Cap. 16

77 4 0
                                    


MAMA GEORGE & AMY POV:
Amy urca sus și îmi spune sa cobor . Trag aer adânc in piept apoi o întreb -
ML- dacă o sa fie suparat pe mine ? Doar ai văzut ceva vânătăi și răni avea când a plecat ..
A- nu știu , sper sa înțeleagă .. ii va face recuperarea mai ușoară ..
Aprob încet din cap și ies , mă uit in jos spre canapea, George se uita in alta parte.. când l-am văzut ochii mi s-au umplut de lacrimi , îmi lipsea așa mult ..

GEORGE POV:
Mă dureau tare toate oasele dar încercam sa par cât mai relaxat pentru a nu ii speria pe Clay și Amy . Aștept sa văd cine vrea sa vorbească cu mine, întorc capul și o văd - pe mama?!
ML- buna ..

MAMA LOR:
Când George a întors capul spre mine toată caldura din ochii lui au dispărut , mă privea ca pe un străin / dușman ..

GEORGE  POV:
La asta nu mă asteptam .. mama ..
G- ce vrei ?
ML- sa văd cum ești ..
G- de ce te interesează ? Pana acum nu m-ai căutat .
ML- te rog .. știu ca am greșit dar- îmi pare rau ..
G- îți pare rau? Știi cât de greu mi-a fost?!
C- George calmează-te , o sa te simți rau ..
Clay avea dreptate , mă simteam amețit și nu aveam chef de cearta .
ML- uite îmi pare foarte rau .. *zice ea și se aseaza lângă mine * .. dacă ești de acord as vrea sa rămân puțin la voi pana te recuperezi ..
A- și eu vreau sa ajut !
Clay se întoarce spre mine și ma simt sub presiune .. din ce in ce mai amețit . Mă aplec încet și îmi pun mâinile in jurul capului .
ML- te rog.. te rog iartă -ma ! Nu am știut ca voi suferi atât de mult sau ca ma vei urî !
G- bine rămâneți .. încheiem discuția doar pentru ca nu ma simt bine..
C- cum te simți ?!!
Clay se alarmează și vine rapid in fata mea, se apleacă și îmi ia mâinile între mâinile lui.
C- ești bine?
G- puțin amețit .. nu am chef de cearta
C- vrei sa te duc sus?
G- nu așteapta câteva minute , sigur îmi revin..
Ii dau un sărut scurt pe frunte apoi îmi închid lent ochii ..
Nu știam ce sa mai cred despre mama .. ce simte acum ? Compasiune ? Ii pare rau de mine ? Cine știe ...
Îmi revin rapid si încerc sa ma ridic de pe canapea , ușor de zis , greu de făcut .
C- te ajut pui?
G- c..cum mi-ai zis? *zic eu si ma înroșesc la fata*
C- dacă nu îți place .. nu îți mai zic! *zice Clay si zâmbește *
C- nu ma deranjează . *zic eu zâmbind apoi îl sărut pe buze *
  Nu ma interesează dacă mama e de fata. Dacă nu ii convine sa fie sănătoasă !
C- unde vrei sa mergi ?
G- pana sus , sa mă schimb , bine ca nu mi-ai adus pantaloni de zăpada ! *zic eu râzând *
C- mă gândeam ca poate e - nu știu - frig ? *incepe și Clay sa rada *
Clay mă ridica la el in brațe
G- pot si eu sa merg- adică .. nu e nevoie ..
C- o doamne nu mai taci! *zic si mă săruta pentru a mă opri din vorbit * hai sus!
Urca scările cu mine in brațe si mă duce in camera apoi mă lasă pe pat.
C- spune-mi ce sa îți dau , nu te mai ridica
G- pai uhhh , pantalonii mei scurți negri? Aia cu dunga aia albă știi tu-
Îl văd pe Clay cum se apuca sa caute prin partea mea de dulap si ajunge la hainele alea de club .. alea sexy. Se întoarce către mine ținând in mâna niște pantaloni negri foarte scurți cu găuri de plasa.
C- in ăștia de ce nu te-am văzut niciodată ?
G- pai nu prea am ieșit prin cluburi - ia stai- ai vrea sa mă vezi in ei?
Clay nu zice nimic , doar se înroșește la fata apoi vine si mă săruta .
C- poate.. :)
Rad încet apoi îl privesc cum se întoarce sa îmi caute pantalonii . Trec câteva minute si văd ca in sfârșit ii găsește !
C- ăștia ?
G- da
C- șii .. vrei sa te ajut?
Mă dureau rau toate oasele si mă mișcam greu , trebuie sa accept faptul ca va dura pana voi fi iar ca înainte .
G- te rog.. ajuta mă
Clay se apleacă pentru a-mi da pantalonii lungi jos iar eu îmi întorc capul pentru a nu vedea cât de roșu sunt. Îmi mângâie părțile bandajate ale picioarelor apoi mă întreabă :
C- intr-o ora trebuie sa îți schimb bandajele , sa îmi aduci aminte in caz ca uit .
Avea dreptate .. bandajele trebuiau schimbate odată la 3-4 ore deoarece se umpleau de sânge .
Clay mă îmbracă repede in pantalonii scurți care erau destul de scurți încât se vedeau toate bandajele .
C- te doare rau , așa -i ?
G- d..da ..
Nu știam cum îmi arată tăieturile , doctorii nu m-au lăsat sa văd deci urma sa fie prima data.
Clay mă ridica din nou in brațe si mă duce jos, unde mama si Amy găteau ceva.
Clay s-a pus pe canapea si m-a luat in brațe peste el. Mă mângâia pe spate si chiar dacă in unele locuri mă durea îngrozitor .. nu voiam sa se oprească ! O surprind pe mama uitându-se la noi .. nu ne privea cu scârbă .. avea o privire - calda , blândă .. poate ca a înțeles ..
In timp ce aproape adormisem mă lovește un gând ca un fulger - unde e tata ?
Nu l-am văzut de atunci de când am plecat ..

/////////////////////////////
Am scris și capitolul asta! Nu știu dacă postez maine următorul capitol dar încerc !
Instragramul meu: Free.hugz._
Pup❤️

Nu regret nimic , m-ai schimbat   ///DNF💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum