Cap. 10

89 6 2
                                    


GEORGE POV:
Ajungem acasa , nu era foarte târziu . Îmi doream mult ca in seara asta sa ies cu Clay la club și speram sa accepte.
G- mergem mai târziu la club? Ce zici?
C- scuze George dar sunt foarte obosit ..
G- a , e okay, înțeleg .
C- merg sa mă culc , mai stai ?
G- mă duc sa mananc ceva și vin și eu.
După toată inghetata aia încă îmi era foame.. merg la bucătărie și îmi fac un sandwich . Stau la masa și mananc când o aud pe sora mea țipând cât se tare putea. Era sa mă înec și urc repede sus sa văd ce s-a întâmplat .
G- ești bine ? Ce-ai pățit !?
A- a ,nimic.
G- glumești , nu?
A- m-am speriat de un cablu am crezut ca e șarpe .
G- sper ca e o gluma proasta .. e noaptea, ai înnebunit ?
A- scuze scuze .
O las in pace si revin la bucătărie , mă mir ca Clay nu s-a trezit la cât de tare a țipat sora mea , probabil e foarte obosit ..
Termin de mâncat si urc sus in camera, după cum credeam, Clay dormea buștean .. mă schimb si mă pun lângă el, probabil l-am trezit cumva deoarece mă i-a in brațe ...îmi treceau multe gânduri prin cap in legătura cu ziua asta ... mama m-a văzut cu Clay.. mă întreb ce cred acum despre mine ? Sigur nu au o părere buna, de ce mă mai întreb ... sunt neliniștit .. nu pot sa adorm . Îl iubesc așa mult pe Clay.. dar totuși mă întreb .. dacă Amy nu ne-ar fi făcut atunci poza aia .. am mai fi fost acum împreuna ? Totuși ce au făcut părinții mei nu pot ierta.. într-un final adorm .
Mă trezesc mai devreme ... undeva pe la 10-11 . Clay nu mai era lângă mine dar chiar când dau sa mă ridic ușa se deschide si intra Clay cu doua căni .
C- te-ai trezit de mult ?
G- a, nu.. acum câteva secunde
C- ți-am făcut un ceai.. știu ca nu îți place cafeaua
G- mulțumesc !
C- nu ai pentru ce..  vrei sa mergi cu mine la cumpărături ? Sau rămâi acasa ?
G- vin cu tine, aștepta 10 minute sa termin ceaiul apoi sa mă schimb .
C- nu te grăbi , aștept
Termin ceaiul apoi mă schimb in ceva casual.
Plecam către lidl✨ .
Ajungem si Clay începe sa caute diferite produse gen lapte, fructe , de astea . Plec de lângă el si merg sa cumpăr ceva snacksuri . Iau niște chipsuri , popcorn , mda de astea. Merg din nou lângă Clay -
G- de ajut cu ceva? Ai o lista sau-
C- poți aduce tu niște suc? Cola , Pepsi - găsești tu
G- normal , revin
Merg si iau 2 sticle de suc .
G- gata , altceva ?
C- niște iaurt de fructe cât iau eu carnea si cred ca suntem gata .
G- Okay - imediat
Terminam de plătit si mergem la mașina . Intram si Clay se apleacă spre mine - ma săruta apoi plecam spre casa .
Punem ce am cumpărat in frigider si pe unde le mai era locul apoi Clay se apuca de gătit . Nu a vrut sa îmi spună ce face iar eu cum nu ma pricep puteam doar sa stau sa ma uit.
G- haide ! Spune mi !
Clay ma ridica si ma pune pe blat după care ma săruta .
C- va fi o surpriza ..
Îl sărut înapoi -
G- bine bine . Mai mergem deseară in club , nu?

***TIME SKIP: La cina ***

CLAY POV:
Am pregătit (fraților nu știu ce a pregătit , ceva bun 😂 , chiftele ? Paste ? Una din astea nu le am eu cu gătitul ) . Știu ca lui George ii plac.

***TIME SKIP AGAIN : 1 a.m ***

GEORGE POV:
Ne pregătim sa ieșim in club. Plecam și într-adevăr era identic cu clubul vechi ! Clay se pune sa joace biliard .. nu prea mă pricep dar îmi place sa mă uit. Un băiat se apropie de mine și mă atinge pe umăr și spate -
(S- străin )
S- ce faci pisi?
Cred ca a observat in ce eram îmbrăcat și de asta făcea așa .
G- pleacă am iubit .
Străinul se apropie tot mai mult de mine .. încearcă sa mă intimideze ?
S- și ce ?
G- lasă-mă .. !
Încearcă sa mă sărute dar îl împing
G- am zis ca am iubit!
Clay observa într-un final ce se întâmpla și lasă jocul.
C- ce vrei? *il întreabă pe străin *
S- sa i-o trag iubitului tau , aia vreau .
Clay se pune in fata mea
C- ai grija cum vorbești .
G- Clay e okay , probabil e beat sau ceva.
S- a crezi ca sunt beat?
C- te plictisești rau bag de seama .
Clay se muta din fata mea și trece in dreapta mea.
S- nu vrei sa îl împărțim ? *il întreabă pe Clay arătând cu degetul spre mine*
Clay se enervează și îl împinge .
C- ai probleme ? Dacă te mai legi de el .. te fac sa regreți .
S- a și ce o sa îmi faci ?
C- uite asta :
Clay ii dau un pumn in obraz iar străinul cade apoi pleacă .
C- ești bine? Ti-a făcut ceva?
G- sunt bine.. nu ,dar a încercat ..
C- vrei sa plecam ?
G- termina jocul , mergem după..
Băiatul contra care juca Clay și ceilalți băieți \ fete care au văzut scena îl aclamau pe Clay. Am decis ca e mai bine sa termine jocul apoi sa plecam .
Într-un final termina , Clay a câștigat ! Mă săruta acolo , ii salutam pe restul și plecam. In timp ce Clay conducea către casa.. o lumina brusca apare in fata noastră și apoi .. totul negru .

/////////////////////////////////////
Nu am adormit și am scris și capitolul asta . Stați calmi, e poveste cu happy-end 💅.
Instagramul meu: Free.hugz._
❤️

Nu regret nimic , m-ai schimbat   ///DNF💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum