tras de mâna pana lângă o mașina roșie .. lucioasa si cel mai probabil scumpă . M-a ridica si mă aseaza pe capota . Eram tot roșu . Își apropie fata de a mea si m-a sărut timp de câteva secunde .. ce se întâmpla !?

CLAY POV:
L-am sărutat .. mi-as dori sa ne întâlnim mai des așa ca trebuie sa ii spun ce simt acum pentru a nu îl pierde ..

AMY POV:
Ce face?! Se săruta cu un băiat ! Ii fac câteva poze ca sa nu aibă nimic de comentat !

CLAY POV:
Trebuie sa ii spun dar poate fac o greșeală.. mai bine sa știe !
C- știi ... de când ne-am întâlnit prima data acum câteva luni te-am plăcut sau cel puțin îmi păreai simpatic chiar dacă nu mă băgai niciodată in seama ..
G- serios.. de fiecare data când încercam sa filtrez cu tine pareai indiferent - m-am gândit ca poate nu îți plac băieții ...
C- poate ca a fost nevoie sa te lovești de mine ca sa îmi dau seama! *zic eu si rad încet după care îl mai sărut odată pe George*
C- ce zici dacă ne mai întâlnim ? Nu doar la club.
G- sigur ! Am numărul tau , îți dau un SMS când ajung iar acum ca am adus vorba chiar trebuie sa plec ! Pe maine!
Îmi iau si eu la revedere de la el si văd cum se îndreaptă către un tufiș de unde scoate niște haine , le îmbracă , îmi mai face odată cu mâna si pleacă ..

AMY POV:
După ce am făcut pozele am plecat . Nu mai era nimic de văzut . Nu o sa știe ce l-a lovit ..

NARATOR POV:
Amy se întoarce acasa si le arată părinților ei pozele făcute in parcare iar cei doi se aprind de furie
Mama- deci nu îmi vine sa cred! Stai sa vezi ce ii fac când ajunge!
Tatal lor nu zicea nimic- doar strângea din pumn și se înroșise la fata .
Trec in jur de 15-20 minute și George ajunge acasa având un șoc extrem de mare.

GEORGE POV:
Caut cheia prin grădina dar nu o găsesc așa ca mă decid sa merg sa dorm in sufragerie pe canapea. Intru in casa și ghiciți ce- părinții mei se uitau furioși la mine iar sora mea zâmbea - sincer credeam ca au aflat ca ies noaptea din casa mai des de cât le spun nu ca au aflat ca sunt gay- așa ca ii întreb confuz :
G- sunteți ok? S-a întâmplat ceva?

NARATOR POV:
După ce băiatul termina de vorbit , tatal lui ii trage o palma peste fata atât de tare încât acesta de izbește de ușa de le intrare și pică jos . Fără sa se gândească sau fără ca cineva sa intervină a început sa îl bată sălbatic .

GEORGE POV:
Îmi era frica sa ma opun iar la câteva momente simt cum începe sa îmi curgă sânge din nas. Mă panichez și îl împing ușor cât sa scap apoi fug sus .
Tatal lor - sa știi ca am văzut ce faci! Cum te lingi cu toți băieții pe unde apuci ! Prin casa mea sa nu mai calci !
Intru in camera unde văd totul răvășit ... iau repede geamantanul și câteva plase și o cutie îmi pun monitorul in cutie , cărțile in 2 plase și hainele in geamantan . Îl sun pe Clay in timp ce plângeam :
G- Clay! Cât ma bucur ca ai răspuns - sunt eu George.. te pot ruga ceva?
C- doamne George ce ai pățit ? Spune-mi cu ce te pot ajuta!
G- pai dacă e okay sa rămân seara asta la tine... părinții mei m-au dat afara și nu am unde sa merg
C- poți sa stai mai mult! Locuiesc singur doar ca stau la cam 40 de minute de mers cu mașina (alt oraș sa zicem) și când veneam la club rămâneam 2-3 zile prin oraș . Spune-mi unde stai și ajung imediat !
G- *ii zic adresa* mulțumesc ...
Încep sa îmi cobor din lucruri jos iar familia mea stătea pe canapea in timp ce se uitau la mine cum mă chinuiam sa cobor pe scări , i-am ignorat și am ieșit afara , le simțeam privirile arzătoare care mă urmăreau de la geam.. Nu trece mult timp și ajunge și Clay care coboară și mă ajuta sa pun lucrurile in porbagaj și pe bancheta din spate . Mă urc in fata și pentru 10 minute niciunul nu spune nimic, bănuiesc ca a așteptat sa mă calmez.
G- și acum unde mergem? Erai in oraș?
C- mai merg la un hotel dar mi-am luat lucrurile și acum mergem la mine acasa ( sau vila :)

////////////////////////////////////////
Nu v-am mințit ! Și capitolul 2 dar și 3 au apărut in aceeași seara ! Sper ca va place!
Pentru întrebări in privat - instagramul meu -
Free.hugz._
Va pup✨🐸

Nu regret nimic , m-ai schimbat   ///DNF💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum